PM je nummer en ik voeg je toe. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
We hebben al een en die is al vrij chaotisch
Daarnaast nog een paar kleinere.
Inderdaad. Ik werd nog door elkaar gehaald met Ramon038..Broken Balance wrote:We hebben al een en die is al vrij chaotischDaarnaast nog een paar kleinere.
Ramon, als ik iets voor je kan doen weet je dat ik altijd voor je klaar sta. Sterkte maat.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Gaat al mooi in de app! PM die nummersss!
Ja leuk elke milliseconde 4628 berichten binnen krijgen
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Groepsmeldingen dempen.Pommer wrote:Ja leuk elke milliseconde 4628 berichten binnen krijgen
m'n accu vind denk ik van nietRamirez wrote:Groepsmeldingen dempen.Pommer wrote:Ja leuk elke milliseconde 4628 berichten binnen krijgenBest vol te houden zo.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Jij mag niet klagen met een OnePlus OneDistinctive wrote:m'n accu vind denk ik van nietRamirez wrote:Groepsmeldingen dempen.Pommer wrote:Ja leuk elke milliseconde 4628 berichten binnen krijgenBest vol te houden zo.
Ik ging 1u snachts slapen en 9u smorgens waren er al 1100 berichten, allejezus
Ja ik ook, groepen van 20+ is niks voor mij. Ohja en natuurlijk omdat Sandervanbruggen er bij zat 
-
S
Ik ben helemaal niet vervelend op whapp hoor. (Dat ben ik alleen hier).Unknown wrote:Ja ik ook, groepen van 20+ is niks voor mij. Ohja en natuurlijk omdat Sandervanbruggen er bij zat
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Snap ik, heb ik sws alRamirez wrote:Groepsmeldingen dempen.Pommer wrote:Ja leuk elke milliseconde 4628 berichten binnen krijgenBest vol te houden zo.
Serieus 700 berichten in 2 uur gemist, nog nooit zo'n spam groep gezien 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Ik lees ook niet alles terug hoor.Pommer wrote:Snap ik, heb ik sws alRamirez wrote:Groepsmeldingen dempen.Pommer wrote:Ja leuk elke milliseconde 4628 berichten binnen krijgenBest vol te houden zo.
Gaat idd meer om het mega aantal (gemiste) berichten.
-
S
Al meer dan een 1 uur stil

tijd om er vandering in te brengen dus
Serieus bespaar je de moeite. Stuur een paar pm'tjes van leden die je wel mag en begin een gesprek met minder man. Wat een aids.
Je bent zelf aids #H8M3Jordi wrote:Serieus bespaar je de moeite. Stuur een paar pm'tjes van leden die je wel mag en begin een gesprek met minder man. Wat een aids.
Heb 2,5 jaar geleden voor de grap iets soortgelijks gedaan. Whatsapp groep gemaakt met iedereen van HT waarvan ik de nummers had.
Bestaat nog steeds.
Maar wat Jordi zegt, moet er niet aan denken om met 30 man in een groep te zitten.
Bestaat nog steeds.
Maar wat Jordi zegt, moet er niet aan denken om met 30 man in een groep te zitten.