Ik hou ervan om me characters te lvlen en dat was met Cataclysm echt flink verbeterd, dus ik vond het wel een vette uitbreidingJurheinen wrote:Cataclysm was verre van vet als je het mij vraagt, de raids waren echt tergend saai en makkelijk... En dit slaat echt nergens op! Ben ik blij dat mijn account over een week is afgelopen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Dat was ook wel het enigste vette haha, zoals ik al zei de raids waren tergend saai en makkelijk! En PVP is ook niet meer wat het geweest is. Elke season is er wel weer 1 Class/Tree wie alles uit het balans gooitGrozny wrote:Ik hou ervan om me characters te lvlen en dat was met Cataclysm echt flink verbeterd, dus ik vond het wel een vette uitbreidingJurheinen wrote:Cataclysm was verre van vet als je het mij vraagt, de raids waren echt tergend saai en makkelijk... En dit slaat echt nergens op! Ben ik blij dat mijn account over een week is afgelopen
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Godver ik schrik me telkens de tering bij het spel rage.
Vooral tijdens de missie in het spel waar je in een tournament zit:

Vooral tijdens de missie in het spel waar je in een tournament zit:

Ik heb bf3 dus gepreorderd, hij is vrijdag uit, heb ik hem dan? of wordt hij dan verzonden?
Bij een pre-order ligt ie bijna altijd met de release datum in de busFestuca wrote:Ik heb bf3 dus gepreorderd, hij is vrijdag uit, heb ik hem dan? of wordt hij dan verzonden?
In ieder geval zeker bij bol.com / FRS / Gamemania
Ik heb em alstyl0w wrote:Bij een pre-order ligt ie bijna altijd met de release datum in de busFestuca wrote:Ik heb bf3 dus gepreorderd, hij is vrijdag uit, heb ik hem dan? of wordt hij dan verzonden?!
Forza 4 ziet er behoorlijk netjes uit en speelt heerlijk weg!
Nice!roberttt wrote:Ik heb em alstyl0w wrote:Bij een pre-order ligt ie bijna altijd met de release datum in de busFestuca wrote:Ik heb bf3 dus gepreorderd, hij is vrijdag uit, heb ik hem dan? of wordt hij dan verzonden?!
In ieder geval zeker bij bol.com / FRS / Gamemaniadinsdag spelen
Waar was dat? Volgens mij was iemand die ik ken daar ook heenThund3R wrote:Zit hier nu op The Reality LANDik gezellig hier. ~120 man van m'n clan.
-
S
Af en toe ook al van te voren. Ik heb BF3 ook al maar kan'm nog niet spelen omdat ie de release datum gaat controleren.styl0w wrote:Bij een pre-order ligt ie bijna altijd met de release datum in de busFestuca wrote:Ik heb bf3 dus gepreorderd, hij is vrijdag uit, heb ik hem dan? of wordt hij dan verzonden?!
Festuca wrote:Ik heb bf3 dus gepreorderd, hij is donderdag uit, heb ik hem dan? of wordt hij dan verzonden?
Bij een fatsoenlijke site /winkel heb je hem dan Donderdag.
GTA V officieel aangekondigd:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/grand ... ndigd.html
styl0w wrote:GTA V officieel aangekondigd:
Bleh die grafische shit van BF3 zijn niet goed voor je ogen... 
Damn, de reviews bevestigen mijn hoop: Uncharted 3: Drake's Deception is geniaal! Ik wil die game NU hebben. Heb gewoon meer zin in een orgasme van Uncharted 3 dan in Thrillogy!

keep the details for yourselfChukkels wrote:Damn, de reviews bevestigen mijn hoop: Uncharted 3: Drake's Deception is geniaal! Ik wil die game NU hebben. Heb gewoon meer zin in een orgasme van Uncharted 3 dan in Thrillogy!![]()
![]()
-
S
styl0w wrote:GTA V officieel aangekondigd:
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
GTA V
Echt prachtig hoe mysterieus en nonchalant Rockstar altijd die aankondigen doet
Echt prachtig hoe mysterieus en nonchalant Rockstar altijd die aankondigen doet
moet 4 ooit nog een keer uitspelen
heb er miss een uurtje mee gespeeld daarna de kast in gegaan
heb er miss een uurtje mee gespeeld daarna de kast in gegaan
GTA
ik heb San Andreas en 4 zooooo vaak uitgespeeld. Helemaal mijn soort spellen.
Geniaal ook hoe Rockstar de hele gameindustrie in rep en roer krijgt met een stom plaatje.
-
G
en terechtJolle wrote:Geniaal ook hoe Rockstar de hele gameindustrie in rep en roer krijgt met een stom plaatje.