Wat ziek man ik zou er ook trots op zijn!D-Nemacyst wrote:Hardcore domineert de shout, is en blijft heldig op hardtraxx.
(behalve op maandagavond)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Inderdaad net zo vet, zo'n shout ...
Chris Two wrote:De dag (vandaag) dat je leest dat Echte Oostzaner en Banaanslak voorgoed weg zijn!![]()

dat was erg leuk jaSTAN- wrote:Dat gezeur tussen Saartje en die andere meid die beiden dezelfde avatar haddenGe-fucking-wel-dig
2x zelfsoostzaner wrote:ah, wat ging die toch op z'n smoel zeg...Hoofdcoach wrote:Khadber die tijdens de Fusion TNL meeting foto voorbij kwam glijden![]()
Gravel The Next Level was sowieso een heldige avond. Mijn eerste feest en die giga meeting
Wat waren die filmpjes toen irritant, ook echt die autoplay toen in Zever 10 keer dat filmpje tegelijk...Rawbin wrote:2x zelfsoostzaner wrote:ah, wat ging die toch op z'n smoel zeg...Hoofdcoach wrote:Khadber die tijdens de Fusion TNL meeting foto voorbij kwam glijden![]()
![]()
Gravel The Next Level was sowieso een heldige avond. Mijn eerste feest en die giga meeting
Heldig momentje was ook bij het online komen van de videoclip van A-Lusion

Gelijk 10 man met dezelfde avatarDaveytl wrote:Heldig momentje was ook bij het online komen van de videoclip van A-Lusion![]()
Mooi was ook nog dat de emo smiley verwijderd werd, maar dat in het begin alsnog iedereen het via
Hier trouwens nog een topic ervan
Huillach smiley verwijderd
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Jammer dat ie nergens meer te vinden is, ben nu wel benieuwd.Daveytl wrote:Heldig momentje was ook bij het online komen van de videoclip van A-Lusion![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Socializerz wrote:zojuist een nieuwe: Terrorwoutertjuh![]()
![]()

Ik wil hem ook nog wel eens zien.chicken wrote:Jammer dat ie nergens meer te vinden is, ben nu wel benieuwd.Daveytl wrote:Heldig momentje was ook bij het online komen van de videoclip van A-Lusion![]()
Bizar hoe erg je jezelf voor lul kan zetten ja. stuk gegaan van het lachen toen!Daveytl wrote:Heldig momentje was ook bij het online komen van de videoclip van A-Lusion![]()
Was er niet dus snapt het niet.Firetrap wrote:Inderdaad net zo vet, zo'n shout ...
Ik snap je frustratie jongen dat je het mist.
-
A
Ik slaap er slecht van 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Hahaha ja man, lekker rebbeleren in de shoutD-Nemacyst wrote:Was er niet dus snapt het niet.Firetrap wrote:Inderdaad net zo vet, zo'n shout ...
Ik snap je frustratie jongen dat je het mist.
Nieuwe topics van The Prophet, Coone en Wildstylez zijn ook altijd erg vermakelijk
.
Verder waren de verslagen vlak na Qlimax 2011 ook wel om te genieten, lees 'The Prophet'

Verder waren de verslagen vlak na Qlimax 2011 ook wel om te genieten, lees 'The Prophet'
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
Nope. I do search myself somewhat often, though! Usually when I feel sad about something, I just like to see what people say. Sometimes if I see a compliment, I feel good.Project 141 wrote:Do you get a notification whenever your name is mentioned on the forum?nikkita wrote:lol and when did this happen?Firetrap wrote:Bioweapon-break up topic: Nikkita vs Hardtraxx.
OT: leuk om weer aan deze dingen herinnerd te worden, krijg al bijna zin om het relatietopic weer door te lezen
Or if I do a track, I like to see the feedback. Sometimes people have cool suggestions, or sometimes people just aren't happy with how something was done, so I try my best to take the feedback for improving.
Sometimes I stumble on to something incorrect, so I just correct it.
-
C
Het in de auto zitten - heb pillen op discussie...
Biscuit en de kleine kindertjes troll
Biscuit en de kleine kindertjes troll
-
A
da's bes wel skeer om juh naem tu zoekuh
-
E
Zo weet je hoe het volk over je denkt
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Khadber wrote:Normaal doen nikkita.
Alles verwijderen, moet niet gekker worden...
-
E
Khadber is de reïncarnatie van Joseph Goebbels.
-
S
Het zevertopic op deze moment