ik moest lachenHoofdcoach wrote:Nu jij nogChris Two wrote:De dag (vandaag) dat je leest dat Echte Oostzaner en Banaanslak voorgoed weg zijn!![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Bioweapon-break up topic: Nikkita vs Hardtraxx.
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
lol and when did this happen?Firetrap wrote:Bioweapon-break up topic: Nikkita vs Hardtraxx.
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
Just wondering, that's all. Because I remember that topic, and it was far from me vs anyoneSocializerz wrote:nikkita wrote:lol and when did this happen?Firetrap wrote:Bioweapon-break up topic: Nikkita vs Hardtraxx.![]()
More accurate would be: Scantraxx exodus topic: Nikkita vs Hardtraxx.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
I ain't quite sure, but if I remember right, it was the people of Hardttaxx ( not all, I know ) that disgraced your actions, and you sort of denying it. Not sure which particular topic this was.
Had ik al gezegd dat Chris Two echt een fucking mafkees is?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha dit dacht ik dus ook. Die is er altijd maar snel bij zeg, jezus.Project 141 wrote:Do you get a notification whenever your name is mentioned on the forum?nikkita wrote:lol and when did this happen?Firetrap wrote:Bioweapon-break up topic: Nikkita vs Hardtraxx.
OT: leuk om weer aan deze dingen herinnerd te worden, krijg al bijna zin om het relatietopic weer door te lezen
Heldig Hardtraxx momentje was Loudness 2010 in Factory 010 
Als je de meeting bedoelt... die was geen fuck aan. Het feest was wel epic.G1LL wrote:Heldig Hardtraxx momentje was Loudness 2010 in Factory 010
Wat ben jij toch een in en in trieste vent. Zeker nog trots op ook dat je dat gered hebt.Chris Two wrote:De dag (vandaag) dat je leest dat Echte Oostzaner en Banaanslak voorgoed weg zijn!![]()
Meting was ook leukDaveytl wrote:Als je de meeting bedoelt... die was geen fuck aan. Het feest was wel epic.G1LL wrote:Heldig Hardtraxx momentje was Loudness 2010 in Factory 010
Dat gezeur tussen Saartje en die andere meid die beiden dezelfde avatar hadden
Ge-fucking-wel-dig 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Hmm helaas gemist 
-
G
Hardtraxxers op feesten, altijd heldige momenten 
Bedankt.KSwoosh wrote:Hardtraxxers op feesten, altijd heldige momenten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Khadber die tijdens de Fusion TNL meeting foto voorbij kwam glijden 
Beest.Olijfboompje wrote:Hoi.Mr Lellebel wrote: Bedankt.
Appel.Olijfboompje wrote:Wezen.Mr Lellebel wrote: Beest.
Hardcore domineert de shout, is en blijft heldig op hardtraxx.
(behalve op maandagavond)
D-Nemacyst wrote:Hardcore domineert de shout, is en blijft heldig op hardtraxx.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dat vond ik ook wel grappig toen ik 't hoorde ja.Chris Two wrote:De dag (vandaag) dat je leest dat Echte Oostzaner en Banaanslak voorgoed weg zijn!![]()