Mensen die League of Legends spelen?
Vaagwrote:Heb geen friend request gezienwrote:Toegevoegd!wrote:Stokbrood
Hoe voeg ik iemand toe?
Kan via het linkermenu als je ingelogd bent.
Vaagwrote:Heb geen friend request gezienwrote:Toegevoegd!wrote:Stokbrood
Hoe voeg ik iemand toe?
Kan via het linkermenu als je ingelogd bent.
Ben speciaal voor dat spel me computer aan het upgradenwrote:Battlefield 3, ik kan me wel aftrekken op die trailers.. man man man wat wordt dat genieten!
Hahah dat doen we nog zooo vaakwrote:Saints Row 2 co-op spelen![]()
Ik heb dat eerste iOS spel van Epic een tijdje gespeeld, Infinity Blade. De graphics die dat spel op de iPhone kan laten zien is gewoonweg ziekelijk te noemen.. T ziet er zo gruwelijk goed uit!!wrote:Zieke shit:
kijk naar @1:25, dat ziet er toch verrektes goed uit met de Unreal 3 mobiele engine!
View on YouTube
Ja idd, die demo had ik toen ook [gratis demo, niet de volledige game] maar idd ziek wat ze daar mee kunnen.wrote:Ik heb dat eerste iOS spel van Epic een tijdje gespeeld, Infinity Blade. De graphics die dat spel op de iPhone kan laten zien is gewoonweg ziekelijk te noemen.. T ziet er zo gruwelijk goed uit!!wrote:Zieke shit:
kijk naar @1:25, dat ziet er toch verrektes goed uit met de Unreal 3 mobiele engine!
View on YouTube
pfoe xfire.. gebruikte dat vroeger zo veel... nu al jaren nietmeer op mn pc-laptop staanwrote:zo, net lekker een paar uur Blur zitten spelen met een andere chille gast via xfire, echt geniaal spel
vooral met xfire er bij, dan kan je tenminste chatten
ik nooitwrote:pfoe xfire.. gebruikte dat vroeger zo veel... nu al jaren nietmeer op mn pc-laptop staanwrote:zo, net lekker een paar uur Blur zitten spelen met een andere chille gast via xfire, echt geniaal spel
vooral met xfire er bij, dan kan je tenminste chatten
Gefeliciteerd!wrote:Heb net lvl 40 gehaald op Battlefield bad company 2
BF3 is beter.wrote:MW3:
- Geen Nuke
- Geen Commando Perk
- Geen Last Stand perk
- Geen Shotgun als secondary
Filmpje van perks en shizzle:
http://www.gametrailers.com/video/cod-xp-call-of/720205
Filmpje van killstreak Juggernaut en Little Bird:
http://www.gametrailers.com/video/cod-xp-call-of/720201
Ga nou niet zeggen BF3 is beter ofzo, want deze games kun je totaal niet met elkaar vergelijken. BF3 word veel meer team-based, MW3 is dan meer individueel, als vanouds. En veel sneller.