Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 54 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 minutes ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Rickzel wrote:Ja godverdomme Ravenclaw met een Ratten patronus. Schiet mij maar lek.
Image
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:Ja godverdomme Ravenclaw met een Ratten patronus. Schiet mij maar lek.
Jij hebt nog een rat. Ik heb een fucking roodborstje.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ruilen? Een ginger met een roodborstje is tenminste nog hilarisch.
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
House: Ravenclaw (Gezellig Rickert)
Patronus: Dapple Grey Mare
Wand: Spruce wood with a unicorn core 13 ½" and slightly yielding flexibility
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik had kennelijk al een account en moest alleen nog m'n wand doen.

Ravenclaw
Patronus van een snowy owl
Rowan wood with a unicorn core 10 ¾" and quite bendy flexibility
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Nieuwe God of War trailer :love: en de Tekken ingame trailer :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Gisteren de eerste gameplay van de nieuwe multiplayer van CoD (Modern Warfare II) en Warzone 2.0.

Toch wel redelijk hyped voor de multiplayer, zag er goed uit. Warzone 2.0 nog te weinig over kunnen oordelen, map ziet er goed uit (iconische oude maps erin verwerkt), maar gameplay wise lijken sommige veranderingen een achteruitgang.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Die beelden van God of War... nu al weer zin in man. Die game uit 2018 heb ik vorig jaar volgens mij gedaan. Wat vet!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Er is beeldmateriaal uitgelekt van GTA VI.

View on YouTube

View on YouTube

Is door Rockstar bevestigd dat het authentiek is.

Niet best voor Rockstar dat het uitgelekt is.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
A Plague Tale: Requiem

Wat een meeslepend en vooral ook mooi spel.
Ik denk dat deze games echt wel tot mijn favorieten behoren.

Paar genomen screenshots:
[Image
Image
Image
Image
Image
M
Hardtraxx Veteran
14178 posts member since 2013
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Wat een verassing, Dead Island 2 weer uitgesteld :lol:
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
online now
Nuracore wrote:A Plague Tale: Requiem

Wat een meeslepend en vooral ook mooi spel.
Ik denk dat deze games echt wel tot mijn favorieten behoren.
Moet de eerste nog een keer helemaal uitspelen, maar staat deze ook sws op het lijstje :D Had die eerste op de XBOX One, maar halverwege de game kreeg ik een PS5 dus toen was het klaar met de pret haha
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Warzone 2.0 een paar uurtjes gedaan, erg vermakelijk weer. Gulag 2v2 ook vele malen leuker.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
pim__ wrote:Warzone 2.0 een paar uurtjes gedaan, erg vermakelijk weer. Gulag 2v2 ook vele malen leuker.
Wel echt nog veel last van bugs, lag en connection errors helaas.
Spel zelf steekt goed in elkaar, vind 'm nu al leuker dan WZ1.

Heb bij WZ1 nooit een win weten te halen, bij deze had ik er na een paar potjes al een bijna te pakken maar ik verneukte het zelf toen ik (nadat ik de laatste 2 enemies had gekilled) in het gas terecht kwam en instant rip was terwijl zij nog selfres hadden. xd
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Ja lag is hier ook een aantal keer erg storend geweest. Vind hem zeker leuker dan wz1
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ja paar updates die de stabiliteit verbeteren en het is zeker vermakelijk! Gaat voor mij denk niet tippen aan Verdansk, maar even afwachten.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 1 day ago
DMZ in Warzone 2 ook wel vermakelijk. Gaat wel snel vervelen. Grafisch overigens +1. Mn pc smult hiervan.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
FRArnold wrote:DMZ in Warzone 2 ook wel vermakelijk. Gaat wel snel vervelen. Grafisch overigens +1. Mn pc smult hiervan.
Begrijp het doel niet zo van de DMZ aangezien je 'risico; neemt voor iets wat je niet kan gebruiken.
Volgens mij krijg je achteraf alleen maar xp met een kans op een blueprint.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
Nuracore wrote:
FRArnold wrote:DMZ in Warzone 2 ook wel vermakelijk. Gaat wel snel vervelen. Grafisch overigens +1. Mn pc smult hiervan.
Begrijp het doel niet zo van de DMZ aangezien je 'risico; neemt voor iets wat je niet kan gebruiken.
Ja je kunt missies doen maar uiteindelijk leidt het niet echt ergens naar.
Die m13 blueprint kun je idd halen. Verder kun je je wapens er wel snel levelen maar ik moet zeggen dat DMZ alleen leuk is als je met bekenden speelt.
Ik speel vaak met m'n vaste maatje maar dan krijg je een 3e random erbij en die gasten heb je 9 vd 10 keer helemaal niks aan.

Geen communicatie (voicechat of pings) en lopen dan zomaar helemaal de andere kant op, beginnen blind te schieten op alles en iedereen die ze zien (terwijl je soms met sneaken of omlopen verder komt) en schijt hebben aan jouw contracten en puur en alleen voor zichzelf spelen.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 1 day ago
ULTIMO wrote:
Nuracore wrote:
Ja je kunt missies doen maar uiteindelijk leidt het niet echt ergens naar.
Die m13 blueprint kun je idd halen. Verder kun je je wapens er wel snel levelen maar ik moet zeggen dat DMZ alleen leuk is als je met bekenden speelt.
Ik speel vaak met m'n vaste maatje maar dan krijg je een 3e random erbij en die gasten heb je 9 vd 10 keer helemaal niks aan.

Geen communicatie (voicechat of pings) en lopen dan zomaar helemaal de andere kant op, beginnen blind te schieten op alles en iedereen die ze zien (terwijl je soms met sneaken of omlopen verder komt) en schijt hebben aan jouw contracten en puur en alleen voor zichzelf spelen.
Het is idd alleen leuk met maatjes. Probeer alle missies te doen, zitten best toffe bij. Zorg wel dat je allemaal net zo ver bent zodat de missies voor iedereen tellen.
J
Recentelijk pas voor het eerst de Zelda games op de DS gespeeld.

Ik heb wel wat gemist hoor, die games zijn best goed. ik vind het alleen jammer dat ze meteen alle gimmicks van de DS wilden gebruiken en dat je daarmee moet spelen. er lijkt geen andere manier van besturen te zijn.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Iemand die de nieuwe pokemon heeft gekocht? En is het echt zo'n ramp als ik overal lees?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Nee, die koop ik wel als die een keer afgeprijsd is.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Iemand die de nieuwe pokemon heeft gekocht? En is het echt zo'n ramp als ik overal lees?
Niet gespeeld zelf, maar t ziet er wel redelijk treurig uit als ik het op filmpjes zie. Had net zo goed 8 jaar terug een release kunnen zijn. Maar volgens mij is dat met elke pokemon game zo.