Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
A
Ik heb vaak een vaste tactiek, teminste de helft van de map innemen en dan ingraven
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Naja als je met 3 man ofzo online speelt, gister bv speelde ik met 4 man.
Ik pak de linker flank een andere de rechter.
gaan die 2 in het midden een complete artillery barrage opbouwen terwijl er geen frontlinie is, ja de enige frontlinie was dus hun artillery kamp >.<
Dus beide flanks meteen nutteloos.
Maar ik pak gewoon wat ik pakken kan, zorg dat ik veel engineers rond heb lopen om verdedigingen te bouwen en a.s.a.p. wat zwaarder geschut op de map te brengen.
Alleen dat gaat lastig als je speelt met breindode >.<
A
Oke
Wij
2vs2
Lyon
D
Artiest
last seen Apr 2019
Be there or be square :lol:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik zal hem binnenkort ook weer eens installere :)
C
Minecraft gedownload... lol
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
View on YouTube
:worship:

Image
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
woa vet! :drool: Strike at karkand :love: Ik moet me volgens mij maar ff wat gaan verdiepen in die nieuwe battlefield :innocent:
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Vanmiddag ook maar weer even COH instaleren, was er een tijdje zat van maar nu krijg ik er toch wel weer een beetje zin in misschien met wat hardtraxxers online ? haha :P
tging me toen altijd nog wel redelijk goed af maar soms komen die hartleiers met die walking stuka's nou dan kun je bijna wel gelijk opgeven wat een kut dingen zijn dat >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
COH?
A
Company Of Heroes
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
http://gizmodo.com/5801565/the-modern-w ... me-of-2011
Daar zijn de eerste details van Call of Duty: Modern Combat 3.
Het zijn dan wel geruchten, maar er zijn teveel details en veel bronnen om het zomaar te negeren ;)

Laat de Battlefield 3 vs. Modern Combat 3 strijd beginnen! :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
E-Q-Lizer wrote:Vanmiddag ook maar weer even COH instaleren, was er een tijdje zat van maar nu krijg ik er toch wel weer een beetje zin in misschien met wat hardtraxxers online ? haha :P
tging me toen altijd nog wel redelijk goed af maar soms komen die hartleiers met die walking stuka's nou dan kun je bijna wel gelijk opgeven wat een kut dingen zijn dat >.<
Kom je toch gewoon met de sherman calliope :P

net weer potje online gespeeld echt vet. We leken te verliezen, compleet ingegraven bij onze basis, maar uiteindelijk dankzij de Calliope en flink wat bombarderen toch wat kunne heroveren. Tot we een shitload aan tanks hadden en we hun in hun base vastzette en wonnen ^^
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
twilightforce wrote:http://gizmodo.com/5801565/the-modern-warfare-3-files-exclusive-first-details-on-the-biggest-game-of-2011
Daar zijn de eerste details van Call of Duty: Modern Combat 3.
Het zijn dan wel geruchten, maar er zijn teveel details en veel bronnen om het zomaar te negeren ;)

Laat de Battlefield 3 vs. Modern Combat 3 strijd beginnen! :D
Nou battlefield wint dat met overmacht, ik peins er niet eens over om nog een cod te kopen na Black ops :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
denk dak ze voor t 1st allebei ga halen
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Skedoedelefloeps wrote:
E-Q-Lizer wrote:Vanmiddag ook maar weer even COH instaleren, was er een tijdje zat van maar nu krijg ik er toch wel weer een beetje zin in misschien met wat hardtraxxers online ? haha :P

net weer potje online gespeeld echt vet. We leken te verliezen, compleet ingegraven bij onze basis, maar uiteindelijk dankzij de Calliope en flink wat bombarderen toch wat kunne heroveren. Tot we een shitload aan tanks hadden en we hun in hun base vastzette en wonnen ^^
Ben nu CoH aan het installeren, wat is je naam Skedoedelefloeps op CoH? :) Mijne JolleNL geloof ik..
C
Weet iemand nog een leuk spel (via iso)
Heb niet echt een spel meer om te spelen
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Hebben jullie COH legaal? :)
S
Ramirez wrote:Hebben jullie COH legaal? :)
:whistle:

BTW, Battlefield 3 gaat MW3 gewoon kei hard ownen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Ramirez wrote:Hebben jullie COH legaal? :)
Ja anders kan ik niet online
D
Artiest
last seen Apr 2019
Jolle wrote:
Skedoedelefloeps wrote:

Ben nu CoH aan het installeren, wat is je naam Skedoedelefloeps op CoH? :) Mijne JolleNL geloof ik..
Skedoedel :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Ben even vergeten hoe je iemand toevoegt lol.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Heb net ook weer ff Company Of Heroes Anthology geinstalled. ^^
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
haha dat wordt nog wat met heel hardtraxx Company aan het spelen :worship:
ben nu ana het patchen (kenker werk) en dan maar weer met Jolle ouderwets gamen :P
kzal skedoel ook eem toevoegen dan dus sschrik niet als een christian je toevoegt >.<
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
vanavond weer thuis van stage. :D
Dat wordt weer flink wat online geweld. :love: