Ja de rust is gewoon eng.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
mn broertje heeft er nog wel een....
ff vragen of tom morgen thuis is. dan breng ik m langs. intussen heeft hij het erg gezellig met Lieke.
ff vragen of tom morgen thuis is. dan breng ik m langs. intussen heeft hij het erg gezellig met Lieke.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

-
J
-
B
HahahahahaNorther66 wrote:Ahh bedrijfsongeval
-
S
Het is fucking vervelend om elk moment van de dag meldingen te krijgen. En ja ik had de groep op stil staan maar ik krijg het alsnog de hele tijd in m'n beginscherm te zien
Oja en mijn uiterlijk werd vergeleken met dat van sandervanbruggen, dat maakte de stap iets makkelijker
Oja en mijn uiterlijk werd vergeleken met dat van sandervanbruggen, dat maakte de stap iets makkelijker
Gesprek dempen en dan aanvinken 'meldingen uitschakelen'. Done.
Bever wrote:Oja en mijn uiterlijk werd vergeleken met dat van sandervanbruggen, dat maakte de stap iets makkelijker
Dat zou idd ook absoluut een reden voor mij zijn om er uit te stappen, wie wil er nou vergeleken worden met hemBever wrote:Het is fucking vervelend om elk moment van de dag meldingen te krijgen. En ja ik had de groep op stil staan maar ik krijg het alsnog de hele tijd in m'n beginscherm te zien
-
S
O.J oey wrote:Gesprek dempen en dan aanvinken 'meldingen uitschakelen'. Done.
Gooi me er maar weer in dan
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
En we gaan vrolijk door deze maand:

Vind het wel grappig dat de dinsdag het drukst is ja. :')
-
E
uitermate amusant.
Ook nog iets boeiends te melden?En-er-gy wrote:uitermate amusant.
Ben trouwens blij dat ik hier niet bij zit zeg, heb nu ook al paar honderd/meer dan duizend berichten per dag op whatsapp...
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
We hoeven jou er ook niet bij.