Kan het niet rond 5 december?
Kunnen we lekker (bij)Pakjesavond vieren
Kunnen we lekker (bij)Pakjesavond vieren
Dit zou wel heel dik zijn! En dan vooral een combinatie van verschillende jaartallen of periodes misschien, waarbij de echte Qlimax feels centraal staan?wrote:Vooral als het thema beetje Qlimax wordt.
Denk dat er stiekem best wat mensen zijn die nog iets met gezin/ouders doen deze dag dus weet niet of dat voor iedereen gunstig is.wrote:Maken we er direct packjes avond van, ik ben voor
haha dit. Ik verwacht over een week een kleintjewrote:Denk dat er stiekem best wat mensen zijn die nog iets met gezin/ouders doen deze dag dus weet niet of dat voor iedereen gunstig is.wrote:Maken we er direct packjes avond van, ik ben voor
Hopelijk blijft het gordijn nog dicht tijdens de openerwrote:Lekkere Qult opener van Halcyon, kom maar door.
Dit keer wel met beeld he Lenwrote:Hopelijk blijft het gordijn nog dicht tijdens de openerwrote:Lekkere Qult opener van Halcyon, kom maar door.
Komt goed, heb connecties met het lokale jeugd/cultuur centrum dus het wordt sws geen slaapkamer setwrote:Dit keer wel met beeld he Lenwrote:Hopelijk blijft het gordijn nog dicht tijdens de openerwrote:Lekkere Qult opener van Halcyon, kom maar door.
Denk het ookwrote:Denk dat dit dan op een andere datum gebeurt?
wrote:Mocht je een plekje hebben, geef maar een brul
wrote:wrote:Mocht je een plekje hebben, geef maar een brul
Sinterklaas voor vele hewrote:5 december is prima