Volkomen terecht ja. Rockstar 
GTA wordt nooit meer zo leuk als San Andreas was. GTA IV was ook niet al te best, afgezien van de helicopter-multiplayer of zoiets
Amerikaanse versie: Maand.Dag.Jaar.Jurheinen wrote:Trailer 11.02.11? Zie ik het nou gewoon niet goed? Of?
Skyrim?Dakpan wrote:Nog 16 dagen.
Goede smaakDakpan wrote:Ja.
Wat voor smaak tabletten zijn dat dan?Olijfboompje wrote:Goede smaakDakpan wrote:Ja.![]()
Kan niet wachten om weer urenlang rond te dwalen zonder ook maar enig besef te hebben waar je mee bezig bent
Schitterend altijd om naar een berg toe te lopen die in de verte is om alleen maar bij de top te komen![]()
Die kon je bij Oblivion anders ook omhoog gooienOx_Ite wrote:Vind geen ene bal aan die gameplay. Geef mij maar Dark Souls ofzo. Beetje Hardcore moeilijkheidsgraad gaming vind ik veel leuker
Indd, schuifje helemaal naar rechts en het was gewoon onmogelijk.Grozny wrote:Die kon je bij Oblivion anders ook omhoog gooienOx_Ite wrote:Vind geen ene bal aan die gameplay. Geef mij maar Dark Souls ofzo. Beetje Hardcore moeilijkheidsgraad gaming vind ik veel leuker
Precies!Dakpan wrote:Kon mezelf uren vermaken in Oblivion door gewoon door die groene wereld te lopen en van de muziek te genieten. Hoop dat Skyrim diezelfde gevoelens op kan roepen.
Ik ga hem direct na mijn tentamens halen. Hopen dat ie vrijdag al in de winkels ligt en anders na het weekendstyl0w wrote:Uncharted 3 scoort op IGN gewoon een dikke vette 10!
Moet even wachten tot me maat hem uitgespeeld heeft, dan mag ik.. haha!
Gebaseerd op geruchten, dus ik betwijfel het.Grozny wrote:GTA V gaat terug naar San Andreas![]()