Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:35 

tommetjeuh schreef:
heb het 1 middagje gespeeld en vond het echt pure bout.. maar dat komt denk ik omdat ik wow gewend was (Wat ik ondertussen ook al 1,5 jaar niet heb aangeraakt)

Bij mij is het andersom, ik vond (omdat ik Gw gewend was) WoW veel te makkelijk en beperkt in opties en dingen.
(pre-tbc was wel tof tho)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Heb echt altijd een hekel gehad aan WoW, puur omdat je per maand moet betalen voor een game waar je in de winkel al geld voor neer hebt gelegd. Bovendien vind ik dat er veel te veel levens kapot gegaan zijn door dat grafspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Heb echt altijd een hekel gehad aan WoW, puur omdat je per maand moet betalen voor een game waar je in de winkel al geld voor neer hebt gelegd. Bovendien vind ik dat er veel te veel levens kapot gegaan zijn door dat grafspel.

er zijn ook genoeg goede private server hehe, maarja ik vind wow en gw niet heel erg te vergelijken.. het gaat om hele andere dingen, bij wow is gear zo immens belangrijk in endgame en bij gw maakt het echt geen flikker uut xd nou vind ik het zelf leuker om echt moeite te doen om aantoonbaar progressie te maken :P maar er ging veel te veel tijd in zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Halo :loving:
Gears of War :loving:

Dat zijn de enige games die mij echt na school tot diep in de avond gekluisterd hielden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

halo idd :worship: kan niet wachten op halo: CE anniverasry
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
voeg me dan maar toe op steam, mocht je het een keertje weer willen spelen :P
kippen_killer

Orginele naam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:23 

tommetjeuh schreef:
Rawbin schreef:

er zijn ook genoeg goede private server hehe, maarja ik vind wow en gw niet heel erg te vergelijken.. het gaat om hele andere dingen, bij wow is gear zo immens belangrijk in endgame en bij gw maakt het echt geen flikker uut xd nou vind ik het zelf leuker om echt moeite te doen om aantoonbaar progressie te maken :P maar er ging veel te veel tijd in zitten

Meen je dit serieus? Want Guild Wars is bekend om de lastige progressie, dat is immers de reden dat er vandaag de dag nog mensen spelen, die de game vanaf het begin hebben.
Sommige van die mensen hebben zelfs nog niet eens alles titles, of alle HoM punten (Hall of monuments)

Maar ieder zijn mening he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:32 

Hardtraxx Addict

Spelen er nog lui COD2? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:37 

Al een releasedatum bekend voor Fifa 2012?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:42 

Klos schreef:

ja

JEFSKIII schreef:

nee, voetbal sucks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:45 

Hardtraxxer

Klos schreef:

Zekers zo hier een daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:39 

Klos schreef:

Net nog geïnstalleerd. Check mijn stats xd http://www.xfire.com/profile/mast3rshooter/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 01:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb cod2 ook nog liggen hier! Vroegah ook kapot gespeeld! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 09:00 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Eind september ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 09:56 

patrickjeb schreef:
JEFSKIII schreef:

Eind september ;)

Ja is altijd eind september.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:05 

Donateur

Je bent echt een lutser als je die FIFA games koopt. Elk jaar hetzelfde spel, het enige wat ze veranderen is het nummertje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:20 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
halo idd :worship: kan niet wachten op halo: CE anniverasry

Halo gaat kapot gespeeld worden evenals Gears of War 3 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:21 

Teknizion schreef:
Je bent echt een lutser als je die FIFA games koopt. Elk jaar hetzelfde spel, het enige wat ze veranderen is het nummertje..

Ik koop ze ook niet meer weet het alleen nog van vroeger dat ze altijd in september uit kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 11:49 

Hardtraxx Addict

hardaddict schreef:
Klos schreef:

Zekers zo hier een daar

Servers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:50 

Artiest

Teknizion schreef:

Ik kocht hem een tijdje om 2/3 jaar, simpelweg omdat de veranderingen te nihil zijn telkens, maar nu wil ik wat anders dan fifa 11. het is nog realistischer en ik vind het become a pro gedeelte altijd super tof, maar in fifa 11 is dat een groot faal project. Dus ik ga 12 iig zeker weten halen! Maar aan de andere kant, dat zei ik ook van L.A. Noire... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:55 

Donateur

CoD2 heb ik echt vaak gespeeld trouwens. Alleen krijg ik hem niet aan de praat op Windows7.. Iets waar wel meer mensen last van hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 13:00 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
CoD2 heb ik echt vaak gespeeld trouwens. Alleen krijg ik hem niet aan de praat op Windows7.. Iets waar wel meer mensen last van hebben :/

Op vista wil die ook niet lopen bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 13:06 

Hardtraxx Elite

Ik heb dus totaal niks met voetbal spellen, ga dan gewoon buiten voetballen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

De install deed het niet bij mij, maar dan moet je gewoon de setup.exe runnen en niet dat autorun dingetje. Daarna werkte hij perfect bij mij! Cod2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:

Niet mee eens. Buiten het feit dat ik gewoon wil spelen met de huidige selecties, heeft elke FIFA voor mij een andere feel. Zeker de overstap van 09 naar 10 was gigantisch met het 360 graden lopen, en van 10 naar 11 met het veel realistischer passen. En van 11 naar 12 belooft vooral veel op het vlak van fysiek contact dingen te tweaken, iets wat ook wel nodig is.

Het heeft genoeg fouten, granted. Maar ik wil gewoon online lekker ballen, en PES vind ik kut met peren, dus de keus is vrij snel gemaakt. De uren haal ik er echt wel uit
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic