Mij valt weinig te verwijten denk ik. Maar een beetje plagen en geinen moet wel kunnen.
Er zijn inderdaad grenzen
Er zijn inderdaad grenzen
Verpest door jouSocializerz wrote:5 paginas in n halfuurtjewootum wrote:Petitie voor het unbannen van banaanslak
komt vast en zeker omdat er een vrouw in gereageerd had...Socializerz wrote:5 paginas in n halfuurtjewootum wrote:Petitie voor het unbannen van banaanslak
Chris Two wrote:komt vast en zeker omdat er een vrouw in gereageerd had...Socializerz wrote:5 paginas in n halfuurtjewootum wrote:Petitie voor het unbannen van banaanslak
Chris Two wrote:Ken het verleden Socializerz.. of hoe je je naam spelt.
Reageert er een vrouw... dan is iedereen er gauw.. true story
ohjawel, die slaat rechts afSocializerz wrote:goed gespeld, maar alsnog slaat de reactie nergens op..Chris Two wrote:Ken het verleden Socializerz.. of hoe je je naam spelt.
Kaboem for presidentkaboem wrote:Chris Two wrote:Ken het verleden Socializerz.. of hoe je je naam spelt.
een kaboem topic krijgt nou eenmaal snel reacties.
Heldig Hardtraxx momentKSwoosh wrote:Mellow (enigzins ongevraagd) over haar (soort van) hoogtevrees heen helpen op The Prophet Label Night
Vaak wel het geval ja Robbedoes!Chris Two wrote:Ken het verleden Socializerz.. of hoe je je naam spelt.
Almighty wrote:Heldig Hardtraxx momentKSwoosh wrote:Mellow (enigzins ongevraagd) over haar (soort van) hoogtevrees heen helpen op The Prophet Label Night
Dat zijn geen grapjes, ik was echt bang!wesskeej wrote:Almighty wrote:Heldig Hardtraxx momentKSwoosh wrote:Mellow (enigzins ongevraagd) over haar (soort van) hoogtevrees heen helpen op The Prophet Label Night
Dankjeweltommetjeuh wrote:Ik ben meestal best rustig als ik wacht