kut, zowat tegelijkertijd met uitkomen van Fifa
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
sorry tek alleen voor iphone bezitters. 
Nog mensen die een leuk spel voor de X-Box weten? Heb een verjaardagscadeautje nodig 
bijna klaar met lego star wars the complete saga xD
daarna ff battlefield 2 er in douwe
daarna ff battlefield 2 er in douwe
Ja, die had ik sowieso al in gedachtenProject 141 wrote:Gears of war 3
vergeet assassins creed revelation niet:PProject 141 wrote:Idd komen zat toppers aan! Fifa 12, MW3, BF3 helemaal bovenaan, voor de rest ook nog dikke shit! Denk dat ik Fifa en BF ga halen, anders gaat het me te veel kosten.
-
A
SKYRIMThe Anim0l wrote:vergeet assassins creed revelation niet:PProject 141 wrote:Idd komen zat toppers aan! Fifa 12, MW3, BF3 helemaal bovenaan, voor de rest ook nog dikke shit! Denk dat ik Fifa en BF ga halen, anders gaat het me te veel kosten.
die spreekt me nie zo aan :pAlmighty wrote:SKYRIMThe Anim0l wrote:vergeet assassins creed revelation niet:PProject 141 wrote:Idd komen zat toppers aan! Fifa 12, MW3, BF3 helemaal bovenaan, voor de rest ook nog dikke shit! Denk dat ik Fifa en BF ga halen, anders gaat het me te veel kosten.
Alleen FIFA en Assassin's Creed voor mij, en Mass Effect 3 wanneer die uitkomt volgend jaar.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Fifa 12, BF3, FM 2012, ME3
jaja dure tijden
jaja dure tijden
-
A
The Anim0l wrote:die spreekt me nie zo aan :pAlmighty wrote:SKYRIMThe Anim0l wrote: vergeet assassins creed revelation niet:P
zelfde als mass effect
heb deel 1
maar kan niet begrijpen waarom mensen dat echt een geweldig spel vinden
heb deel 1
maar kan niet begrijpen waarom mensen dat echt een geweldig spel vinden
Ik heb portal nu ook voor op de computer en ik heb in minder dan een uur al 15 levels gehaald. 
@ Halo: Reach gamerts!
Idd een heerlijk spel met een moeilijkheidsgraad waar je u tegen zegt...
Echter heeft Gears of War 3 mijn hartje veroverd
Wat een game

Echter heeft Gears of War 3 mijn hartje veroverd
Wat een game
Tja, spel van 3 uur, laatste chamber is de helft van de gameoostzaner wrote:Ik heb portal nu ook voor op de computer en ik heb in minder dan een uur al 15 levels gehaald.
Jij zit er nog niet zo lang in heOlijfboompje wrote:@ Halo: Reach gamerts!
Wat zeg jij nu?Steffnov wrote:Tja, spel van 3 uur, laatste chamber is de helft van de gameoostzaner wrote:Ik heb portal nu ook voor op de computer en ik heb in minder dan een uur al 15 levels gehaald.
Jij zit er nog niet zo lang in heOlijfboompje wrote:@ Halo: Reach gamerts!
Ik speel Halo al sinds Combat Evolved op de PC vanaf de release.
De moeilijkheidsgraag van Legendary is wel degelijk lastig als je niet precies weet hoe en wat.
Ik echter wel, maar ik vind het nog steeds lastig.
Een van de moeilijkere games qua Shooters.
I lol'd. Maar goed, vergeleken met hedendaagse games ben ik het met je eens...maar dat ligt meer aan die andere games.Olijfboompje wrote:Wat zeg jij nu?
De moeilijkheidsgraag van Legendary is wel degelijk lastig als je niet precies weet hoe en wat.
Hoe bedoel je?Steffnov wrote:I lol'd. Maar goed, vergeleken met hedendaagse games ben ik het met je eens...maar dat ligt meer aan die andere games.Olijfboompje wrote:Wat zeg jij nu?
Ik snap je ''lol'' niet zo maarja
Ik vind dat best lang to be honest..
Wanneer kwam die game uit?
Tussen 2000 en 2004 ofzo?
Dat vind ik toch best aardig lang
2003. Ik speelde mijn eerste games in 1994 toen ik 3 was (Super Mario Kart
) xD Nee, maar goed...could be worse.
zn eerste halo game he bedoelt hij, niet zn eerste gameSteffnov wrote:2003. Ik speelde mijn eerste games in 1994 toen ik 3 was (Super Mario Kart) xD Nee, maar goed...could be worse.
reach solo op legendary is het enigste wat ik niet heb afgemaakt (als het om halo gaat).. co-op lukt wel maar heb het geduld niet voor legendary solo
Steffnov wrote:2003. Ik speelde mijn eerste games in 1994 toen ik 3 was (Super Mario Kart) xD Nee, maar goed...could be worse.
Naja, voor die tijd had ik redelijk weinig interesse I guess.
Ik speelde wel nog Fifa en A2 racer toen ik kleiner was.
Ben dan ook pas 20 wat dat betreft
Ik heb die van ODST nooit afgemaakt op Legendary.tommetjeuh wrote:zn eerste halo game he bedoelt hij, niet zn eerste gameSteffnov wrote:2003. Ik speelde mijn eerste games in 1994 toen ik 3 was (Super Mario Kart) xD Nee, maar goed...could be worse.
![]()
reach solo op legendary is het enigste wat ik niet heb afgemaakt (als het om halo gaat).. co-op lukt wel maar heb het geduld niet voor legendary solo
Don't know why though
-
E
DIT GA IK DOEN!