net met jolle en skedoel eem company of heroes gedaan, dat blijft gewoon een mooi spel 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik zag net een server waar Jolle en nog iemand in zat, alleen hij was al vol. 
Haha dat waren ik en E-Q-lizer dan. Voeg me anders ff toeHidden Source wrote:Ik zag net een server waar Jolle en nog iemand in zat, alleen hij was al vol.
-
A
Ik ook.... Hoe doe je dat?Jolle wrote:Ben even vergeten hoe je iemand toevoegt lol.
Mijn naam is AlmightyRaven daar
btw; heb het gevonden, wat zijn jullie ingame namen?
Mijn ingame naam is : Christian538 binnen kort 4 vs 4 hardtraxx server 
-
A
sent!
welke spelen jullie? het origineel of die uitbreiding?
weet ik welke ik moet downloaden
weet ik welke ik moet downloaden
-
A
Je kan volgens mij niet online met de gedownloade, maar Orgineel + Opposing Fronts + Tales Of Valor
Ja ik heb ook alle 3
Blijft een machtig spel!
Blijft een machtig spel!
Heb tot opposing fronts.
Ik kies uiteindelijk toch voor CoD MW3, omdat ik een hekel heb aan dat trage gameplay gedoe van battlefield.
Gewoon lekker tempotje erachter in CoD
Ik kies uiteindelijk toch voor CoD MW3, omdat ik een hekel heb aan dat trage gameplay gedoe van battlefield.
Gewoon lekker tempotje erachter in CoD
vaag ik zou met almighty een potje coh doen maar geeft ie bij het joinen van een game aan dat zijn versie "Incompatible" is
terwijl hij ze wel legaal heeft aangeschaft en ik ook
terwijl hij ze wel legaal heeft aangeschaft en ik ook
Ik speel ook COH, alleen illegaal. Ga eens kijken of ik ze legaal ergens kan vinden 
Voor een tientje heb je ze allemaal op www.bol.comThe Indicator wrote:Ik speel ook COH, alleen illegaal. Ga eens kijken of ik ze legaal ergens kan vinden
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
12 euriesJolle wrote:Voor een tientje heb je ze allemaal op http://www.bol.comThe Indicator wrote:Ik speel ook COH, alleen illegaal. Ga eens kijken of ik ze legaal ergens kan vinden
ja ik zag het maar las allemaal problemen met de serial codes :S
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
klopt, je krijgt 2 codes en kunt daarmee installen en de 2 expansions unlocken. Het enige wat je niet kunt is de originele campaign (dus D-Day, normandy etc.) eerlijk gezegd geen gemis.The Indicator wrote:ja ik zag het maar las allemaal problemen met de serial codes :S
Je kunt online, het spel werkt gewoon goed, alle andere campaigns kun je wel spelen, dus ondervind er geen last van eigenlijk.
COH haal je uberhaupt niet voor de campaign mode denk ik dus.
Ok, binnekort even halen. Lijkt me leuk, online spelen 
Damn net even weer xtje COH gedaan. Gewoon Skirmish met de computer. Serieus ik speel tegen 2 normal computers en mijn ally is Hard.
Mijn ally wordt volle bak ingemaakt doordat de tegenstander een hoop tanks heeft en hij niks.
Ikzelf heb natuurlijk genoeg tanks maarja die domme ally verliest alle strategische punten en dus houdoe en bedankt
Mijn ally wordt volle bak ingemaakt doordat de tegenstander een hoop tanks heeft en hij niks.
Ikzelf heb natuurlijk genoeg tanks maarja die domme ally verliest alle strategische punten en dus houdoe en bedankt
Ik kan ff niet vinden in COH waar je iedereen toe moet voegen
, mijne is HiddenSource92
ikke somsroberttt wrote:Wie speelt er Battlefield bad company 2/
Als ik hem binnekort koop dan zal ik je zsm toevoegen xDHidden Source wrote:Ik kan ff niet vinden in COH waar je iedereen toe moet voegen, mijne is HiddenSource92
-
A
in de chat van multiplayer /addfriend [naam]Hidden Source wrote:Ik kan ff niet vinden in COH waar je iedereen toe moet voegen, mijne is HiddenSource92
-
A
COMPANY
OF
HEROES
OF
HEROES