Gamerscore????Project 141 wrote:Ik wel, ben echte achievementhunter
GIEVVVVVV
I'm curious
Gamerscore????Project 141 wrote:Ik wel, ben echte achievementhunter
kom ik aan met mn 14k >< btw wel leuke site om je achievements + extra stats te volgen:Project 141 wrote:24027, met een niet heel groot aantal aan gamesOlijfboompje wrote:Gamerscore????Project 141 wrote:Ik wel, ben echte achievementhunter
GIEVVVVVV
I'm curiouset tu?
25780 met een redelijk groot aantal gamesProject 141 wrote: 24027, met een niet heel groot aantal aan gameset tu?
Ben nooit zo van dat soort games geweest...Steffnov wrote:Ben zelf ook pas bijna 20 hoorMaar goed, meest uitdagende (op een goede manier!) game die ik me kan herinneren is F-Zero GX, wat was dat een heerlijke game zeg, op het hoogste niveau echt tot de laatste seconde scherp of er niet toch nog iemand binnendoor kwam...en dat zelf natuurlijk wel proberen. Verschillen van 5 rijders binnen 0,1 seconde waren geen uitzondering...
nope, grid bijna maar daar zijn een aantal achievements onhaalbaar, door een fout.. verder niets 100%.. ik speel ook niet echt om achievements maar vind het wel leuk om te kijken welke er zijn en welke ik wel/niet hebProject 141 wrote:Boeiuh, zie echt wel ergere gamertags als je keer MW online doet :') Heb je ook games gecomplete (1000/1000)? Heb zelf Reach, Black ops (op intel na), MW2, AC2, COD4 helemaal gecomplete
Dat doe je beter dan mijProject 141 wrote:Boeiuh, zie echt wel ergere gamertags als je keer MW online doet :') Heb je ook games gecomplete (1000/1000)? Heb zelf Reach, Black ops (op intel na), MW2, AC2, COD4 helemaal gecomplete
Volgens mij wel man...Project 141 wrote:Gears of War ook? Hoe ziek veel online kills moet je daarvoor hebben om die 1000/1000 te hebben man
Hehe, true, maar in GoW 2 werd ook campaign en Horde meegeteld!Project 141 wrote:10.000 in GoW1.... En dat gaat niet in een CoD tempo
100.000 in GoW2
Same here, maar sommige vind ik toch leuk om te halenFiretrap wrote:Ik heb 13k gamerscore met aardig met games op de lijst, probeer ook nooit expliciet daarvoor te gaan, zie vanzelf wel wanneer dat prettige geluidje plus bijbehorend icoontje opduiken.
Geweldig spelbiscuit wrote:DIT GA IK DOEN!
ik sta op de server waar ik altijd speel in de top 5Henk-Jan wrote:Geweldig spelbiscuit wrote:DIT GA IK DOEN!
Echt 3 jaar lang non stop gespeeld. Zat ook helemaal in het wereldje
Clan leader enzovoorts haha. Op een gegeven moment kon ik het niet meer combineren met school en heb het verwijderd.
Is het ook. Speelde altijd high-end, eigen guild, organiseerde enorm veel. Ging zelfs zo ver dat ik op school tactieken aan het uitschrijven was voor nieuwe bossesProject 141 wrote:Heb WoW tijdje gespeeld op een kleine (illegale) server, dus met verhoogde xp-rateMaar dat spel is gewoon veel te verslavend...
angry birdsProject 141 wrote:Zoek een goed tijddodend spelletje voor op mijn laptop, gewoon iets gratis.. Iemand suggesties?
Ik heb gewoon mijn account verkocht. Ook met pijn in mijn hart, maar wel een garantie dat ik stopteProject 141 wrote:Heb er een hele zomer zowat mee verneuktVoordat ik hem maar van de pc afgooide, met pijn in mijn hart
Hardtraxx guild oprichten!roberttt wrote:zin in guild wars 2![]()
![]()
Wat heb je daar voor gevangen dan? Ik heb ook nog een account waar ik niks mee doe.Chukkels wrote:Ik heb gewoon mijn account verkocht. Ook met pijn in mijn hart, maar wel een garantie dat ik stopteProject 141 wrote:Heb er een hele zomer zowat mee verneuktVoordat ik hem maar van de pc afgooide, met pijn in mijn hart
Dunno of ik dat hier moet zeggen, krijg ik wss weer wat mensen over me heenBanaanslak wrote:Wat heb je daar voor gevangen dan? Ik heb ook nog een account waar ik niks mee doe.Chukkels wrote:Ik heb gewoon mijn account verkocht. Ook met pijn in mijn hart, maar wel een garantie dat ik stopteProject 141 wrote:Heb er een hele zomer zowat mee verneuktVoordat ik hem maar van de pc afgooide, met pijn in mijn hart
Ik heb wel serieus een keer een guild genaamd 'Hardstyle' gehad. ging nog best goed ook nogChukkels wrote:Hardtraxx guild oprichten!roberttt wrote:zin in guild wars 2![]()
![]()