wrote:nee, wel gewoon PC-spellen.wrote:Nog mensen die Ps3 spelen?
wat is een PS3 dan?

wrote:nee, wel gewoon PC-spellen.wrote:Nog mensen die Ps3 spelen?
wat is een PS3 dan?

Straks ff tegen elkaar?wrote:Call of Duty MW 2wrote:Welke spellen spelen jullie dn?
Heb ik ook:Pwrote:Call of Duty MW 2wrote:Welke spellen spelen jullie dn?
Kewlwrote:Heb ik ook:Pwrote:Call of Duty MW 2wrote:Welke spellen spelen jullie dn?
Epic dit, gedist door een jongedame.wrote:wrote:nee, wel gewoon PC-spellen.wrote:Nog mensen die Ps3 spelen?
wat is een PS3 dan?
wrote:Ben weer lekker Pokemon op me pc aan het spelen, wordt er helemaal sentimenteel van
wrote:
pokemon op je pc? kan dat ook al?wrote:wrote:Ben weer lekker Pokemon op me pc aan het spelen, wordt er helemaal sentimenteel vanyeah, ik ben ook net weer een tijdje bezig
nostalgie en nog steeds goede gameplay
U leeft onder een steen?wrote:pokemon op je pc? kan dat ook al?wrote:wrote:Ben weer lekker Pokemon op me pc aan het spelen, wordt er helemaal sentimenteel vanyeah, ik ben ook net weer een tijdje bezig
nostalgie en nog steeds goede gameplay

wrote:Ja via een emulatorEn daarbij behorende roms.
Ben zelf weer sinds 2 weken begonnen aan mijn oude verslaving: WoW
Blijft een briljant spel
Schiet mij maar lek, ik laat de zaak dat wel doenwrote:yeahh Mijn videokaartje heb ik eindelijk aan de praat. Moest zelf wel een 6 to 8 pin converter maken maar het is gelukt!![]()
Oja het is een PowerColor PCS+ Radeon HD 6970 videokaart kon hem voor een prikkie kopen.
Haha sommige online shops vragen er 12 euro voor. Hier leer je nog iets van.wrote:gewoon op ebay kopen voor .60 cent, of online kopen voor 2 euro