Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 22:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zal vast niet iemand van hier wezen ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha Jouke toch.. :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freek kwam ook nog even buurten :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 11:47 
 

Unknown schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ramirez schreef:
Wat er nu toch allemaal gebeurd in de Whatsapp groep. :oh: :lol: :lol:

Ik heb nog nooit zo'n troll/dom persoon meegemaakt, de tering zeg xd


sandervanbruggen?
Wat ben jij toch enorm kansloos bezig heel de tijd met iedere keer dit soort opmerkingen *zucht smiley*.
Waarom de behoefte om zo wat iedere dag wel even ergens mijn naam te laten vallen?
Er gebeurt iets leuks, iedereen vind het grappig en dan kom jij weer aankakken met z'n opmerking die 0,0 toevoegd.
Zeg gewoon niks als je niks toe te voegen hebt ipv maar weer is maan naam te noemen. Het is ontzettend irritant dat als je hier het forum op komt je bijna iedere keer weer ziet dat jij opmerkingen over mij loopt te maken. Het slaat helemaal nergens op, het is totaal onnodig en ook helemaal niet grappig dus ik vraag mij toch heel erg af wat je er nou eigenlijk mee probeerd te bereiken.
Zou je ook eigenlijk willen vragen om hier nou is een keer mee op te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sander, doe rustig. Je wordt vader man. Kun je toch op z'n minst Hardtraxx wel relativeren lijkt mij? Is er trouwens iets met de uitnodiging voor de babyshower gebeurd. Ik kan hem niet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:00 
 

TiMOTHYb schreef:
Sander, doe rustig. Je wordt vader man. Kun je toch op z'n minst Hardtraxx wel relativeren lijkt mij? Is er trouwens iets met de uitnodiging voor de babyshower gebeurd. Ik kan hem niet vinden.

Hij hoort/hoeft toch die opmerkingen toch niet te maken. Ik denk dat jij het ook niet leuk zou vinden dat als je hier het forum op komt en je iedere keer ziet dat iemand heel de tijd van dit soort opmerkingen over je maakt of je nou wel of niet vader wordt. Ik zou hier net als ieder normaal lid de site moeten kunnen bezoeken zonder dat er heel de tijd iemand mijn naam slecht maakt. Naam slecht maken is niet de juiste omschrijving want zo erg is het natuurlijk ook niet maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Hij stelt mijn naam iig altijd in een slecht of negatief daglicht en eigenlijk nog zonder reden ook.
Hij mag me waarschijnlijk niet maar dat is toch geen reden om dat op z'n kinderachtige manier te laten blijken.
Ik mag jou bijvoorbeeld ook niet :$ maar dat merk je verder volgens mij nergens aan. (No offence btw).

Maar wat ik ermee probeer ze zeggen is dat je op een forum met duizenden leden zit en dat is het logisch dat je het met sommigen niet zo goed kan vinden maar besteed daar dan gewoon verder geen aandacht aan als het niet nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:06 
 

sandervanbruggen schreef:
TiMOTHYb schreef:
Sander, doe rustig. Je wordt vader man. Kun je toch op z'n minst Hardtraxx wel relativeren lijkt mij? Is er trouwens iets met de uitnodiging voor de babyshower gebeurd. Ik kan hem niet vinden.

Hij hoort/hoeft toch die opmerkingen toch niet te maken. Ik denk dat jij het ook niet leuk zou vinden dat als je hier het forum op komt en je iedere keer ziet dat iemand heel de tijd van dit soort opmerkingen over je maakt of je nou wel of niet vader wordt. Ik zou hier net als ieder normaal lid de site moeten kunnen bezoeken zonder dat er heel de tijd iemand mijn naam slecht maakt. Naam slecht maken is niet de juiste omschrijving want zo erg is het natuurlijk ook niet maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Hij stelt mijn naam iig altijd in een slecht of negatief daglicht en eigenlijk nog zonder reden ook.
Hij mag me waarschijnlijk niet maar dat is toch geen reden om dat op z'n kinderachtige manier te laten blijken.
Ik mag jou bijvoorbeeld ook niet :$ maar dat merk je verder volgens mij nergens aan. (No offence btw).

Maar wat ik ermee probeer ze zeggen is dat je op een forum met duizenden leden zit en dat is het logisch dat je het met sommigen niet zo goed kan vinden maar besteed daar dan gewoon verder geen aandacht aan als het niet nodig is.

+1, niets aan toe te voegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik mag jou wel. :loving: :loving:

Ging het nou over hem of over mij? Mij zou t persoonlijk niet zo interesseren als mensen op hardtraxx.nl grapjes zouden maken over mijn vaderschap, maar ik geloof dat het jou wat zwaar ligt. Ik voel me trouwens wel redelijk vaak aangevallen door je, dus ik zou je willen vragen je toon wat te matigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mares kreeg ff een 0,0. Laagste score ever. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Zeg gewoon niks als je niks toe te voegen hebt

Hier ben ik het wel mee eens joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man je hebt jezelf wel echt weer overtroffen Sander. Stel jezelf gewoon niet zo aan, het lijkt wel een kleuterschool met dit 'stop hou op ik vind het niet leuk'-gehalte.
Je kan overal je reacties plaatsen, hoe vreemd ze ook zijn, dat privilege heb je al. Kijk er dan niet vreemd van op als je er af en toe op afgerekend wordt, en dat is inderdaad helemaal niet zo gek. En wat Timothy al zei, til er gewoon niet zo zwaar aan, kom nou zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mares kreeg ff een 0,0. Laagste score ever. :oh:

De spelling in Sander z'n betoog ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik erger vind, het feit dat jij je nog zo op de kast laat jagen terwijl je vader wordt of je spelling.
Negeer het of zeg iets terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:44 
 

pim0412 schreef:
Man man man je hebt jezelf wel echt weer overtroffen Sander. Stel jezelf gewoon niet zo aan, het lijkt wel een kleuterschool met dit 'stop hou op ik vind het niet leuk'-gehalte.
Je kan overal je reacties plaatsen, hoe vreemd ze ook zijn, dat privilege heb je al. Kijk er dan niet vreemd van op als je er af en toe op afgerekend wordt, en dat is inderdaad helemaal niet zo gek. En wat Timothy al zei, til er gewoon niet zo zwaar aan, kom nou zeg :/

Als ik iets heel raars zeg en iemand reageert daar op okay maar waar zie je mij hier iets zeggen waardoor hij mijn naam hier meer moet noemen?
Jullie draaien het ook altijd zo mooi om, hij gaat met zijn opmerkingen tegen het beleid van de site in, ik klaag erover (wat logisch is gezien de hoeveelheid totaal onnodige opmerkingen die hij maakt) en dan ben ik weer de jankerd. Hij maakt een opmerking en ik reageer daar op. Zijn opmerking is fout en hoort niet dus dan ligt het probleem bij hem en niet bij mij. Ik kan ook niet klagen als hij zich op een normale manier gedraagd naar mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:57 
 

Kan me er wel iets mee voorstellen dat hij het vervelend vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou nooit tegen het beleid van de site ingaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:01 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik mag jou wel. :loving: :loving:

Ging het nou over hem of over mij? Mij zou t persoonlijk niet zo interesseren als mensen op hardtraxx.nl grapjes zouden maken over mijn vaderschap, maar ik geloof dat het jou wat zwaar ligt. Ik voel me trouwens wel redelijk vaak aangevallen door je, dus ik zou je willen vragen je toon wat te matigen.

De opmerkingen afzonderlijk van elkaar doen me ook niks maar het is de hoeveelheid van dat soort opmerkingen wat vervelend word.
Neemt niet weg dat ik het van vrij weining fatsoen vind spreken dat als iemand gaat trouwen en een kind krijgt je daar alleen maar op een flauwe kinderachtige manier op kan reageren. Brengt mij weer bij het punt van of reageer normaal of reageer niet en dat ene grapje vas chas1(?) daar kan ik ook gewoon om lachen omdat het een eenmalige grap is en ook echt grappig was. Ik heb er helemaal geen problemen mee als iemand ie een keer z'n grap maakt maar wat Unknown doet is niet meer als grapje bedoeld maar puur om mij te zieken.

Het was niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als mensen mij vertellen dat ze gaan trouwen zonder mij uit te nodigen voor het feest is vaak het enige dat ik kan denken ik hoop dat het de gehele dag regent, en de DJ na een uur aan het Warface album begint.

Maar gefeliciteerd met je verloving en met je aanstaande kind. Je gaat hem TiMOTHYvb (case sensitive) noemen neem ik aan?

Ik vond dit redelijk vriendelijk. Ik heb geen idee wie je bent verder. Wat had je nog meer verwacht? Ik kan eventueel ook als peetoom optreden, maar je moet maar even kijken of je dat chill lijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 15:06 
 

TiMOTHYb schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als mensen mij vertellen dat ze gaan trouwen zonder mij uit te nodigen voor het feest is vaak het enige dat ik kan denken ik hoop dat het de gehele dag regent, en de DJ na een uur aan het Warface album begint.

Maar gefeliciteerd met je verloving en met je aanstaande kind. Je gaat hem TiMOTHYvb (case sensitive) noemen neem ik aan?

Ik vond dit redelijk vriendelijk. Ik heb geen idee wie je bent verder. Wat had je nog meer verwacht? Ik kan eventueel ook als peetoom optreden, maar je moet maar even kijken of je dat chill lijkt

Ik bedoelde Unknown met zijn opmerkingen daar, in andere topics en de shoutbox niet jij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké dan. Nou als je het ff op tijd laat weten zorg ik dat ik bij het dopen ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 15:09 
 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Brengt mij weer bij het punt van of reageer normaal of reageer niet en dat ene grapje vas chas1(?) daar kan ik ook gewoon om lachen omdat het een eenmalige grap is en ook echt grappig was.


Thanks :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Man man man je hebt jezelf wel echt weer overtroffen Sander. Stel jezelf gewoon niet zo aan, het lijkt wel een kleuterschool met dit 'stop hou op ik vind het niet leuk'-gehalte.
Je kan overal je reacties plaatsen, hoe vreemd ze ook zijn, dat privilege heb je al. Kijk er dan niet vreemd van op als je er af en toe op afgerekend wordt, en dat is inderdaad helemaal niet zo gek. En wat Timothy al zei, til er gewoon niet zo zwaar aan, kom nou zeg :/

Het gaat er toch niet om of jij of iemand anders het kinderachtig vind of dat hij zich niet moet aanstellen? iedereen neemt dingen anders op dan anderen en als iemand vriendelijk vraagt er mee te kappen wees dan volwassen en kap ermee ipv er op door te gaan te gaan ongeacht of anderen het aanstellerij vinden.
Ik weet btw niet wat er allemaal gebeurt is maar ik vind het beetje stom om te zeggen dat hij zich niet moet aanstellen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic