I want Skyrim :o
Olijfboompje wrote:Halo: Reach op Legendary uitgespeeld
Nu bezig met Formula 1 2011 op de xbox
Olijfboompje wrote:Halo: Reach op Legendary uitgespeeld
Halo: CE Anniversary komt er heel snel in bij mij!Dream Chaser wrote:Olijfboompje wrote:Halo: Reach op Legendary uitgespeeldBazenspel! Ga er ook maar weer eens mee verder denk ik. (Blijf toch een Halo fan)
Nu bezig met Formula 1 2011 op de xbox.
whahah zie het XDstefaneke wrote:Battlefield 3 is gelekt! Downloaduuuh!
Sorry, maar heb geen xbox live.Olijfboompje wrote:Halo: CE Anniversary komt er heel snel in bij mij!Dream Chaser wrote:Olijfboompje wrote:Halo: Reach op Legendary uitgespeeldBazenspel! Ga er ook maar weer eens mee verder denk ik. (Blijf toch een Halo fan)
Nu bezig met Formula 1 2011 op de xbox.
Dat vond ik tot nog toe de beste Halo Campaign!
Je mag mij wel adden @ XBL
Mijn GT is hetzelfde als mijn naam hier
Nog geen installer voorroberttt wrote:whahah zie het XDstefaneke wrote:Battlefield 3 is gelekt! Downloaduuuh!
Fakestefaneke wrote:Nog geen installer voorroberttt wrote:whahah zie het XDstefaneke wrote:Battlefield 3 is gelekt! Downloaduuuh!
Waarschijnlijk niet. Als ik in de data files kijk lijkt het toch echt op de real deal. Als ik de game wil installeren start Origin echter op en moet ik een serial invoeren.Almighty wrote: Fake
Jahardcoresjors wrote:Komt er ooit nog een nieuwe halo game? heb ze echt allemaal uitgespeeld, godse vette spellen!
hardcoresjors wrote:Komt er ooit nog een nieuwe halo game? heb ze echt allemaal uitgespeeld, godse vette spellen!
Vertrouw niets behalve gevestigde namen van scenegroepen (Skidrow, Reloaded enz.)stefaneke wrote:Waarschijnlijk niet. Als ik in de data files kijk lijkt het toch echt op de real deal. Als ik de game wil installeren start Origin echter op en moet ik een serial invoeren.Almighty wrote: Fake
Hahahah, so true, maar ik ben daar mee gestopt, heb er nu het geld voor als ik een spel wil. Kijk meestal op Youtube naar gameplay en reviews als mij wat intresseert.Almighty wrote:Vertrouw niets behalve gevestigde namen van scenegroepen (Skidrow, Reloaded enz.)
XIV?Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Die comicstyle game _0_Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Daar dacht ik ook eerst aan, maar de hoofdrolspeler zijn naam is XIII (Codenaam) Het gaat dus waarschijnlijk XIII: Lost Identity heetten.Steffnov wrote:XIV?Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Ik heb er ook wel verstand van, dit is gewoon de kopie van de DVDAlmighty wrote:Vertrouw niets behalve gevestigde namen van scenegroepen (Skidrow, Reloaded enz.)
Is die game pas net aangekondigd dan? Zo nee, mooi op tijd als hij in november al komt. Zo ja, is het niet gezegd dat het dezelfde verhaallijn volgt he. Kan net zo goed ook een compleet andere naam hebben. Die stijl was wel vet overigens.Teknizion wrote:Daar dacht ik ook eerst aan, maar de hoofdrolspeler zijn naam is XIII (Codenaam) Het gaat dus waarschijnlijk XIII: Lost Identity heetten.Steffnov wrote:XIV?Teknizion wrote:Goed nieuws! Er komt waarschijnlijk in November een vervolg uit op XIII ! Die game vond ik altijd geweldig
Niemand heeft dat kreng nog werkendstefaneke wrote:Ik heb er ook wel verstand van, dit is gewoon de kopie van de DVDAlmighty wrote:Vertrouw niets behalve gevestigde namen van scenegroepen (Skidrow, Reloaded enz.).
nee gvd.. komt vast ook na de officiele releaseAlmighty wrote:Niemand heeft dat kreng nog werkendstefaneke wrote:Ik heb er ook wel verstand van, dit is gewoon de kopie van de DVDAlmighty wrote:Vertrouw niets behalve gevestigde namen van scenegroepen (Skidrow, Reloaded enz.).