Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 38 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Protoss wrote:homefront heeft een super orgineel idee maar denk dat de gameplay niet echt wat word maarja we zullen zien
oja ik wacht ook nog op deus ex maar die komt pas in de winter
Realeasedatum staat anders op tweede kwartaal 2011 volgens insidegamer en de PU ;)

Mijn lijstje voordit jaar:

- Deus Ex: Human Revolution
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Homefront
- Battlefield 3 (just added :yay: )
- Mass Effect 3
- Rage

Vooral de bovenste twee toppers kijk ik echt heel erg naar uit :worship:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
heb nog nooit een elder scrol gespeeld is het vet ? :D
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
vorige week mass effect gekocht ( ja deel1) voor de xbox , is best gaaf speelde nooit rpg shit.
A
oostzaner wrote:Mijn lijstje van 2011:
- Homefront
- Gears of War 3
- Battlefield 3
Skyrim! Skryrim!
G
net een game gedownload van maar 2 GB :P dat zie je niet vaak meer :P
leek me opsich wel vet: Nail'd
View on YouTube

mooi citaat uit de PCM: Het is officieel een offroad arcade racer, maar het voelde meer aan als een vliegsimulator. xd
Hardtraxxer
last seen May 2014
Protoss wrote:heb nog nooit een elder scrol gespeeld is het vet ? :D
Heel erg vet. heb in die game 350 uur in gestoken en elke keer weer een compleet andere (goede) ervaring mee gehad :D

oh: Saints Row: The Third is nu trouwen officieel aangekondigt met de eerste detailtjes:
THQ heeft zojuist Saints Row: The Third officieel onthuld. Deze derde Saints Row-game is in ontwikkeling bij Volition en verschijnt dit najaar voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Vanaf het begin van de game ben je als topcrimineel aan de macht, met alle voordelen die bij het leven van maffiabaas horen, zo stelt Danny Bilson van THQ.

Saints Row: The Third speelt zich jaren na de eerdere delen af in een nieuwe stad. De Third Street Saints zijn geen straatbende meer, maar hebben de macht over Stilwater en hebben zelfs eigen merchandise. Die glorie trekt de aandacht van The Syndicate, een wereldwijde misdaadorganisatie. Binnenkort worden er meer details onthuld in het aprilnummer van het Amerikaanse magazine GameInformer.
Bron: Insidegamer

Ben benieuwt. Heb de eerste twee delen met plezier uitgespeeld :D
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
KSwoosh wrote:net een game gedownload van maar 2 GB :P dat zie je niet vaak meer :P
View on YouTube

mooi citaat uit de PCM: Het is officieel een offroad arcade racer, maar het voelde meer aan als een vliegsimulator. xd
haha dat zijn ook echt van die kut games. MX vs ATV Reflex is dan weer een stuk beter. Maar die is niet als demo te downloaden.
C
KSwoosh wrote:net een game gedownload van maar 2 GB :P dat zie je niet vaak meer :P
View on YouTube

Voor pc of waarvoor swoosh?
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
neem aan PS3..
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
robkuh1990 wrote:
View on YouTube

Voor pc of waarvoor swoosh?
PS3, PC en Xbox 360.
S
- Total War - Shogun 2
- Crysis 2 (Ook al heb ik 'm al uitgespeeld :$)
- Homefront
- Battlefield 3
- Portal 2

Elk andere game die er een beetje interressant uit ziet :).
C
PC... ff zoeken op torrentz dan xD
Hardtraxxer
last seen May 2014
Die deed mij bij de aankondiging heel erg denken aan Pure.
Wat ik ervan heb gehoord (pu he) is dat het Pure is zonder de stunts maar wel met belachelijk hoge jumps ^^
G
twilightforce wrote:Die deed mij bij de aankondiging heel erg denken aan Pure.
Wat ik ervan heb gehoord (pu he) is dat het Pure is zonder de stunts maar wel met belachelijk hoge jumps ^^
ja dat had ik ook
alleen was pure een verschrikkelijke kut game.. de hele tijd maar etzelfde over and over and over again -.- veel te grote levels, saaie races, :/
maar deze lijkt me wel grappig :P

btw: pure met stunts? daar zaten geen stunts in xd
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Nail'D is echt geen ene zak aan..
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
View on YouTube
:drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik had hem vanmiddag gezien op pu.nl. :drool:
en ik had hem al gepost. :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Weer begonnen met minecraft. Eerst even wat lopen minen. Heb nu zo'n 40 diamonds en wat tools gemaakt :)
C
Festuca wrote:View on YouTube
Hopelijk voor PC...
damn :drool:

maar als je dan echt super wilt spelen moet je echt een nasa pc hebben :(

Nail'd is downloading btw... kan ik DT ook weer is gebruiken
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
natuurlijk is die voor de pc de echte shooters zijn op pc :yay:
A
Festuca wrote:View on YouTube
Je bent echt wéér te laat, treinfreak :')
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
oh is dat trainfreak dacht ook al wie is dat
Hardtraxxer
last seen May 2014
KSwoosh wrote:
robkuh1990 wrote:PC... ff zoeken op torrentz dan xD
http://thepiratebay.org/torrent/5999179 ... dyn1111%5D :whistle:
twilightforce wrote:Die deed mij bij de aankondiging heel erg denken aan Pure.
ja dat had ik ook
alleen was pure een verschrikkelijke kut game.. de hele tijd maar etzelfde over and over and over again -.- veel te grote levels, saaie races, :/
maar deze lijkt me wel grappig :P

btw: pure met stunts? daar zaten geen stunts in xd
Bij Pure kon je de gekste stunts uithalen op je quat. be je doof aan je ogen ofzo? :P
Ik vond het wel een leuke game maar geen game die je uren achter elkaar kan spelen nee.
Af en toe een kwartiertje racen... en die kwartieren waren heel tof :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
twilightforce wrote:oh: Saints Row: The Third is nu trouwen officieel aangekondigt met de eerste detailtjes:
THQ heeft zojuist Saints Row: The Third officieel onthuld. Deze derde Saints Row-game is in ontwikkeling bij Volition en verschijnt dit najaar voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Vanaf het begin van de game ben je als topcrimineel aan de macht, met alle voordelen die bij het leven van maffiabaas horen, zo stelt Danny Bilson van THQ.

Saints Row: The Third speelt zich jaren na de eerdere delen af in een nieuwe stad. De Third Street Saints zijn geen straatbende meer, maar hebben de macht over Stilwater en hebben zelfs eigen merchandise. Die glorie trekt de aandacht van The Syndicate, een wereldwijde misdaadorganisatie. Binnenkort worden er meer details onthuld in het aprilnummer van het Amerikaanse magazine GameInformer.
Bron: Insidegamer

Ben benieuwt. Heb de eerste twee delen met plezier uitgespeeld :D
Kijk eens aan! Zo mag ik het graag horen :worship:
Saints Row gaat weer aangeschaft worden, klinkt weer heel vet. Hopelijk raak je alles kwijt en moet je weer from scrach beginnen, dat vind ik altijd vet! :woot:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
laatste spel dat ik heb gekocht is CoD MW2 :oh: anderhalf jaar lang al niks nieuws meer :P
maarja ik zit er toch bijna nooit meer op, alleen Fifa met vrienden en heeeeeeeel af en toe MW2, maar ook bijna nooit