Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:05 

D-Nemacyst schreef:
Almighty schreef:
Noem is een leuk spel wat ik kan spelen, geen sci-fi, Race en geen WoW praktijken aub.
Ben een beetje op een dood punt nu, wel aan een leuke singleplayer toe na TF2 en MW2...

GTA San Andreas Nah
F.E.A.R. Trillogie Done
Alan Wake Optie
Dead Space 1+2 Nah
Half Life en varianten Done
Company Of Heroes Done
Mass Effect (Wel Sci-Fi :$ ) Nah/10Done
Gears Of War Nah
World In Conflict Optie
Silent Hill Homecoming Optie
Alice : Madness Done

Even een paar games die ik afga

Of ik Instal Bioshock 1 en 2 weer voor de 12490427e keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 21:39 

Kraak... Piep...

Almighty schreef:
D-Nemacyst schreef:
Almighty schreef:
Noem is een leuk spel wat ik kan spelen, geen sci-fi, Race en geen WoW praktijken aub.
Ben een beetje op een dood punt nu, wel aan een leuke singleplayer toe na TF2 en MW2...

GTA San Andreas Nah
F.E.A.R. Trillogie Done
Alan Wake Optie
Dead Space 1+2 Nah
Half Life en varianten Done
Company Of Heroes Done
Mass Effect (Wel Sci-Fi :$ ) Nah/10Done
Gears Of War Nah
World In Conflict Optie
Silent Hill Homecoming Optie
Alice : Madness Done

Even een paar games die ik afga

Of ik Instal Bioshock 1 en 2 weer voor de 12490427e keer

Amnesia the dark descent als je wil gillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:20 

Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Laatst toch maar Assassin's Creed: Brotherhood gehaald, en wat een vette game. Alles wat je zelf had kunnen bedenken in AC 1 en 2 zit in deze game. Top!

dat is zeker een heel vet spel, en nu maar wachten op revelation...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 12:49 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
MacBook gebruikers:
en hacker is van plan volgende maand een methode te onthullen om niet-verwijderbare malware op MacBooks te zetten. De malware wordt geïnstalleerd op de accuchips. Daardoor zou de hacker de accu kunnen laten ontploffen.

Beveligingsonderzoeker Charlie Miller wil de kwetsbaarheid in de chips die de accu besturen volgende maand onthullen op hackersconferentie Black Hat, schrijft Forbes. Hij wil niet alleen de methode tonen, maar komt ook met een fix. Die fix heeft wel de bijwerking dat Apple zelf de software van de chips ook niet meer kan herstellen door middel van software-updates.

Miller zegt dat malware op de accuchips kan worden gezet door in te breken op de software via het standaard wachtwoord. Een hacker kan dan in theorie van alles doen: malware installeren om data te stelen van de MacBook, waarbij het opnieuw installeren van het OS en zelfs het flashen van de bios niet helpt. "Het zal je steeds opnieuw te grazen nemen." Ook kan de hacker op afstand de accu belagen en naar verluidt zorgen dat deze ontploft of door oververhitting in brand vliegt.

Toch is een hacker er nog niet met het installeren van malware op de chips, die dienen om het accuniveau door te geven aan het OS. Er moet ook nog een kwetsbaarheid gevonden worden in de interface tussen de chips en Mac OS X. Miller gelooft dat het mogelijk is, maar hij heeft het niet geprobeerd.

Er zijn nog diverse onzekerheden in het verhaal van Miller: zo heeft hij geen proof-of-concept van de hack en heeft hij enkele van de gevaren waar hij voor waarschuwt, zoals het op afstand laten ontploffen van een MacBook-accu, niet zelf geprobeerd. Het is bovendien onduidelijk of ook laptops met Windows, Chrome OS of andere Linux-distro's gevoelig zouden kunnen zijn voor dit soort aanvallen.

