Left 4 dead (2)D-Nemacyst wrote:Weet iemand een vette horror/survival-shooter nog voor de pc?
Op
Amnesia
F.E.A.R.
Half-Life (Ja kut beesten)
Doom
Dead Space
Resident Evil 5
Na
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Pc games, niet xbox.Saartje wrote:Condemned: Criminal Origins
En ik ben geen fan van Left 4 dead
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
D-Nemacyst wrote:Pc games, niet xbox.Saartje wrote:Condemned: Criminal Origins
Die is er voor PC
-
A
Wou net zeggen, die heeft er verstand vanHooli wrote:kenner hierzo
Zit nog altijd aan de TF2, en beetje MW2 nog
MW2 op de PC?
Zoja, ff potje doen na t weekend?
Ok ff kiekn. Heb er trouwens nog een gevonden, Alice : The Madness ReturnsSaartje wrote:D-Nemacyst wrote:Pc games, niet xbox.Saartje wrote:Condemned: Criminal Origins
Die is er voor PC
-
A
Add: almightyhardstyleHooli wrote:MW2 op de PC?
wel idd na het weekend, morgen naar Decibel maar kan niet slapen
Kutspel. Downloaden niet waard. Gewoon lekker Condemned (2) spelen, toch keer beter en creepy genoeg om je complete lade met onderbroeken te vervuilen als je het met de juiste omgeving en mood speelt. En anders Penumbra, prequel van Amnesia.D-Nemacyst wrote:Ok ff kiekn. Heb er trouwens nog een gevonden, Alice : The Madness Returns
Penumbra heb ik al gespeeld, en Condemned 2 ook en ik vond ze alle bij niet echt engSteffnov wrote:Kutspel. Downloaden niet waard. Gewoon lekker Condemned (2) spelen, toch keer beter en creepy genoeg om je complete lade met onderbroeken te vervuilen als je het met de juiste omgeving en mood speelt. En anders Penumbra, prequel van Amnesia.D-Nemacyst wrote:Ok ff kiekn. Heb er trouwens nog een gevonden, Alice : The Madness Returns
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bioshock?D-Nemacyst wrote:Weet iemand een vette horror/survival-shooter nog voor de pc?
Op
Amnesia
F.E.A.R.
Half-Life (Ja kut beesten)
Doom
Dead Space
Resident Evil 5
Na
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
Halo, Gears of War, Call of Duty.0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
-
B
Wel CoD 1 of 2 danOlijfboompje wrote:Halo, Gears of War, Call of Duty.0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
Splinter cell;0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
Operation Flashpoint: Red River .
quantum of solacemrazura wrote:Splinter cell;0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
Operation Flashpoint: Red River .
red faction: guerilla
bioshock
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Bedoelde eigenlijk op de pc
. Dus niet halo enz.
Halo 1 & 2 heb je op de pc0xygen wrote:Bedoelde eigenlijk op de pc. Dus niet halo enz.
Medal Of Honor heeft wel een paar vette games0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
Prey0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
Ben jij dezelfde Twilightforce van het ouwe Ownage forum?twilightforce wrote:Prey0xygen wrote:iemand nog een leuke shooter met een goede single player?
-
G
als je em voor de pc hebt...Draidy wrote:iemand zin in potje halo reach?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
PC versie!Draidy wrote:iemand zin in potje Battlefield Bad Company 2?