Echt een bazenspel
. Vind de Duitsers trouwens wel beter dan de Amerikanen als ik eerlijk ben(vooral de tanks)
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Duitsers 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben een fan van de Amerikanen.
Kan met de Duitsers alleen met Wehrmacht spelen en daarbij moet je eerst 3 keer upgraden voor je fatsoenlijke panzer kunt maken.
Kan met de Duitsers alleen met Wehrmacht spelen en daarbij moet je eerst 3 keer upgraden voor je fatsoenlijke panzer kunt maken.
ja dat klopt, alleen ik maak alleen maar Panzer IV's en geen panthers. Panthers kosten meer en vindt ik beetje overrated.
Vind trouwens die panzer elite of wat het ook is echt niks:P
Vind trouwens die panzer elite of wat het ook is echt niks:P
-
A
King Tiger jonge bam, is gewoon een "gebouw" op de minimap 
Evenals de Jagdpanther
Evenals de Jagdpanther
Thanks!, heb iedereen toegevoegd.Almighty wrote:in de chat van multiplayer /addfriend [naam]Hidden Source wrote:Ik kan ff niet vinden in COH waar je iedereen toe moet voegen, mijne is HiddenSource92
Gewoon Company Of Heroes + de 2 uitbereidingen, het is gewoon 1 spel dat je opstart en met je serials activeer je de uitbereidingen. Altans zo gaat het als je de Anthology box koopt, wat gewoon het origineel + de 2 expansions is.Protoss wrote:maar welke
COMPANY
OF
HEROES
-
A
aleemal gekocht ja, anders kende niet online
-
A
Wie doet er zo mee potje lyon 2 vs 2?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik niet 
Vanmorgen weer ff GTA San Andreas gespeeld.
Dat blijft geniaal
Dat blijft geniaal
Is goed, kom nu maar weer online :p, ik wist niet hoe ik je terug moest whisperen maar nu wel XD. ik ben nu in main menu.Almighty wrote:Wie doet er zo mee potje lyon 2 vs 2?
Daveytl wrote:Vanmorgen weer ff GTA San Andreas gespeeld.
Dat blijft geniaal
grr ik moet die echt kopen, net de computer geowned dus 
-
A
Nooit gedacht dat we nog zouden winnen, gewoon op de aanval was dus een goed planHidden Source wrote:Is goed, kom nu maar weer online :p, ik wist niet hoe ik je terug moest whisperen maar nu wel XD. ik ben nu in main menu.Almighty wrote:Wie doet er zo mee potje lyon 2 vs 2?
schijt AT en rangers :')
-
A
3 kwartier/uur ofzo 
eerst vol op de verdediging gespeeld, maar AT guns die uit de Fog Of War beginnen te schieten (WTF?) deed ons de das om, en toen ging de knop over
eerst vol op de verdediging gespeeld, maar AT guns die uit de Fog Of War beginnen te schieten (WTF?) deed ons de das om, en toen ging de knop over
Hehe, heb een hekel aan die AT's. Ik vind die Raketorgels van de Duiters zo vet en ook zeker effectief 
nog steeds vaag dat we niet bij elkaar in een server kunnenAlmighty wrote:3 kwartier/uur ofzo
Ja echt lol, en hele tijd weinig manpower maar wel 1500 fuel.Almighty wrote:3 kwartier/uur ofzo
-
A
Ik ga me nu aan Fable3 wagen