:lol: :lol: :lol:

Neem dit maar met een beste vracht zout xd Ff van afstand de accu laten ontploffen, natuurlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:

Singularity. Singleplayer only maar echt een super storyline en heerlijk gedrag van de wapens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 15:30 

Hardtraxx Addict

nog altijd Unreal Tournament 1999 (Game Of The Year) edition!
Er gaat niks boven een potje instagibben op een brakke zondag! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 17:43 

Donateur

Team Fortress 2 is zo verslavend. Heb het spel al vanaf toen het uitkwam, maar ben het pas 1 maand geleden begonnen te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 18:09 

Hardtraxxer

Gisteren de 24-uurs race van Le Mans gedaan met GT5.. eindelijk klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 18:13 

Teknizion schreef:
Team Fortress 2 is zo verslavend. Heb het spel al vanaf toen het uitkwam, maar ben het pas 1 maand geleden begonnen te spelen.

:worship:

Heb een KUT virus te pakken. Speelt automatisch muziek af, country, klassiek, jazz, pop. Word er gek van, en geen scanner kan het vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 17:22 

En jahoor, voor de ik denk 10e keer weer Bioshock 1 en 2 geïnstalleerd!
Toch wel ergens rond plaats 2/3 in mijn toplijst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Waarom laat je hem er dan niet gewoon opstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 17:26 

Ruimtegebrek >.<
Download veel films, dan is het downloaden>branden>removen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:47 

Almighty schreef:
Teknizion schreef:

Heb een KUT virus te pakken. Speelt automatisch muziek af, country, klassiek, jazz, pop. Word er gek van, en geen scanner kan het vinden :/

Dat heb ik ook, maar wat ik heb, idk hoe het bij jou zit, is normaal. Het is zo dat het af en toe gebeurd en niet constant. en dan vaak ook niet op vol volume.
Maar zoals ik zei, dat is normaal. sinds je pc signalen kan opvangen van radio of iets in die trand.

Spellen die ik weer veel speel:
Guild Wars
BFBC2
Total war serie
Anno serie
Hawx 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:43 

Ducaz schreef:
Almighty schreef:
Teknizion schreef:

Dat heb ik ook, maar wat ik heb, idk hoe het bij jou zit, is normaal. Het is zo dat het af en toe gebeurd en niet constant. en dan vaak ook niet op vol volume.
Maar zoals ik zei, dat is normaal. sinds je pc signalen kan opvangen van radio of iets in die trand.

Klopt, af en toe ;). Maar zijn geen radiogolven, die ontvang ik alleen s'nachts op een heeeeel laag volume eigenlijk. Maar heb het eraf gekregen, hij zat op de masterboot. Op een gegeven moment werd die corrupt dus kon ik mijn pc niet meer booten. Maar met FixMbr in cmd is alles weer goed gekomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Roger schreef:
guildwars :thumbsup:

Dat heb ik ook een hele lange tijd gespeeld. Ook alle 2 de uitbreidingen toendertijd gelijk gekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

KOM OP, OOK WEL MENSEN DIE COUNTER STRIKE SOURCE SPELEN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:19 

Donateur

Rawbin schreef:

speelde :p

Heb weer een leven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:31 

Rawbin schreef:
Roger schreef:

Dat heb ik ook een hele lange tijd gespeeld. Ook alle 2 de uitbreidingen toendertijd gelijk gekocht :P

Je weet dat er 3 uitbereidingen waren hé? :P
Ik heb het op de dag van de release destijds gekocht, best een tijd terug, en speel het nogsteeds dus af en toe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Ducaz schreef:
Rawbin schreef:
Roger schreef:

Je weet dat er 3 uitbereidingen waren hé? :P
Ik heb het op de dag van de release destijds gekocht, best een tijd terug, en speel het nogsteeds dus af en toe ^^

3 :oh: ? ik heb factions en nightfall :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

eye of the north was er ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
eye of the north was er ook nog

Toen was ik volgens mij al gestopt :P deed sowieso alleen maar PvE en bijna nooit PvP
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rawbin schreef:

speelde :p

Heb weer een leven xd

Komop roberttt, kom weer eens een potje spelen :$ ik heb ook een leven. Ik speel misschien 5 uurtjes per week. Alleen maar GunGame zowat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

heb het 1 middagje gespeeld en vond het echt pure bout.. maar dat komt denk ik omdat ik wow gewend was (Wat ik ondertussen ook al 1,5 jaar niet heb aangeraakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:

Ik heb het wel ergens staan al een lange tijd niet meer gespeeld. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

voeg me dan maar toe op steam, mocht je het een keertje weer willen spelen :P
kippen_killer
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic