Same shit different forum. Jep. eerst twilight_shadow. toen twilightforcewrote:Ben jij dezelfde Twilightforce van het ouwe Ownage forum?wrote:Preywrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
It's a small world after allwrote:Same shit different forum. Jep. eerst twilight_shadow. toen twilightforce
Jahhhwrote:PC versie!wrote:iemand zin in potje Battlefield Bad Company 2?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Cool wat is je gamenaam? Voeg ik je ff toe aan friendswrote:Jahhhwrote:PC versie!wrote:iemand zin in potje Battlefield Bad Company 2?
Stokbrood 
Hoe voeg ik iemand toe?
Hoe voeg ik iemand toe?
Last edited by Stokbrood on , edited 1 time in total.
B
S
Dat soort dingen mag ik af en toe irl doen 
G
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
kwoosh hij is alleen voor xbox en ps3.
G
wrote:kwoosh hij is alleen voor xbox en ps3.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Toegevoegd!wrote:Stokbrood
Hoe voeg ik iemand toe?
Kan via het linkermenu als je ingelogd bent.
Sorry ben ik de enige die dat spel best wel lame vind 
Heb net Cid Meiers Civilization V Gekocht. Je moet het maar leuk vinden maar ik vind t echt geweldig verslavend;p
Heb net Cid Meiers Civilization V Gekocht. Je moet het maar leuk vinden maar ik vind t echt geweldig verslavend;p
No More Heroes meets Dead Rising? Yes please! No More Heroes is nog steeds mijn favoriete game van deze gen. Niet de beste of de meest verslavende, wel mijn favoriete. Iemand anders die de gelijkenis met Bad Girl uit NMH daarin ziet?

Weet ik. Kun je ook heel duidelijk zienwrote:nmh is van dezelfde studio.
View on YouTube
G
Die hele game is gebaseerd op andere games, maar wel de geniaalste elementenwrote:No More Heroes meets Dead Rising? Yes please! No More Heroes is nog steeds mijn favoriete game van deze gen. Niet de beste of de meest verslavende, wel mijn favoriete. Iemand anders die de gelijkenis met Bad Girl uit NMH daarin ziet?
Battlefield 3, ik kan me wel aftrekken op die trailers.. man man man wat wordt dat genieten!
Niet aftrekken, maar voor de rest klopt het!wrote:Battlefield 3, ik kan me wel aftrekken op die trailers.. man man man wat wordt dat genieten!
nu bezig met lego star wars: the clone wars
blijven vermakelijk spellen van lego
blijven vermakelijk spellen van lego
Heb geen friend request gezienwrote:Toegevoegd!wrote:Stokbrood
Hoe voeg ik iemand toe?
Kan via het linkermenu als je ingelogd bent.
G
Zieke shit:
kijk naar @1:25, dat ziet er toch verrektes goed uit met de Unreal 3 mobiele engine!
View on YouTube
kijk naar @1:25, dat ziet er toch verrektes goed uit met de Unreal 3 mobiele engine!
View on YouTube