iemand hier LA Noire al gespeeld?
G
A
Die moet gvd voor de peecee komen
pc gaming is deaud.wrote:Die moet gvd voor de peecee komen
Gevaarlijke uitspraak...
A
Kan wel zijn, console is praktisch handiger, maar ik vind shooters er verschrikkelijk op spelen... Muis 
A
Toetsenbord ben ik keierg gewend
Jezus Fable3 doet lang over installeren zeg, blijft al 10min op een kwart hangen terwijl ie niet vastgelopen is
Jezus Fable3 doet lang over installeren zeg, blijft al 10min op een kwart hangen terwijl ie niet vastgelopen is
G
echte gamers spelen op een pcwrote:pc gaming is deaud.wrote:Die moet gvd voor de peecee komen
Gevaarlijke uitspraak...
en wie hapt er op die uitspraak... :')
zo voorspelbaar.
Ik had ook wel iets van Mol verwacht.
zo voorspelbaar.
Speel de hele week al de hele tijd CoH met E-Q Lizer, Katja, Hidden Source en soms Skedoedel 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
je doet net of jullie 24/7 achter da kreng zittewrote:Speel de hele week al de hele tijd CoH met E-Q Lizer, Katja, Hidden Source en soms Skedoedel
Oorlog... entertainment op z'n best
lol ik ben weer begonnen met age of empires 1 en age of mythology online te spelen 
Haha ja!, echt vet.wrote:Speel de hele week al de hele tijd CoH met E-Q Lizer, Katja, Hidden Source en soms Skedoedel
Ik heb helaas nog geen tijd xD, eerst examenswrote:Speel de hele week al de hele tijd CoH met E-Q Lizer, Katja, Hidden Source en soms Skedoedel
wie heeft fifa 10 op ps3 kunnen we tegen elkaar 
A
Fable 3 is mwoah 
B
als je niet met een toetsenbord om kan gaan verwijs ik je door naar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spasticiteit_en_spasmewrote:muis![]()
toetsenbord![]()
![]()
Ikkewrote:wie heeft fifa 10 op ps3 kunnen we tegen elkaar
G
mol is daar te wijs voorwrote:en wie hapt er op die uitspraak... :')
zo voorspelbaar.
en ik hoopte eigenlijk op een reactie van jou
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
MW3
Battlefield 3 
D
Artist
7488 posts member since 2010