Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 00:49 

Krijgen jullie ook mailtjes van een gulzige Nigeriaan die je elke week €50,- stort als je je rekeningnummer doormailt? Ik zeg doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

man word gek download pes 2011 steeds en dan son 1.6 patch voor de transfers enzo en ineens trojan horses -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:41 

Nieuwe trailert van Skyrim! :D

Grafisch nog een paar minpuntjes (Water, rotsen) maar dat maakt voor allemaal niet uit als je ziet hoeveel verschillende omgevingen erin zitten, hoe groots het weer is en de verschillende stadjes :worship:
11-11-11 duurt te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 13:41 

Nieuwe trailert van Skyrim! :D

Grafisch nog een paar minpuntjes (Water, rotsen) maar dat maakt voor allemaal niet uit als je ziet hoeveel verschillende omgevingen erin zitten, hoe groots het weer is en de verschillende stadjes :worship:
11-11-11 duurt te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:07 

Hardtraxxer

Had hem vanochtend ook gezien idd. Word weer geweldig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

heb eigenlijk best wel zin in Battlefield 3, wat ziet die er prachtig uit, jezus! :$

ennnnn:

De laatste tijd stond de Call of Duty reeks vooral in het teken van de ruzie tussen Activision enerzijds en de oud-oprichters van Infinity Ward anderzijds. De uitgever vindt het tijd om de aandacht naar de games zelf te verschuiven en doet dit op de onderstaande manier.

Het bedrijf heeft dogtags uitgegeven die verwijzingen bevatten naar Modern Warfare 2 karakter Shepard, de tag 'End of War' op zich heeft en tevens naar een website duiden.

Afbeelding

Eenmaal aangekomen op de website zien we een countdown die over iets minder dan vijf dagen af zal lopen. Niet geheel ontoevallig is op dat moment de Game Developers Conference aan de gang, hetzelfde evenement waar Modern Warfare 2 twee jaar geleden werd onthuld.

Bron: http://www.gamed.nl/

Wie had dat nou niet verwacht? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

CoD. :')
- slecht verhaal
-/+ multiplayer ging nog wel.
+ Nazi Zombies
- Activision en dan vooral Bob Kotick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

nazi zombies is egt bruut met zn 2en :thumbsup:

helemaal gek worden van die knakkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Ach ze hadden na cod2 gewoon moeten stoppen :P

Of in WO2 stijl moeten blijven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 14:30 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

dat is juist hetgene wat echt me strot uit kwam

zelfde verhaal alleen ander perspectief = alsnog hetzelfde xD
en om dan elk jaar t zelfde te gaan kope liever niet:P

ben een btje cod moe geworde naar MW2
heb black ops wel alleen nog maar gespeeld op de dag dat ie uitkwam voor de rest zo de kast ingesmeten xD

1st nog een paar andere spellen spelen en dan miss weer BO uit de kast hale:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ach ze hadden na cod2 gewoon moeten stoppen :P

Als je ziet hoe succesvol COD nu is, denk ik dat velen er anders over denken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 18:59 

Hardtraxx Elite

COD heeft zijn naam gevestigd, meer niet. Want z'n goede game is het gewoon niet naar mijn mening. Maar natuurlijk sta ik als 'hardcore rpg' gamer vel tegen over games met single van max 8 uurtjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:19 

Artiest

:drool: :drool: :love: :love: :love: :love: :love: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Je bent er 3 dagen te laat mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:33 

Artiest

Nee had hem hier ook al is gepost maar kan hem niet terug vinden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
COD heeft zijn naam gevestigd, meer niet. Want z'n goede game is het gewoon niet naar mijn mening. Maar natuurlijk sta ik als 'hardcore rpg' gamer vel tegen over games met single van max 8 uurtjes :)

Toch vind ik dat ze van COD2/COD3 naar COD4 een hele grote sprong hebben genomen, alles werd een stuk uitgebreider, je kon bij COD4 voor het eerst rennen dacht ik, en grafisch ziet het er ook een stuk fijner uit.

