Voel je fijn, neem een lijn.wrote:About to get hit with the motherfucking real!wrote:i don't know what's real anymorewrote:Hey ik ben toch voor geen realisme en jij voor wel realismeBlijf es aan je eigen kant!
Dat geldt voor jullie heren.
Voel je fijn, neem een lijn.wrote:About to get hit with the motherfucking real!wrote:i don't know what's real anymorewrote:Hey ik ben toch voor geen realisme en jij voor wel realismeBlijf es aan je eigen kant!
Oke oke...wrote:ik pas
wrote:Oke oke...wrote:ik pas
Drankje doen dan maar of iets wat meer bij jou past?
Hmm, dat doe ik maar al te graag meewrote:wrote:Oke oke...wrote:ik pas
Drankje doen dan maar of iets wat meer bij jou past?
lekker koud biertje
en een dikke groene dampert
Ja, ga die zever toch verkopen in het drugs offtopic jongewrote: Voel je fijn, neem een lijn.
Nou nou, het was slechts een tip.wrote:Ja, ga die zever toch verkopen in het drugs offtopic jongewrote: Voel je fijn, neem een lijn.
Ja ikwrote:Mensen die League of Legends spelen?
Geeft altijd een voldaan gevoel.wrote:Halo: Reach op Legendary uitgespeeld
Zeker iets te maken met mijn genietmomentjewrote:worms ultimate mayhem
wrote:Zeker iets te maken met mijn genietmomentjewrote:worms ultimate mayhemOverigens was het bij mij Worms 2 die kapot werd gespeeld
Is dat niet een heel duistere game?wrote:Nog een paar dagen en dan licht Batman: Arkham City op de deurmat
Voor 45 euries gepreorderd bij de Power Unlimitedwrote:Nog een maandje en dan ligt Skyrim in de winkels
Ben hem nu aan het installeren.wrote:ben momenteel RAGE aan het downloaden voor PC.. fucking 18gb, maar wel een heule vette game
wrote:Voor 45 euries gepreorderd bij de Power Unlimitedwrote:Nog een maandje en dan ligt Skyrim in de winkels![]()
Must have van dit jaar gewoon. Gedeelde 1ste plek met forza 4.
wrote:Ben hem nu aan het installeren.wrote:ben momenteel RAGE aan het downloaden voor PC.. fucking 18gb, maar wel een heule vette game
Uitgespeeldwrote:wrote:Ben hem nu aan het installeren.wrote:ben momenteel RAGE aan het downloaden voor PC.. fucking 18gb, maar wel een heule vette game