Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
D
Steffnov wrote:
Ducaz wrote:
Steffnov wrote:Volgens mij ben ik de enige die MW3 niet haalt.

Of uberhaupt ooit een CoD game heeft gekocht.
Ik denk het .. dan heb je best veel gemist namelijk
(vroegah)
Neuh, niet echt. Heb ze regelmatig gespeeld, maar het boeit mij vrij weinig. (gespeeld: CoD2, MW1, World at War, MW2 en BO).
Ah nice, als je het in die tijd had gespeeld (dus niet een aantal jaren daarna) zal je cod2 best wel epic hebben gevonden.
Maarja ik doelde idd niet op de rest, dat was gewoon copywerk :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Oh, slecht is het ook zeker niet hoor, dat zul je mij niet horen zeggen. Het trekt mij allemaal gewoon niet zo, hou alleen van shooters als ze iets "extra's" doen, zoals Mass Effect of Borderlands.
D
Steffnov wrote:Oh, slecht is het ook zeker niet hoor, dat zul je mij niet horen zeggen. Het trekt mij allemaal gewoon niet zo, hou alleen van shooters als ze iets "extra's" doen, zoals Mass Effect of Borderlands.
En battlefield? ik vind iig wel :yes:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ducaz wrote:
Steffnov wrote:Oh, slecht is het ook zeker niet hoor, dat zul je mij niet horen zeggen. Het trekt mij allemaal gewoon niet zo, hou alleen van shooters als ze iets "extra's" doen, zoals Mass Effect of Borderlands.
En battlefield? ik vind iig wel :yes:
Battlefield vind ik op zijn tijd wel vet om te doen, maar het is niet zo dat ik het elke dag zou spelen oid. In ieder geval vetter dan CoD.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik koop ook gewoon MW3, maar dat komt ook omdat ik CoD5, 6 en 7 nooit echt vele gespeeld heb. 5 en mW2 heb ik zelfs nooit gekocht. Dus vernieuweing hoeft vor mij niet :P
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
LOL, COD1 is gewoon de beste PERIOD xd

Ik heb ze allemaal wel eens gespeeld, maar nooit gekocht, ze zijn niet echt mijn stijl... Ik speel liever actie/avontuur/fantasy spellen.
Maar BF2 en BF3 zijn al heel wat beter IMO.

Hoe lang nog wachten op Guild Wars 2 ?? Duurt zo lang... Waarschijnlijk nog ten minste een jaar als ik het zo denk :/
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Guild wars overtreft WoW en D3 toch niet -.-
D
Jurheinen wrote:Guild wars overtreft WoW en D3 toch niet -.-
Als je van oppervlakkigheid, weinig verhaal en beperkte costumizing houd is WoW inderdaad beter voor je ;)

Ps: Ik heb een actieve sub voor WoW en ik speel Guild wars, dus ik ben niet een troll, of whatsoever.
Ik speel guild wars puur voor de diepgaande pvp en fun (die economie daar lijkt ook echt gewoon.. stabiel, maar toch nice te zijn) Met WoW krijg ik een beetje het idee- amerikaanse economie. WOW IK HEB DIT ITEM, -lol is toch niks meer waard - maar 5 minuten geleden? - /care niks meer waard.
WoW speel ik voor de wereld en guilds.
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
ik heb guildwars 2 gespeeld in duitsland.. geloof me wow gaat eraan. en ik heb vroeger ontzettend veel wow gespeeld dus ik weet wel waar ik het over heb :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Project 141 wrote:
tommetjeuh wrote:ik heb guildwars 2 gespeeld in duitsland.. geloof me wow gaat eraan. en ik heb vroeger ontzettend veel wow gespeeld dus ik weet wel waar ik het over heb :P
Nog een reden om hem niet te halen dus..
Guildwars 2 :drool: :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik waag me sowieso niet meer aan MMO's. Slecht voor me, raak meteen alles kwijt sociaal. Meerdere keren mee gemaakt met WoW, GW, EvE en ga zo maar door. Ben alleen wel bang als er een Mass Effect MMO wordt aangekondigt :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Tel wrote:Ik waag me sowieso niet meer aan MMO's. Slecht voor me, raak meteen alles kwijt sociaal. Meerdere keren mee gemaakt met WoW, GW, EvE en ga zo maar door. Ben alleen wel bang als er een Mass Effect MMO wordt aangekondigt :P
Eensch. Speelde Final Fantasy XI paar jaartjes terug. Leek wel een kluizenaar maar krijg nog steeds kriebels als ik eraan terugdenk.
A
Gewoon RPG's dan

The Elder Scrolls series :loving:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Elder Scrolls 3 heb ik met de uitbreidingen echt helemaal kapot gespeeld.
Guild Wars was ook altijd vet, maar ik deed echt alleen maar PvE. Ik kon geen PvP of GvG met de Guild waar ik in zat, die waren echt zoveel beter :P
A
Ik kwam pas bij 4 erin rollen, wil Morrowind nog een keer spelen
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
WoW ook heel veel gespeeld, teveel zelfs. Ook oblivion, en die nieuwe Skyrim kijk ik ook wel erg naar uit.

Trouwens ook nog forza 3 veel gespeeld, en met forza 4 binnenkort weer genoeg games binnengehaald denk ik.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
View on YouTube

:drool:

Heel vet gemaakt dit :D
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Grozny wrote:View on YouTube

Wat n gruwelijke game word dit ook :worship:
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
oh dat gaat echt weer heldig worden :love:
vandaag weer bf2 geinstalleerd
had ik al veel eerder moeten doen...

weer verslaafd totdat bf3 uit is dus :innocent:
G
Grozny wrote:View on YouTube

vet gemaakt, maar verder.. niet mijn game
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Halo: Reach op Legendary spelen is frustrerend op zijn zachtst gezegd xd
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Zin in Forza 4!
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Door al dat Mass Effect nieuws maar weer eens aan een game-playthrough gaan wagen. Heb ik net deeltje 1 uitgespeeld en wilde daarna verder gaan, maar nee: open ik mijn cd hoes vol overtuiging van deel 2.... Zit alleen cd 2 erin >.<
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Olijfboompje wrote:Halo: Reach op Legendary spelen is frustrerend op zijn zachtst gezegd xd
Ik vond Halo 2 op legendary al zwaar frustrerend. (Blijft ook een fantastisch spel trouwens :P )
Sinds een paar weken een xbox360 in mijn bezit, overgekocht van een maatje van me.
Vorige week maar eens begonnen met halo reach, wat een verslavend spel blijft het toch.
Eerst maar eens op normal uitspelen en dan gaan we voor legandary :) .