biscuit wrote:nee, wel gewoon PC-spellen.Saartje wrote:Nog mensen die Ps3 spelen?
wat is een PS3 dan?

biscuit wrote:nee, wel gewoon PC-spellen.Saartje wrote:Nog mensen die Ps3 spelen?
wat is een PS3 dan?

Straks ff tegen elkaar?roberttt wrote:Call of Duty MW 2Saartje wrote:Welke spellen spelen jullie dn?
Heb ik ook:Proberttt wrote:Call of Duty MW 2Saartje wrote:Welke spellen spelen jullie dn?
KewlSaartje wrote:Heb ik ook:Proberttt wrote:Call of Duty MW 2Saartje wrote:Welke spellen spelen jullie dn?
Epic dit, gedist door een jongedame.Saartje wrote:biscuit wrote:nee, wel gewoon PC-spellen.Saartje wrote:Nog mensen die Ps3 spelen?
wat is een PS3 dan?
Mr Lellebel wrote:Ben weer lekker Pokemon op me pc aan het spelen, wordt er helemaal sentimenteel van
Saartje wrote:
pokemon op je pc? kan dat ook al?dePipoMadre wrote:Mr Lellebel wrote:Ben weer lekker Pokemon op me pc aan het spelen, wordt er helemaal sentimenteel vanyeah, ik ben ook net weer een tijdje bezig
nostalgie en nog steeds goede gameplay
U leeft onder een steen?Draidy wrote:pokemon op je pc? kan dat ook al?dePipoMadre wrote:Mr Lellebel wrote:Ben weer lekker Pokemon op me pc aan het spelen, wordt er helemaal sentimenteel vanyeah, ik ben ook net weer een tijdje bezig
nostalgie en nog steeds goede gameplay

Jurheinen wrote:Ja via een emulatorEn daarbij behorende roms.
Ben zelf weer sinds 2 weken begonnen aan mijn oude verslaving: WoW
Blijft een briljant spel
Schiet mij maar lek, ik laat de zaak dat wel doenRamirez wrote:yeahh Mijn videokaartje heb ik eindelijk aan de praat. Moest zelf wel een 6 to 8 pin converter maken maar het is gelukt!![]()
Oja het is een PowerColor PCS+ Radeon HD 6970 videokaart kon hem voor een prikkie kopen.
Haha sommige online shops vragen er 12 euro voor. Hier leer je nog iets van.KSwoosh wrote:gewoon op ebay kopen voor .60 cent, of online kopen voor 2 euro