Binnenkort maar even Gears of war 3 op insane doorlopen voor de achievements of niet? Arcade mode welteverstaan!Olijfboompje wrote: Dat doe je beter dan ons :p
Don't feed the trolls @ xbox vs ps3 discussie!
Dit hoeft niet zo'n topic te worden met oeveloos gelul daarover.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Doen weJolle wrote:Binnenkort maar even Gears of war 3 op insane doorlopen voor de achievements of niet? Arcade mode welteverstaan!Olijfboompje wrote: Dat doe je beter dan ons :p
Don't feed the trolls @ xbox vs ps3 discussie!
Dit hoeft niet zo'n topic te worden met oeveloos gelul daarover.
Eigenlijk moeten dan 4 player co-op doen
Haha ja eigenlijk wel maar ik heb nog geen vrienden in mijn lijst die ook GoW3 hebben.. 
Tot je iets download, duurt het inees 10 minuten om op te starten laat staan andere dingen doenOx_Ite wrote:
![]()
PS3 Onwt X-box 360 zo ZWAAR. Ik heb ze alle 2, en ik moet zeggen dat ik nog liever op mijn ps2 speel i.p.v. op die kutbox
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
FIFA 12 FIFA 12 FIFA 12.... fifa 12 fifa 12 fifa twaaaaallluufff
Kan niet wachten, demo niet kunnen spelen, maar ga hem sowieso halen
Kan niet wachten, demo niet kunnen spelen, maar ga hem sowieso halen
Donderdag ligt ie als het goed is op de mat
Raad eens wie er vrijdag ziek is voor school
Ik zou hem wel eens eerder kunnen krijgen, die gameshop kennende 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Pommer wrote:Donderdag ligt ie als het goed is op de mat![]()
Moeten we maar even wat vrienden makenJolle wrote:Haha ja eigenlijk wel maar ik heb nog geen vrienden in mijn lijst die ook GoW3 hebben..
Olijfboompje wrote:Moeten we maar even wat vrienden makenJolle wrote:Haha ja eigenlijk wel maar ik heb nog geen vrienden in mijn lijst die ook GoW3 hebben..
gears haal k pas als ie afgeprijsd is haha
1st fifa/mw3/bf 3/ac revelation
Jullie hebben gewoon geen smaakProject 141 wrote:Same hereThe Anim0l wrote:gears haal k pas als ie afgeprijsd is haha
Ik haal hem helemaal niet. Heb ik wel smaak?Olijfboompje wrote:Jullie hebben gewoon geen smaakProject 141 wrote:Same hereThe Anim0l wrote:gears haal k pas als ie afgeprijsd is haha
Jij hebt helemaal geen smaak nee.Steffnov wrote: Ik haal hem helemaal niet. Heb ik wel smaak?
Olijfboompje wrote:Jullie hebben gewoon geen smaakProject 141 wrote:Same hereThe Anim0l wrote:gears haal k pas als ie afgeprijsd is haha
mijn smaak gaat uit naar andere spellen
Toevallig. Zo denk ik ook over Gears, who would've knownOlijfboompje wrote:Jij hebt helemaal geen smaak nee.Steffnov wrote: Ik haal hem helemaal niet. Heb ik wel smaak?
Onderzoekje van Rood Vonk zeker?Project 141 wrote:Maar van Gears is uit onderzoek gebleken dat het wel smaak heeft.
Bedoelde Olijfboompje dat niet met smaak dan?Project 141 wrote:Steffnov wrote:Onderzoekje van Rood Vonk zeker?Project 141 wrote:Maar van Gears is uit onderzoek gebleken dat het wel smaak heeft.
Nee ik had die cd geproefd.
Nee daarom, dan klopt dat onderzoek van haar toch. Hoewel er waarschijnlijk verkeerde conclusies zijn getrokken, waarschijnlijk gesteund door Wakker Locust.
LolololololololProject 141 wrote:''Marcus, there right behind us!''
''Nice!''
''Right behind ya, Marcus!''
''Locust!''
''Marcus, I see them!''
En meer epische uitroepen van Dom.
Jullie gaan er toch wel erg diep op in hoor.
Zit het jullie dwars dat ik van mening ben (een totaal ongegronde en eentje om jullie te pesten mening) dat jullie geen smaak hebben?
Is dit dan toch de generatiekloof waar oudere mensen het over hebben?!
Zit iets iemand hier dwars dan? 
een hele dikke scheet die er nie uit wilSteffnov wrote:Zit iets iemand hier dwars dan?
Dat is geen scheet, dat is de geest van DomProject 141 wrote:The Anim0l wrote:een hele dikke scheet die er nie uit wilSteffnov wrote:Zit iets iemand hier dwars dan?Daar heeft Marcus volgens mij ook last van, aan die blik op zijn kop te zien.
Was die niet al dood dan? Of bedoel ik nu een ander :pProject 141 wrote:Bedoel je daarmee dat Dom in dit deel doodgaat
In deel 2 ging een van die lui dood toch :p of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepenProject 141 wrote:Dom kan niet dood. Hij kan alleen downSteffnov wrote:Was die niet al dood dan? Of bedoel ik nu een ander :pProject 141 wrote:Bedoel je daarmee dat Dom in dit deel doodgaatUhh weet niet wie je bedoeld dan? Dom zijn chick?