ik zoek halo 3 nog voor ps3 hebben ze die daar ?oostzaner wrote:Ik was vandaag met een gozer uit me klas naar Saturn gegaan en die gast wilde een game hebben.
Dus hij zoeken als een gek bij de Xbox games na 5 minuten vraagt tie zo aan mij. 'Yorick, weet jij waar Killzone 3 voor de Xbox staat'
Mijn reactie: FAILTARD!!!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat zeik ik ook nog idd.
naast Halo voor de ps3.
naast Halo voor de ps3.
Miss weer een keertje gta san andreas instaleren en volle bak modden. Dat waren nog eens tijden 
-
C
Spel heb ik kapot gespeeld 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jezus die leeft ook onder een rots denk.oostzaner wrote:Ik was vandaag met een gozer uit me klas naar Saturn gegaan en die gast wilde een game hebben.
Dus hij zoeken als een gek bij de Xbox games na 5 minuten vraagt tie zo aan mij. 'Yorick, weet jij waar Killzone 3 voor de Xbox staat'
ben nu gta san andreas aan het modden 
Ik had het met een gast uit me klas erover, want hij heeft hem gekregen van z'n ouders. Toen luisterde hij mee en hij zag af en toe een advertentie op internet, dus hij heeft geen enkel filmpje of wat dan ook bekeken, maar toch wilde hij hem hebben. :')Blazed wrote:Jezus die leeft ook onder een rots denk.oostzaner wrote:Ik was vandaag met een gozer uit me klas naar Saturn gegaan en die gast wilde een game hebben.
The cake is a lie!oostzaner wrote:View on YouTube
Nou, een horrorgame die niet zo eng is, is in mijn ogen een miskoop andersProject 141 wrote:hoppa, resident evil 5 voor 12 euri uit de budgetbak!![]()
Hij kan onmogelijk zo ruk zijn dat ie het geld niet waard is
Had je beter deeltje 4 kunnen pakken
En Still Alive is gewoon geniaal. Had Portal laatst weer uitgespeeld
-
A
Bioshock 1 uitgespeeld, alweer
Happy end <3
Morgen beginnen met deeltje 2
Almighty wrote:Bioshock 1 uitgespeeld, alweerHappy end <3
deel 2 is ook vet, had ik ook happy end
momenteel weer bad company 1 aan het spelen online, maar fucking irritant dat je 2 keer met een sniper moet schieten op iemand
Het is horrorspel meer nee, maar wel een zeer vermakelijke spel. Miss die maar weer op de pc installeren, had hem nog niet uitgespeeld en heb de savegame bewaard ervan.Project 141 wrote:hoppa, resident evil 5 voor 12 euri uit de budgetbak!![]()
Hij kan onmogelijk zo ruk zijn dat ie het geld niet waard is
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mijn intuïtie zegt dat BF3 dit jaar Call of Duty verslaat.
Dan bedoel ik niet zozeer dat het meer gaat verkopen, maar ik denk dat het een veel sterkere game gaat worden, plus als het enigszins lijkt op BF2 qua multiplayer ben ik verkocht
Dan bedoel ik niet zozeer dat het meer gaat verkopen, maar ik denk dat het een veel sterkere game gaat worden, plus als het enigszins lijkt op BF2 qua multiplayer ben ik verkocht
Tjezus dat ziet eruit als de meest veelbelovende game ooit! 
Ik hoop toch zo dat het op BF2 gaat lijken qua MultiplayerSkedoedelefloeps wrote:Mijn intuïtie zegt dat BF3 dit jaar Call of Duty verslaat.
Ik vond de BC2 multiplayer anders leuker dan de MP van BO & MW2 bij elkaar
BF2 heb ik ook ontzettend veel gespeeld dus het kan eigenlijk niet fout gaan daar bij DICE.
EA is lekker bezig de laatste tijd, merk ik wel (Dragon Age serie, Dead Space 2, Rage, Bulletstorm, Mass Effect serie, Need for Speed (Hot Pursuit en Shift 2). heer-lijk
BF2 heb ik ook ontzettend veel gespeeld dus het kan eigenlijk niet fout gaan daar bij DICE.
EA is lekker bezig de laatste tijd, merk ik wel (Dragon Age serie, Dead Space 2, Rage, Bulletstorm, Mass Effect serie, Need for Speed (Hot Pursuit en Shift 2). heer-lijk
bf is altijd al een sterkere game geweestSkedoedelefloeps wrote:Mijn intuïtie zegt dat BF3 dit jaar Call of Duty verslaat.
en bedoel je bf2 of bf bc 2?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
BF2, BC serie nooit gespeeld. Laatste Battlefield die ik speelde was BF2 en man, wat een game!!Protoss wrote:bf is altijd al een sterkere game geweestSkedoedelefloeps wrote:Mijn intuïtie zegt dat BF3 dit jaar Call of Duty verslaat.
en bedoel je bf2 of bf bc 2?
ja ik vond bf2 trouwens wel beter dan bf bad company 1/2 maar speel nu nog wel is bc 2
en nu bf 3
bf 3
mass effect 3
dat worden mijn games dit jaar
en misschien nog paar anderen
en nu bf 3
bf 3
mass effect 3
dat worden mijn games dit jaar
en misschien nog paar anderen
Mijn lijstje van 2011:
- Homefront