Neemt niet weg dat het nu inderdaad een beetje op hetzelfde niveau blijft, en dat de single players telkens korter worden. Maar dat maakt mij persoonlijk niet uit, aangezien ik, en vele vrienden, alleen maar online spelen.
COD vind ik ook een stuk lekkerder spelen dan de andere oorlog games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:08 

Hardtraxx Elite

Uitgebreider geworden? Je kunt je wapens upgraden/eigen classes maken. Wow, hele uitbreiding! :P
Zoiets had je al lang voor die tijd. En vernieuwing is ook weinig aan dit spel. Maar ik snap natuurlijk wel de hele hype om COD. Het is gewoon actie phased game, hiermee wordt het grote game publiek getroffen inderdaad + plus de grafics wat je net ook noemde. Altijd als mijn maten over games beginnen is het altijd "Heb je die game al gezien? Wat ziek ziet dat spel eruit!". Terwel ik altijd heb dat graphics de games nooit maken. Ik intresseer me meer in gameplay dan graphics. Vandaar dat ik nog steeds veel Baldurs Gate speel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Uitgebreider geworden? Je kunt je wapens upgraden/eigen classes maken. Wow, hele uitbreiding! :P
Zoiets had je al lang voor die tijd. En vernieuwing is ook weinig aan dit spel. Maar ik snap natuurlijk wel de hele hype om COD. Het is gewoon actie phased game, hiermee wordt het grote game publiek getroffen inderdaad + plus de grafics wat je net ook noemde. Altijd als mijn maten over games beginnen is het altijd "Heb je die game al gezien? Wat ziek ziet dat spel eruit!". Terwel ik altijd heb dat graphics de games nooit maken. Ik intresseer me meer in gameplay dan graphics. Vandaar dat ik nog steeds veel Baldurs Gate speel :$

Vergeet niet dat je ook vanaf COD4 kan rennen ;) Eigen classes maken had je nog niet bij COD2 toch? Ik speel games ook niet voor graphics hoor, maar is toch wel een pluspuntje als het er goed uit ziet. Ik speel Bully nog steeds, en dit is denk ik ook 1 van mijn favoriete games ooit, terwijl die geen geweldige graphics heeft, maar de gameplay is megachill. Ben jij meer van de spellen zoals WoW (ben niet echt thuis in de rpg games) of meer zoals Oblivion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

black ops is gewoon een heel slap aftreksel van halo reach
alleen reach geniaal :worship: en black ops stelt niks voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Ik wil Elder Scrolls 5 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:24 

Hardtraxx Elite

Ik heb WoW wel gespeeld een aantal jaren terug toen het spel uit kwam. Maar de communitie is gewoon heel slecht en als je iets niet goed deed in een party werd je afgezeken dus ik heb het wel snel gehad daarmee. Maar je kunt zeggen dat ik idd meer van de Oblivion bent, alhoewel ik toch veel meer Morrowind speel (deel voor Oblivion). Mijn favorietere games: Mass Effect 1, Dragon Age, Baldurs Gate, Diablo (meer hack und slach), Morrowind. Je zals een Baldurs moeten zoeken op youtube. Ga je kapot lachen door die graphics, maar qua diepgang (rpg elementen) is het echt een top spel. Dragon age is laat maar zeggen de opvolger ervan. Grafisch veel beter maar toch iets minder hardcore helaas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:25 

Hardtraxx Elite

Jolle schreef:
Ik wil Elder Scrolls 5 :cry:

Hehe hier wacht ik ook op! :D

Ik vond het wel erg ziek dat die gameplay footage gewoon van de 360 afkomt! :surrender:
Ben benieuwt naar het eind resultaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

vond je mass effect 2 niet goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Als het zo'n spel is als Oblivion of Mass Effect, ik heb die spellen geprobeerd, maar is niks voor mij ;) Heb die spellen geleend, maar allebei na een dag al teruggegeven.
Ben meer van de no-brainers zoals COD & FIFA. Beetje met vrienden in een Xbox Live Party onzin praten, en ondertussen toch dikke Kill/Death ratio's halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:32 

Hardtraxx Elite

Protoss schreef:
vond je mass effect 2 niet goed?

Dat heb ik niet gezegt. Alleen dat hij niet tot mijn favorietere behoort :thumbup:

Mass Effect 2 is veel meer shooter dan RPG zoals in deel 1. Zo zag je dit ook de graphics met cinema graphics motion achtig iets. Gelukkig kon je dit uitzetten, allerhoogst niveau zetten en was het pas boeiend voor mij :P
Maar natuurlijk is Mass Effect 2 veel diverser als 1 wat af en toe wel in de herhaling kwam. Maar nu dat Bioware de delen 1 (RPG) en 2 (actie) goed heeft uitgewerkt, kunnen ze dit tot 1 geheel brengen in Mass Effect 3. Hoop dat ze een goede combinatie maken tussen bijde. Of misschien opties om het wat intressanter te maken voor RPG fans. Want deel 1 was tenslotten een RPG :thumbup:
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic