Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Khadber is de reïncarnatie van Joseph Goebbels.

Welke reïncarnatie ben jij dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is Dysphoria. Ja Jor-D, je leest het goed, dat is DYSPHORIA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat is Dysphoria. Ja Jor-D, je leest het goed, dat is DYSPHORIA.

Neejoh, ik weet al wie die troll is. Dat is Dysphoria niet.

Doe niet zo flauw man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Dat is Dysphoria. Ja Jor-D, je leest het goed, dat is DYSPHORIA.

Neejoh, ik weet al wie die troll is. Dat is Dysphoria niet.
Doe niet zo flauw man!

Spablauw toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Dat is Dysphoria. Ja Jor-D, je leest het goed, dat is DYSPHORIA.

Neejoh, ik weet al wie die troll is. Dat is Dysphoria niet.
Doe niet zo flauw man!

Spablauw toch?

Banaanslak ofcourse.
Die vent zit achter een twintigtal proxies om zo verder te kutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Banaanslak ofcourse.
Die vent zit achter een twintigtal proxies om zo verder te kutten.

Banaanslak had veel accounts, maar dit is er niet 1 van zover ik weet. Dit is gewoon Dysphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Banaanslak ofcourse.
Die vent zit achter een twintigtal proxies om zo verder te kutten.

Banaanslak had veel accounts, maar dit is er niet 1 van zover ik weet. Dit is gewoon Dysphoria.

Mijn bron zegt iets anders. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat jullie (on)gerespecteerde (ex-)leden erbij proberen te naaien. Zeer volwassen van jullie! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Leuk dat jullie (on)gerespecteerde (ex-)leden erbij proberen te naaien. Zeer volwassen van jullie! -.-

Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Banaanslak ofcourse.
Die vent zit achter een twintigtal proxies om zo verder te kutten.

Banaanslak had veel accounts, maar dit is er niet 1 van zover ik weet. Dit is gewoon Dysphoria.

Achter Dysphoria en Entourage zitten niet dezelfde persoon. Wel beide troll accounts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:00 
 

Jurheinen schreef:
Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Dat is Dysphoria. Ja Jor-D, je leest het goed, dat is DYSPHORIA.

Neejoh, ik weet al wie die troll is. Dat is Dysphoria niet.
Doe niet zo flauw man!

Spablauw toch?

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Alles verwijderen, moet niet gekker worden...

Khadber is zo begaan met het imago van hardtraxx dat hij het vaak nodig acht complete discussies te verwijderen. Daarbij vergeet hij echter vaak dat een forum zo ongeveer bedacht is om lekker te kunnen discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn ook maar kinders die gecontroleerd moeten worden natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:22 
 

hardcoresjors schreef:
Alles verwijderen, moet niet gekker worden...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:
Alles verwijderen, moet niet gekker worden...

Khadber is zo begaan met het imago van hardtraxx dat hij het vaak nodig acht complete discussies te verwijderen. Daarbij vergeet hij echter vaak dat een forum zo ongeveer bedacht is om lekker te kunnen discussiëren.


Noem je dat bediscussieren? Ik noem het eerder lekker generaal haten. Daar zijn we als moderator team een beetje klaar mee. Het zorgt alleen maar voor hatelijkheid hier ten koste van mensen die ook gewoon graag hier komen. Hardtraxx heeft al dankzij een goede schare hier een leuke reputatie opgebouwd en dat willen we tegengaan. Je kan dus vertellen dat ik niet dingen moet verwijderen, maar als dingen niet door de beugel kunnen grijp ik gewoon in.

Overigens: trollaccounts. Hoe triest wil je het krijgen. Als je niet eens als jezelf uit wil komen op het internet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:34 
 

Dit topic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet precies wat er is verwijderd maar volgens mij is nikkita prima in staat om zichzelf te verdedigen, net zoals HHz dat ook prima kan. Weinig mensen letten volgens mij echt op die domme comments. Ik weet nu niet precies wat er verwijderd is, dat vind ik ook het vervelendste aan dat constante verwijderen van berichten. Het is, of in elk geval was, mij niet helemaal duidelijk wat er nu precies van leden verwacht of juist niet verwacht wordt.

Wat betreft troll accounts ben ik het met je eens, maar die kun je toch gewoon bannen? Het is meestal al binnen een dag duidelijk met wat voor bedoeling een user op het forum zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik weet niet precies wat er is verwijderd maar volgens mij is nikkita prima in staat om zichzelf te verdedigen, net zoals HHz dat ook prima kan. Weinig mensen letten volgens mij echt op die domme comments. Ik weet nu niet precies wat er verwijderd is, dat vind ik ook het vervelendste aan dat constante verwijderen van berichten. Het is, of in elk geval was, mij niet helemaal duidelijk wat er nu precies van leden verwacht of juist niet verwacht wordt.


The usual. Iemand kwam hierheen, Nikkita verdedigde zichzelf ook en binnen een hele korte tijd staan er 15 flauwe trollopmerkingen naar haar gericht. Ze gaan nergens over en zijn puur bedoeld om haar uit de tent te lokken. Het valt me op dat het steeds dezelfde zijn. Die gaan wat mij betreft ook op de shortlist om binnenkort een waarschuwing of een ban te krijgen en dus regelrecht banaanslak achterna. Is niet leuk om te doen, maar uiteindelijk willen wij ook dat hier een leefbare sfeer heerst en dat is al tijden niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik weet niet precies wat er is verwijderd maar volgens mij is nikkita prima in staat om zichzelf te verdedigen, net zoals HHz dat ook prima kan. Weinig mensen letten volgens mij echt op die domme comments. Ik weet nu niet precies wat er verwijderd is, dat vind ik ook het vervelendste aan dat constante verwijderen van berichten. Het is, of in elk geval was, mij niet helemaal duidelijk wat er nu precies van leden verwacht of juist niet verwacht wordt.


The usual. Iemand kwam hierheen, Nikkita verdedigde zichzelf ook en binnen een hele korte tijd staan er 15 flauwe trollopmerkingen naar haar gericht. Ze gaan nergens over en zijn puur bedoeld om haar uit de tent te lokken. Het valt me op dat het steeds dezelfde zijn. Die gaan wat mij betreft ook op de shortlist om binnenkort een waarschuwing of een ban te krijgen en dus regelrecht banaanslak achterna. Is niet leuk om te doen, maar uiteindelijk willen wij ook dat hier een leefbare sfeer heerst en dat is al tijden niet het geval.

Ik zou serieus sneller mensen waarschuwingen geven en/of bannen. Want ik heb op best veel fora gezeten, waar het allemaal strenger was dan hier. Vooral trollen, aangezien dat een irritant probleem is op dit forum, zou ik harder aanpakken idd. Ik denk dat alle mods prima in staat zijn om te zien wanneer iemand (herhaaldelijk) trollt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een serious business weer zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het hier wel gezellig hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met het beertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik weet niet precies wat er is verwijderd maar volgens mij is nikkita prima in staat om zichzelf te verdedigen, net zoals HHz dat ook prima kan. Weinig mensen letten volgens mij echt op die domme comments. Ik weet nu niet precies wat er verwijderd is, dat vind ik ook het vervelendste aan dat constante verwijderen van berichten. Het is, of in elk geval was, mij niet helemaal duidelijk wat er nu precies van leden verwacht of juist niet verwacht wordt.


The usual. Iemand kwam hierheen, Nikkita verdedigde zichzelf ook en binnen een hele korte tijd staan er 15 flauwe trollopmerkingen naar haar gericht. Ze gaan nergens over en zijn puur bedoeld om haar uit de tent te lokken. Het valt me op dat het steeds dezelfde zijn. Die gaan wat mij betreft ook op de shortlist om binnenkort een waarschuwing of een ban te krijgen en dus regelrecht banaanslak achterna. Is niet leuk om te doen, maar uiteindelijk willen wij ook dat hier een leefbare sfeer heerst en dat is al tijden niet het geval.

Ik zou serieus sneller mensen waarschuwingen geven en/of bannen. Want ik heb op best veel fora gezeten, waar het allemaal strenger was dan hier. Vooral trollen, aangezien dat een irritant probleem is op dit forum, zou ik harder aanpakken idd. Ik denk dat alle mods prima in staat zijn om te zien wanneer iemand (herhaaldelijk) trollt.

jank nie zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, ik vind dit ook een beetje aanstellen..
In Algemeen begrijp ik dat je het daar wat rustig wilt houden, omdat dat deel van het forum voor serieuze dingen bedoelt is, maar in het off-topic gedeelte mag wat mij betreft gewoon lekker getrolld/ gekloot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Idd, ik vind dit ook een beetje aanstellen..
In Algemeen begrijp ik dat je het daar wat rustig wilt houden, omdat dat deel van het forum voor serieuze dingen bedoelt is, maar in het off-topic gedeelte mag wat mij betreft gewoon lekker getrolld/ gekloot worden.


Niet als dit ten koste gaat van de algehele sfeer en tegen ons beleid in gaat. We hebben hier iedereen met respect te behandelen, kan je dit niet, of ben je hier (in offtopic) puur en alleen om te trollen of om te "haten", dan wijs ik je persoonlijk naar de deur en verzoek ik je om een andere website te zoeken. Simple as that :)

Hardtraxx is niet puur en alleen voor een "harde kern" die hier al X aantal jaren aanwezig is en de regels hier zelf maar gaat bepalen.

Als je wilt dat Hardtraxx bezoekbaar blijft dan begint het bij jezelf. Klinkt cliché, maar het is wel zo. Doe gewoon normaal, volwassen en denk even na voordat je anderen "aanvalt". Dit is overigens in het algemeen gericht, niet alleen naar jou toe.

Laat ik nog even zeggen dat ik Hardtraxx heb opgezet om de liefhebbers van de "Harder Styles" bij elkaar te brengen, niet als platform om elkaar het leven zuur te maken. Als dit de koers wordt die de bezoekers van Hardtraxx innemen voorspel ik niet veel goeds...
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic