Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:44 

stefaneke schreef:
Smaken verschillen, ik kan helemaal opgeslokt raken in zo'n spel :yes:.

Ja, ik denk dan inderdaad ook een kwestie van smaak.
Want bijvoorbeeld een game als Bioshock vond ik dan weer helemaal geweldig, waar ik dan weer helemaal in opgeslokt werd :P
Heerlijke game :D
Hoe staat het eigenlijk met die nieuwe? komt die ook nog eens een keer uit of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:53 

Bioshock vond ik erg vet! Bioshock 2 is in ontwikkeling :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:00 

stefaneke schreef:
Bioshock vond ik erg vet! Bioshock 2 is in ontwikkeling :thumbup:.

Bioshock 2 is ook al uit hoor :p
Bioshock 3 (Infinity) nog niet :P

BS1:
http://www.gamespot.com/pc/action/biosh ... Btitle%3B3

BS2:
http://www.gamespot.com/pc/action/biosh ... Btitle%3B6

BS3:
http://www.gamespot.com/pc/action/biosh ... Btitle%3B1

en daar staat het helaas ook bij:
TBA 2012 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:06 

BS3 ja, sorry :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 03:00 

Kraak... Piep...

Vond metro 2033 een vet spel, werd er alleen niet in opgeslokt, singularity vond ik niks aan. Bioshock ook niet eng.

Vond ze alle 3 eentonig.

Echt enge spellen vind ik F.E.A.R. Dead Space en Doom 3. Die doen nog aan echte horror.
Amnesia net zo. En de wat lichtere zoals Alan Wake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:44 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Vond metro 2033 een vet spel, werd er alleen niet in opgeslokt, singularity vond ik niks aan. Bioshock ook niet eng.

Vond ze alle 3 eentonig.

Echt enge spellen vind ik F.E.A.R. Dead Space en Doom 3. Die doen nog aan echte horror.

Metro 2033 moet ik nog een keer proberen, want die lijkt erg op S.t.a.l.k.e.r. Dat zijn echt briljante spellen waar ik ook helemaal in opgeslokt werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:51 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag weer ff Bully gedaan (L)

1 van de leukste spellen OOIT!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 19:22 

D-Nemacyst schreef:

FEAR vond ik dan weer geen ruk aan, allemaal zo voorspelbaar xd
wel leuk though :D

Dead SPace is echt een goddelijke game, 1 en 2, dat verhaal is zooo gruuuuwelijk goed!
Echt een van de beste pc games ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 00:57 

Artiest

L.A. Noire gespeeld, heb hem kunnen lenen van een vriend en wat een tof spel!
Binnen 2 dagen uitgespeeld, achteraf wat zonde dat ik niet echt side missions deed, maar ik werd zo in het verhaal getrokken, speelde heerlijk. Het is tof, er komt genoeg actie in voor en er is spanning. Briljant uitgewerkt een speelbare film, aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:01 

Kraak... Piep...

Skedoedelefloeps schreef:
L.A. Noire gespeeld, heb hem kunnen lenen van een vriend en wat een tof spel!
Binnen 2 dagen uitgespeeld, achteraf wat zonde dat ik niet echt side missions deed, maar ik werd zo in het verhaal getrokken, speelde heerlijk. Het is tof, er komt genoeg actie in voor en er is spanning. Briljant uitgewerkt een speelbare film, aanrader!

Werken de controls dan wel een beetje goed want de laatste games die zich als een film voordoen ( dus geen spellen van een bestaande film ) hebben nogal bagger besturing.

Beste voorbeeld : Alone in the dark, ziet er vet uit, vet epic actie, maar het werkt voor geen kont waardoor het niet lekker wegspeelt en het film gehalte er ook uitgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 01:05 

Artiest

Ja controls werken goed, natuurlijk gevoel, heel af en toe had ik wel vertraging op bepaalde momenten, maar dat ligt denk ik eerder aan mijn controller die nogal haperend is >.<
Ook met crime scenes en clues zoeken, hoe dat werkt met de muziek is ronduit briljant, ook dat is heel natuurlijk. Vet is ook dat je bij GTA 4 dan een gps systeem hebt en dat hebben ze briljant vervangen bij dit spel, als je met z'n 2'en in de auto zit druk je op een knop (voor je kruispunt nadert ofzo) en dan geeft hij je directies. Werkt ook lekker, ik vond het iig echt een heel vet spel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

TF2'ers:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 00:33 

Kraak... Piep...

GTA San andreas weer is uitgespeeld, blijft heldig.

F.E.A.R. 3 ook klaar

Nu Dead Space 2 nogsteeds :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:15 

Hardtraxxer

guildwars :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 01:18 

MacBook gebruikers:
en hacker is van plan volgende maand een methode te onthullen om niet-verwijderbare malware op MacBooks te zetten. De malware wordt geïnstalleerd op de accuchips. Daardoor zou de hacker de accu kunnen laten ontploffen.

