Daveytl schreef:
Idd, ik vind dit ook een beetje aanstellen..
In Algemeen begrijp ik dat je het daar wat rustig wilt houden, omdat dat deel van het forum voor serieuze dingen bedoelt is, maar in het off-topic gedeelte mag wat mij betreft gewoon lekker getrolld/ gekloot worden.
Niet als dit ten koste gaat van de algehele sfeer en tegen ons
beleid in gaat. We hebben hier iedereen met respect te behandelen, kan je dit niet, of ben je hier (in offtopic) puur en alleen om te trollen of om te "haten", dan wijs ik je persoonlijk naar de deur en verzoek ik je om een andere website te zoeken. Simple as that

Hardtraxx is niet puur en alleen voor een "harde kern" die hier al X aantal jaren aanwezig is en de regels hier zelf maar gaat bepalen.
Als je wilt dat Hardtraxx bezoekbaar blijft dan begint het bij jezelf. Klinkt cliché, maar het is wel zo. Doe gewoon normaal, volwassen en denk even na voordat je anderen "aanvalt". Dit is overigens in het algemeen gericht, niet alleen naar jou toe.
Laat ik nog even zeggen dat ik Hardtraxx heb opgezet om de liefhebbers van de "Harder Styles" bij elkaar te brengen, niet als platform om elkaar het leven zuur te maken. Als dit de koers wordt die de bezoekers van Hardtraxx innemen voorspel ik niet veel goeds...