maar ff Deus Ex: Human Revolution en Assasin's Creed: Brotherhood uitgespeeld.
Nu bezig met Borderlands (plus alle DLC) heerlijk
Nu bezig met Borderlands (plus alle DLC) heerlijk
haxxxx
ik zag laatst iemand dit dit op facebook had gezet [ik hou niet van minecraft btw]Ducaz wrote:Ah maakt niet uit, de rest ( in elk geval veel ) hier welAlmighty wrote:
Sorry, ik hou niet van Minecraft.

Blijft een bazen spel. Zit nu in 2027!The Indicator wrote:Binnenkort FM 2012
Ik kan hieruit opmaken dat je op de basisschool zit?Ducaz wrote:Ah maakt niet uit, de rest ( in elk geval veel ) hier welAlmighty wrote:[img]get-the-fuck-off-my-internet.jpg[/img]
Wat een kinderachtige reactie zegTaxi wrote:Ik kan hieruit opmaken dat je op de basisschool zit?Ducaz wrote:Ah maakt niet uit, de rest ( in elk geval veel ) hier welAlmighty wrote:[img]get-the-fuck-off-my-internet.jpg[/img]
Some sick skills we got there, pcStokbrood wrote:haxxxx
Jezus, ik dacht serieus dat dat de doelgroep was.Ducaz wrote: Wat een kinderachtige reactie zegVanwaar je 'troll' gewoon een slechte dag neem ik aan? Kan gebeuren.
En FM is idd awesome, stuk beter dan fifa in elk geval. Wel ander type game maar care, voetbalgames kan je best met elkaar vergelijken.
*Zegt maar even ; naar mijn mening, erbij voordat mensen gaan janken
Oh haha, dikke fail, ik dacht dat je gewoon een stomme troll wasTaxi wrote:Jezus, ik dacht serieus dat dat de doelgroep was.Ducaz wrote: Wat een kinderachtige reactie zegVanwaar je 'troll' gewoon een slechte dag neem ik aan? Kan gebeuren.
En FM is idd awesome, stuk beter dan fifa in elk geval. Wel ander type game maar care, voetbalgames kan je best met elkaar vergelijken.
*Zegt maar even ; naar mijn mening, erbij voordat mensen gaan janken
Oké. Kan mijn mening ook niet goed geven, heb het nooit gespeeld. Dus de download staat aan en dan oordeel ik nogmaals!
Heb em ook besteldOlijfboompje wrote:Uuuhm, een vlaggetje, nog wat dingetjesJolle wrote:Wat krijg je er allemaal bij?En waar kan je hem het best bestellen?
Ik heb hem bij Bol.com besteld, daar staan alle goodies erbij!

Almighty wrote:
Almighty wrote:
Ik ook hoor, vond hem wel bijzonderMaximum wrote:Almighty wrote:![]()
![]()
![]()
En tochg a ik hem kopen en maanden lang spelen, me frustreren en goed veel schelden
Ik denk het .. dan heb je best veel gemist namelijkSteffnov wrote:Volgens mij ben ik de enige die MW3 niet haalt.
Of uberhaupt ooit een CoD game heeft gekocht.
Neuh, niet echt. Heb ze regelmatig gespeeld, maar het boeit mij vrij weinig. (gespeeld: CoD2, MW1, World at War, MW2 en BO).Ducaz wrote:Ik denk het .. dan heb je best veel gemist namelijkSteffnov wrote:Volgens mij ben ik de enige die MW3 niet haalt.
Of uberhaupt ooit een CoD game heeft gekocht.
(vroegah)