Over het algemeen is het best goed bij te houden, zoveel wordt er nou ook weer niet geluld
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Al die media is veel vervelender, loop de godsgankelijkedag media te verwijderen 
dan moet je het niet accepteren 
Al die voice memos idd, das wel schijt irritant, op mn werk kan ik die dingen toch nooit luisteren 
Het is bijna alleen maar muziek behalve Julian dus zoveel mis je er ook niet van
-
J
ja en fucking veel foto's
Maar dan nog, er wordt wel weer gereageerd op die fragmentenprovehito wrote:Het is bijna alleen maar muziek behalve Julian dus zoveel mis je er ook niet van
-
B
Die foto's kan je uitzetten
-
J
weet ik
Ja klopt,Norther66 wrote:Maar dan nog, er wordt wel weer gereageerd op die fragmentenprovehito wrote:Het is bijna alleen maar muziek behalve Julian dus zoveel mis je er ook niet van
-
E
.......
ik praat alleen avonds... tijdens t werk...
voor de rest lees ik alleen en reageer broodnodig.
en mn voicememo`s tja.....
ik praat alleen avonds... tijdens t werk...
voor de rest lees ik alleen en reageer broodnodig.
en mn voicememo`s tja.....
-
J
die vicememo's van jou zijn af en toe zo slap 
Last edited by jeffrey2107 on 03 Jul 2015 15:23, edited 1 time in total.
Als Tim uit deze groep gaat wil ik er wel over nadenken om hier in te komen.
ik ookDaveytl wrote:Als Tim uit deze groep gaat wil ik er wel over nadenken om hier in te komen.
-
E
Norther66 wrote:Julian2Fuzzylogic wrote:
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Wat er nu toch allemaal gebeurd in de Whatsapp groep.

-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zag net een screen, wat grappig 
Ik praat hier meer dan daarPete wrote:ik ookDaveytl wrote:Als Tim uit deze groep gaat wil ik er wel over nadenken om hier in te komen.
Ik heb nog nooit zo'n troll/dom persoon meegemaakt, de tering zegRamirez wrote:Wat er nu toch allemaal gebeurd in de Whatsapp groep.![]()
![]()
sandervanbruggen?Fuzzylogic wrote:Ik heb nog nooit zo'n troll/dom persoon meegemaakt, de tering zegRamirez wrote:Wat er nu toch allemaal gebeurd in de Whatsapp groep.![]()
![]()
Nee, een MANDY fanboyUnknown wrote:sandervanbruggen?Fuzzylogic wrote:Ik heb nog nooit zo'n troll/dom persoon meegemaakt, de tering zegRamirez wrote:Wat er nu toch allemaal gebeurd in de Whatsapp groep.![]()
![]()