Sowieso doen!! Ik join onmiddellijkChukkels wrote:Hardtraxx guild oprichten!roberttt wrote:zin in guild wars 2![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik kan gewoon niet wachten op BF3 en de beta.
Ook kijk ik wel uit naar Guild Wars 2. Denk alleen niet dat mn huidige pc die aankan.
Ook kijk ik wel uit naar Guild Wars 2. Denk alleen niet dat mn huidige pc die aankan.
Laat me raden, het stuk achter die uitschuifbare muur? Ja, daar moet je even over nadenkenoostzaner wrote:Portal Chamber 18.![]()
ik heb hem al uitgespeeld op de Xbox op probeer het nu op de pc. 
Nog maar 's over Black Ops, Voeg me toe op steam (G1LL91) en als je boven mij weet te eindigen geef ik je 5 biertjes op 't volgende feest waar we elkaar treffen
! Wel Demolition aub, das 't enige interessante gametype vind ik 
Shiiiiiiiiiiiit!!G1LL wrote:Nog maar 's over Black Ops, Voeg me toe op steam (G1LL91) en als je boven mij weet te eindigen geef ik je 5 biertjes op 't volgende feest waar we elkaar treffen! Wel Demolition aub, das 't enige interessante gametype vind ik
Dit is wel een mooie uitdaging
-
S
Weer helemaal in Stainless Steel 6.4
-
OHardtraxx Addict
- last seen May 2016
Zonet God Of War 2 op Titan Mode uitgespeeld (zeer moeilijk). Wat waren sommige stukken lastig 
http://www.xboxonly.nl/reviews/2169/Pro ... ccer_2012/
Hoop dat het ook snel oktober is en dat Thrillogy mij niet te brak maakt. 1 november moet ik fit zijn voor Uncharted!
Hoop dat het ook snel oktober is en dat Thrillogy mij niet te brak maakt. 1 november moet ik fit zijn voor Uncharted!
eindelijk 1000G voor klote star wars spel 
Kutspel geeft het geld dan aan een hoer ofzo dan kan je tenminste nog een keer van je geld genieten, want je weet momenteel gooi je het geld in een bodemloze put.Chukkels wrote:http://www.xboxonly.nl/reviews/2169/Pro_Evolution_Soccer_2012/
![]()
Ik kan tenminste bij mijn geld komen, kunnen we van sommigen hier niet zeggenmrazura wrote:Kutspel geeft het geld dan aan een hoer ofzo dan kan je tenminste nog een keer van je geld genieten, want je weet momenteel gooi je het geld in een bodemloze put.Chukkels wrote:http://www.xboxonly.nl/reviews/2169/Pro_Evolution_Soccer_2012/
![]()
Kan echt niet wachten op de BF3 beta! En natuurlijk een maand later komt de game zelf ;D Heb mijn nieuwe videokaart en werkgeheugen al besteld 
Ik speel nog steeds WoW, aantal jaar nu. Maar ik kan het gelukkig met mate spelen.Chukkels wrote:Ik heb gewoon mijn account verkocht. Ook met pijn in mijn hart, maar wel een garantie dat ik stopteProject 141 wrote:Heb er een hele zomer zowat mee verneuktVoordat ik hem maar van de pc afgooide, met pijn in mijn hart
blij dat ik dat niet meer doe.
Nu is het vooral een beetje kloten met wat vrienden van me
The Anim0l wrote:katamaran wrote:PS3 bestelt.
The Anim0l wrote:katamaran wrote:PS3 bestelt.
![]()
-
OHardtraxx Addict
- last seen May 2016
katamaran wrote:The Anim0l wrote:katamaran wrote:PS3 bestelt.
PS3 Onwt X-box 360 zo ZWAAR. Ik heb ze alle 2, en ik moet zeggen dat ik nog liever op mijn ps2 speel i.p.v. op die kutbox
dan kom ik met me 34168Olijfboompje wrote:25780 met een redelijk groot aantal gamesProject 141 wrote: 24027, met een niet heel groot aantal aan gameset tu?
![]()
Dat doe je beter dan ons :pThe Anim0l wrote:dan kom ik met me 34168Olijfboompje wrote:25780 met een redelijk groot aantal gamesProject 141 wrote: 24027, met een niet heel groot aantal aan gameset tu?
![]()
Don't feed the trolls @ xbox vs ps3 discussie!
Dit hoeft niet zo'n topic te worden met oeveloos gelul daarover.
Zit nu op 10574 G valt wel mee dus.
Enige games die ik 100% heb zijn halo 3( voordat de dlc's kwamen ) en cod 4
Mile high club was wel de moeilijkste achievement die ik gehaald heb denk ik.
Rickie wrote:Zit nu op 10574 G valt wel mee dus.
ik heb alle lego games 100%
en assassin's creed 2
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Ik heb er nu 25170 met niet heel veel games.
Gaan er nog mensen naar Firstlook Game Event 2011 volgende week in Utrecht?
Gaan er nog mensen naar Firstlook Game Event 2011 volgende week in Utrecht?