Ik snap het helemaal. Het is niet dat ik helemaal geen spellen speel zoals jij het noemt no-brainersDaveytl wrote:Als het zo'n spel is als Oblivion of Mass Effect, ik heb die spellen geprobeerd, maar is niks voor mijHeb die spellen geleend, maar allebei na een dag al teruggegeven.
Ben meer van de no-brainers zoals COD & FIFA. Beetje met vrienden in een Xbox Live Party onzin praten, en ondertussen toch dikke Kill/Death ratio's halen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wij hadden in de 4e klas iets van 15 jongens in de klas, 10 daarvan hadden Xbox Live
En ook nog zo'n 5 collega's die ook Xbox Live hebben, en Maximum van Hardtraxx kan ik ook altijd wel goed mee gamen
Dus altijd wel iemand online. De zondagen dat je bij iemand een fifa-toernooi gaat doen vind ik nóg leuker dan via Xbox Live, veel meer spanning
Is er iemand hier die Bully (of Canis Canem Edit) gespeeld heeft? Geniaal spel
Is er iemand hier die Bully (of Canis Canem Edit) gespeeld heeft? Geniaal spel
ja idd 1 was echt rpg en 2 meer shooter hopen dat mass effect 3 super wordTel wrote:Dat heb ik niet gezegt. Alleen dat hij niet tot mijn favorietere behoortProtoss wrote:vond je mass effect 2 niet goed?![]()
Mass Effect 2 is veel meer shooter dan RPG zoals in deel 1. Zo zag je dit ook de graphics met cinema graphics motion achtig iets. Gelukkig kon je dit uitzetten, allerhoogst niveau zetten en was het pas boeiend voor mij
Maar natuurlijk is Mass Effect 2 veel diverser als 1 wat af en toe wel in de herhaling kwam. Maar nu dat Bioware de delen 1 (RPG) en 2 (actie) goed heeft uitgewerkt, kunnen ze dit tot 1 geheel brengen in Mass Effect 3. Hoop dat ze een goede combinatie maken tussen bijde. Of misschien opties om het wat intressanter te maken voor RPG fans. Want deel 1 was tenslotten een RPG
Blow it out your aaaaassssss!The Anim0l wrote:6 mei duke nukem forever
Ik zie graag nog een COD in WO II die je als Duitser speelt.
Bier Tanken wrote:Ik zie graag nog een COD in WO II die je als Duitser speelt.
haha blijven dromen. of 1 uit deze tijd dat je al qaida bent
uhm.... MoH?djpatt wrote:Bier Tanken wrote:Ik zie graag nog een COD in WO II die je als Duitser speelt.
Wat plaatjes uit GT5

Carbon R (730pk)

R8 (681pk)

Mazda 787B (904pk)

Toyota Minolta 88C-V (1037pk)
opzich wel mooie foto's maar de overgang van rook naar auto is echt slecht.

Carbon R (730pk)

R8 (681pk)

Mazda 787B (904pk)

Toyota Minolta 88C-V (1037pk)
opzich wel mooie foto's maar de overgang van rook naar auto is echt slecht.
-
G
wat een lelijk spel 
Wow.. GT5 ziet er wel droevig slecht uit zeg.. Lijkt wel een opgepompt PS2 spel 
CoD nieuws was trouwens een hoax. xD
ik ga zodra BF3 uitkomt een Xbox 360 halen, geen zin om bakken met geld weg te gooien aan nieuwe onderdelen voor de pc, wat toch al een uitstervend platform is.
ben wel benieuwd wat de game developers conference met zich mee laat brengen
ik ga zodra BF3 uitkomt een Xbox 360 halen, geen zin om bakken met geld weg te gooien aan nieuwe onderdelen voor de pc, wat toch al een uitstervend platform is.
OEEEEHHHHHRavenwood wrote:CoD nieuws was trouwens een hoax. xD
Is this the start of a civil war @ hardtraxx?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Duidelijk iemand die het niet begrepen heeft!Ravenwood wrote:CoD nieuws was trouwens een hoax. xD
bring it on, tough guy!oostzaner wrote:OEEEEHHHHHRavenwood wrote:CoD nieuws was trouwens een hoax. xD
Is this the start of a civil war @ hardtraxx?
nee maar kijk 1x naar nieuwere spellen, die komen eerst voor consoles en later voor pc zoals Assassins Creed/GTA. of ze komen helemaal niet voor pc (Red Dead Redemption). of de DLC's die niet voor pc's komen of veel later.
of kun je nog hebben dat de ondersteuning waardeloos is (CALL OF DUTY!)
nee voor mij is de pc tijd geweest, ik ga over op console, en niet voor een ps3 die achterlijk duur is maar een xbox 360, waar de controls ook nog eens fijner zijn
ik vond gamen op de pc sowieso al niks uitzonderingen daar gelaten. Ik vind de muis chiller werken dan een controller, maar het toetsenbord is voor mij veelste lomp en je moet een godsvermogen uitgeven aan hardware om je games op HQ af te spelen.
-
A
Zou ie beter zijn dan TES IV? Die staat namelijk boven aan mijn lijst met top games. 3x uitgespeeld en keer op keer nieuwe dingen ontdekt. Zoveeeeeeel manieren van spelen, geweldig!Tel wrote:Hehe hier wacht ik ook op!Jolle wrote:Ik wil Elder Scrolls 5![]()
Hopen op een goede PC port.. deel 2 was zooo slecht geport!
Het zou zo kunnen Bethesda kennende..Almighty wrote:Zou ie beter zijn dan TES IV? Die staat namelijk boven aan mijn lijst met top games. 3x uitgespeeld en keer op keer nieuwe dingen ontdekt. Zoveeeeeeel manieren van spelen, geweldig!Tel wrote:Hehe hier wacht ik ook op!Jolle wrote:Ik wil Elder Scrolls 5![]()
voor FPS games is een pc gewoon het fijnst, snel met muis werken enzo.oostzaner wrote:ik vond gamen op de pc sowieso al niks uitzonderingen daar gelaten. Ik vind de muis chiller werken dan een controller, maar het toetsenbord is voor mij veelste lomp en je moet een godsvermogen uitgeven aan hardware om je games op HQ af te spelen.
maar idd die hardware prijzen, you'll shit bricks
De 3DS is nou alweer gehackt. Sommige mensen kunnen hun R4 kaartje erop afspelen.
het ging om cod niet om mohoostzaner wrote:uhm.... MoH?djpatt wrote:Bier Tanken wrote:Ik zie graag nog een COD in WO II die je als Duitser speelt.
Ik was vandaag met een gozer uit me klas naar Saturn gegaan en die gast wilde een game hebben.
Dus hij zoeken als een gek bij de Xbox games na 5 minuten vraagt tie zo aan mij. 'Yorick, weet jij waar Killzone 3 voor de Xbox staat'
Mijn reactie: FAILTARD!!!
Dus hij zoeken als een gek bij de Xbox games na 5 minuten vraagt tie zo aan mij. 'Yorick, weet jij waar Killzone 3 voor de Xbox staat'
Mijn reactie: FAILTARD!!!