Waaat? Baas. Dat spel heb ik nog voor de originele xbox liggen hier.Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Uren mee vermaakt. De film daarvan is ook tof
Waaat? Baas. Dat spel heb ik nog voor de originele xbox liggen hier.Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Heb het origineel voor de ps2 vorige week weer gekocht voor de grap, wel weer toeval zeg! Heb dat kreng echt helemaal grijs gespeeld vroeger! Geniale game!Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Bron?Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Iets doorsparen en dan deze kopen €228,-stefaneke wrote:Vette trailers! Als Battlefield 3 uit is eens kijken naar de benchmarks en rond kerst een nieuwe videokaart kopen. Mijn 260GTX is aan vervanging toe. Iemand suggesties? Kwil er rond de €200 euro aan uit geven.
Verdere systeemspecificaties zijn:
- Intel Core i7 920 @ 2.79GHz
- 6GB DDRIII 1333MHz RAM
- MSI X58 Moederbord
Systeempje gekocht rond de jaarwisseling van 2008/2009, toen dit allemaal net nieuw was.
stefaneke wrote:Geld heb ik (vooral na de herstvakantie van volgende week) genoeg. Maar ik hoop dat er rond kerst prijsdalingen komen.
Ik heb het over videokaarten.The Anim0l wrote:stefaneke wrote:Geld heb ik (vooral na de herstvakantie van volgende week) genoeg. Maar ik hoop dat er rond kerst prijsdalingen komen.
bf3/mw3 worden echt niet in prijs verlaagd met kerst
hoogstens in combi met console
Met best wat geluk haha. Echt toevallig dat ik zag dat ik me er weer in kon kopen.Olijfboompje wrote:Wave 1 tot en met 50 gehaald @ Horde mode!
Nu verder met de campagin @ Insane!
Precies wat ik dacht.. WoW gaat sneller achteruit dan kadaffi in zijn laatste uren, of DBSTF de laatste maanden..Grozny wrote:Nieuwe expansion van World of Warcraft aangekondigd: Mists of Pandaria..
Een hele uitbreiding met panda's als thema.
Juist![]()
De timing van GW2 kon niet beter
InderdaadDucaz wrote:Precies wat ik dacht.. WoW gaat sneller achteruit dan kadaffi in zijn laatste uren, of DBSTF de laatste maanden..Grozny wrote:Nieuwe expansion van World of Warcraft aangekondigd: Mists of Pandaria..
Juist![]()
De timing van GW2 kon niet beter
Welke game en welke clan speel je dan?Thund3R wrote:Zit hier nu op The Reality LANDik gezellig hier. ~120 man van m'n clan.
LetterlijkGrozny wrote:InderdaadDucaz wrote:Precies wat ik dacht.. WoW gaat sneller achteruit dan kadaffi in zijn laatste uren, of DBSTF de laatste maanden..Grozny wrote:Nieuwe expansion van World of Warcraft aangekondigd: Mists of Pandaria..
Juist![]()
De timing van GW2 kon niet beter![]()
Cataclysm was echt een hele vette uitbreiding maar nu gaan ze toch echt de mist in
Ja, haha, onwijze held dat je bentBerenburg wrote:Met best wat geluk haha. Echt toevallig dat ik zag dat ik me er weer in kon kopen.Olijfboompje wrote:Wave 1 tot en met 50 gehaald @ Horde mode!
Nu verder met de campagin @ Insane!
met gratis xbox?oostzaner wrote:wilt er iemand gears of war 3 van me overkopen?
50 euro, status deaud...
Grozny wrote:InderdaadDucaz wrote:Precies wat ik dacht.. WoW gaat sneller achteruit dan kadaffi in zijn laatste uren, of DBSTF de laatste maanden..Grozny wrote:Nieuwe expansion van World of Warcraft aangekondigd: Mists of Pandaria..
Juist![]()
De timing van GW2 kon niet beter![]()
Cataclysm was echt een hele vette uitbreiding maar nu gaan ze toch echt de mist in