Beveligingsonderzoeker Charlie Miller wil de kwetsbaarheid in de chips die de accu besturen volgende maand onthullen op hackersconferentie Black Hat, schrijft Forbes. Hij wil niet alleen de methode tonen, maar komt ook met een fix. Die fix heeft wel de bijwerking dat Apple zelf de software van de chips ook niet meer kan herstellen door middel van software-updates.

Miller zegt dat malware op de accuchips kan worden gezet door in te breken op de software via het standaard wachtwoord. Een hacker kan dan in theorie van alles doen: malware installeren om data te stelen van de MacBook, waarbij het opnieuw installeren van het OS en zelfs het flashen van de bios niet helpt. "Het zal je steeds opnieuw te grazen nemen." Ook kan de hacker op afstand de accu belagen en naar verluidt zorgen dat deze ontploft of door oververhitting in brand vliegt.

Toch is een hacker er nog niet met het installeren van malware op de chips, die dienen om het accuniveau door te geven aan het OS. Er moet ook nog een kwetsbaarheid gevonden worden in de interface tussen de chips en Mac OS X. Miller gelooft dat het mogelijk is, maar hij heeft het niet geprobeerd.

Er zijn nog diverse onzekerheden in het verhaal van Miller: zo heeft hij geen proof-of-concept van de hack en heeft hij enkele van de gevaren waar hij voor waarschuwt, zoals het op afstand laten ontploffen van een MacBook-accu, niet zelf geprobeerd. Het is bovendien onduidelijk of ook laptops met Windows, Chrome OS of andere Linux-distro's gevoelig zouden kunnen zijn voor dit soort aanvallen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 01:24 

Artiest

Battlefield Bad Company 2

Ftw
Xbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
MacBook gebruikers:
en hacker is van plan volgende maand een methode te onthullen om niet-verwijderbare malware op MacBooks te zetten. De malware wordt geïnstalleerd op de accuchips. Daardoor zou de hacker de accu kunnen laten ontploffen.

Beveligingsonderzoeker Charlie Miller wil de kwetsbaarheid in de chips die de accu besturen volgende maand onthullen op hackersconferentie Black Hat, schrijft Forbes. Hij wil niet alleen de methode tonen, maar komt ook met een fix. Die fix heeft wel de bijwerking dat Apple zelf de software van de chips ook niet meer kan herstellen door middel van software-updates.

Miller zegt dat malware op de accuchips kan worden gezet door in te breken op de software via het standaard wachtwoord. Een hacker kan dan in theorie van alles doen: malware installeren om data te stelen van de MacBook, waarbij het opnieuw installeren van het OS en zelfs het flashen van de bios niet helpt. "Het zal je steeds opnieuw te grazen nemen." Ook kan de hacker op afstand de accu belagen en naar verluidt zorgen dat deze ontploft of door oververhitting in brand vliegt.

Toch is een hacker er nog niet met het installeren van malware op de chips, die dienen om het accuniveau door te geven aan het OS. Er moet ook nog een kwetsbaarheid gevonden worden in de interface tussen de chips en Mac OS X. Miller gelooft dat het mogelijk is, maar hij heeft het niet geprobeerd.

Er zijn nog diverse onzekerheden in het verhaal van Miller: zo heeft hij geen proof-of-concept van de hack en heeft hij enkele van de gevaren waar hij voor waarschuwt, zoals het op afstand laten ontploffen van een MacBook-accu, niet zelf geprobeerd. Het is bovendien onduidelijk of ook laptops met Windows, Chrome OS of andere Linux-distro's gevoelig zouden kunnen zijn voor dit soort aanvallen.

:lol: :lol: :lol:

Wat heeft dit met games te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

Laatst toch maar Assassin's Creed: Brotherhood gehaald, en wat een vette game. Alles wat je zelf had kunnen bedenken in AC 1 en 2 zit in deze game. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:07 

volgende maand CoD modern warfare 3 halen :worship: die trailer is echt vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 14:29 

DarkestSymphony schreef:
volgende maand CoD modern warfare 3 halen :worship: die trailer is echt vet! :thumbsup:

BF3 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 15:06 

Ramirez schreef:
Almighty schreef:
verhaal

Wat heeft dit met games te maken?

Er is nergens dat ik weet een IT Topic, dit topic is close enough
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:16 

Noem is een leuk spel wat ik kan spelen, geen sci-fi, Race en geen WoW praktijken aub.
Ben een beetje op een dood punt nu, wel aan een leuke singleplayer toe na TF2 en MW2...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:39 

Kraak... Piep...

Almighty schreef:
Noem is een leuk spel wat ik kan spelen, geen sci-fi, Race en geen WoW praktijken aub.
Ben een beetje op een dood punt nu, wel aan een leuke singleplayer toe na TF2 en MW2...

GTA San Andreas
F.E.A.R. Trillogie
Alan Wake
Dead Space 1+2
Half Life en varianten
Company Of Heroes
Mass Effect (Wel Sci-Fi :$ )
Gears Of War
World In Conflict
Silent Hill Homecoming
Alice : Madness

Even een paar games die ik afga
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:14 

iemand die nog ET gaat spelen?

ik weet nog niet welke servert ik ga. ik kijk wel.
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic