Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Wat zou de lengte van de stream moeten worden?
Minder artiesten, wel 1 uur per set 50%  50%  [ 16 ]
Minder artiesten, maar langere sets 19%  19%  [ 6 ]
Zelfde aantal artiesten, maar kortere sets 0%  0%  [ 0 ]
Aantal artiesten en lengte hetzelfde houden 31%  31%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2020, 13:20 

Hardtraxx Addict

Weekend na Defqon of het weekend dáárna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2020, 13:31 

Hardtraxx Veteran

Dan zou ik het in ieder geval een weekend verder naar achter schuiven. Ook in verband met voorbereiding van DJ's en de stream zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-06-2020, 17:23 

Hardtraxx Veteran

Ik zou sowieso niet voor korte sets gaan, dat haalt de 'flow' een beetje weg. Van mijn part zelfde aantal artiesten, is leuk als iedereen 'n plekje kan krijgen. Houden zo dus! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-06-2020, 09:04 

Hardtraxx Veteran

5 juli dan? Of is dat te kortdag? Nog voorkeuren voor andere datums?
Als het vastligt kan ik weer dingen gaan regelen en artiesten uitnodigen. Delt-A en Zenda, ik heb jullie genoteerd, echter is het is wel leuk als andere namen t.o.v. de vorige keer eerst de kans krijgen, ik denk dat ik zelf dit keer ook achter de schermen blijf qua set.

Ik heb ook al een paar HT'ers benaderd die al hebben toegezegd, dus wordt weer een top streampie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-06-2020, 12:18 

Hardtraxx Veteran

Ik wil dit met alle liefde regelen, maar er moet wel voldoende animo zijn en input vanuit de community.

#wedoenditsamen #juistnu
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-06-2020, 13:27 

Hardtraxxer

Wellicht een week later?
Is er nog iets om wat langer naar uit te kijken en niet zo kort op een andere (populaire) stream die een heel weekend duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-06-2020, 14:52 

Hardtraxx Elite

5 juli is prima wmb maar ik ben geen DJ en draag verder ook niets bij dus ik weet niet hoe relevant mijn mening is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-06-2020, 14:54 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
5 juli is prima wmb maar ik ben geen DJ en draag verder ook niets bij dus ik weet niet hoe relevant mijn mening is?

Kijkers/luisteraars zijn ook belangrijk. En ook al draai je zelf niet, kun je nog toffe ideeën hebben. Alles is welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-06-2020, 16:40 

Hardtraxx Veteran

5 juli is zeker goed. Later haalt een beetje de kracht/hype uit het Defqon thema weg denk ik en eerder wordt te kort dag. Ik kan zelf ook een set verzorgen als je te kort komt anders laat ik weer mensen aan de beurt komen die nog niet zijn geweest. Uiteraard weer als kijker/luisteraar aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-06-2020, 19:03 

Hardtraxx Crew

Eens met 5 juli :)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic