Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Nieuwe datum 4.0
Vrijdag 20 november 5%  5%  [ 1 ]
Zaterdag 21 november 38%  38%  [ 8 ]
Vrijdag 27 november 5%  5%  [ 1 ]
Vrijdag 4 december 10%  10%  [ 2 ]
Zaterdag 5 december 38%  38%  [ 8 ]
Zaterdag 12 december 5%  5%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PF=1277962 = Steffnov
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ons commandocentrum draait overuren. Uit de zoekgeschiedenis van de hacker(s) werd de volgende link ontdekt: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rozenkr ... eimschrift

Verder vermoeden we dat Secrt.Scrpt_// abc=bcd ergens voor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ons commandocentrum draait overuren. Uit de zoekgeschiedenis van de hacker(s) werd de volgende link ontdekt: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rozenkr ... eimschrift


Primeshock :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
01000011 01010010 01001111: CRO]


Ahh nee hè...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
01000011 01010010 01001111: CRO]


Ahh nee hè...

Hopelijk wel live vanaf de Bonte Koe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom maar weer door met de ideeën! Zien jullie een nieuwe editie nog zitten nu er weer steeds meer mag? Wanneer zouden jullie het inplannen? Wat zouden jullie graag zien? Wat kan er beter, wat was al goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja van mij mogen ze door blijven gaan. :thumbsup: Zaterdag overdag heb ik voorlopig toch niet zoveel schat ik.
Een keer per maand of per anderhalve maand lijkt me goed qua verloop.

Gezien nu al een groot deel van van de leden al is geweest, is het misschien een idee om de stream wat meer in te korten. Wat later beginnen, wat vroeger stoppen. Dit zorgt denk ik ook voor een wat actiever/hoger aantal kijkers tijdens de setjes die er zijn. Daarnaast kan ik me voorstellen dat het ook fijner is voor degene die het organiseert.

Qua indeling van de stream kan ik zo snel even niets nieuws verzinnen. De thema's die nu worden gehanteerd werken prima wat mij betreft. Leuke opbouw steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker lang is ook wel chill.

Ik bied me aan om de volgende keer weer een setje te doen, als dat mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 21:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik bied me aan om de volgende keer weer een setje te doen, als dat mag.

Is ons ook prima bevallen de vorige keer, dus hoor het wel als er interesse is. Kan een poging doen voor beeldmateriaal evt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 22:22 
 
Hardtraxx Crew

Chroman schreef:
Zien jullie een nieuwe editie nog zitten nu er weer steeds meer mag?

Zeker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze presents Biertje per Overgang LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2020 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Concept is goed zo, HT djs aangevuld met 2 'grote' artiesten.

Zoals Hekzitter in het andere topic al zei is het misschien wel vet om voor de volgende x Geck-O en Jay Reeve te vragen. :)

Daarnaast inderdaad misschien iets minder artiesten, en dan bijv van 4 tot 11 streamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 08:36 
 
Hardtraxxer

Voor mij gaat dit nog lang niet vervelen, heb beide streams groot deel van de dag gekeken. En anders hebben we hele fijne setjes om terug te luisteren.
Wat mij betreft is de lengte van zo'n dag ook prima. Denk dat er nog genoeg concepten zijn waar men nog lang niet zat van is.

Eerste uur lijkt mij tof om met een uurtje trance te beginnen.
En early gaat ook nooit vervelen wat mij betreft, zo'n setje van Cordis bijvoorbeeld, nauwelijks platen die ik ken.

Eventueel als het aantal artiesten/concepten terug loopt kun je de setjes ook uur en vijftien of dertig minuten maken.

En mochten een Jay Reeve of Geck-O open staan om setje te draaien, zou ook tof zijn. Beide heren draaien altijd verassende en fijne setjes. Wellicht in dat straatje valt Adaro eventueel ook te porren, gezien de hoeveelheid streams die hij draait en de variatie in z'n setjes wat hier op het forum vaak positief wordt bevonden.
Edit: Thera lijkt mij ook een goede optie, als een van de meeste actieve artiesten op het forum zal hij er wellicht ook wel voor open staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ook dat we de zoom integratie moeten realiseren zodat wij allemaal met mondkapjes en drank gekke bewegingen live op tv kunnen doen tijdens de stream
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vind ook dat we de zoom integratie moeten realiseren zodat wij allemaal met mondkapjes en drank gekke bewegingen live op tv kunnen doen tijdens de stream

:lol: :lol: hier wil ik wel voor betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 09:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsjeblieft niet xd
Kan me serieus ergeren aan die mensen die op hun slaapkamer met een masker, vlag en lauwe pils zitten te wachten tot ze in beeld komen om te laten zien hoe gek ze wel niet zijn :lol:
Ik snap die vlaggen ook niet, wat denkt zo iemand dan?? Zo heb ik even mooi duidelijk gemaakt dat ik uit Spanje kom?
Nou fantastisch..

Niet dat we in de Hardtraxx stream veel buitenlanders zullen treffen, maartoch :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede input allemaal! Ik heb weer een polletje toegevoegd over de lengte van de stream.

De opties zijn
- Minder artiesten, bijvoorbeeld 8x een uur (15:00 tot 23:00)
- Minder artiesten, langere sets, bijvoorbeeld 8x 1,5 uur (12:00-23:00)
- Zelfde aantal artiesten, kortere sets, bijvoorbeeld 10 x 45 minuten (15:00-22:30)
- Hetzelfde laten, 11x een uur (12:00-23:00)

Ik denk niet dat het een probleem wordt om voldoende artiesten aan te komen, veel van dit forum hebben al aangegeven (weer) een setje aan te leveren. Het gaat er vooral om of je graag een hele dag de stream kan volgen, of dat je liever een kortere stream hebt met drukkere chat en meer kijkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste stemmers willen een kortere stream. Wat dachten jullie van een Defqon special? Ik verwacht wel een Qonnect stream, maar misschien doen die alleen op zaterdag en kunnen wij zondag (28 juni). Veel mensen hebben toch een huisje geboekt, dus dan hebben die toch iets te beleven.

En dan kan iedereen een stage representeren, bijvoorbeeld White (Subground), Orange (Hardtrance), Magenta (Early/classics), UV (Euphoric), Blue (Raw), Indigo (Extra Raw), Silver (Industrial), Gold (Early/Millenium).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof idee, ik verwacht wel dat Q het hele weekend gaat streamen tho. Misschien een weekje eerder, als warmup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het Hardtraxx Power Hour heel tof, dat mag van mij wel terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 11:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lijkt me prima. Mocht Defqon toch het hele weekend streamen, dan kan deze altijd nog de week erna in geval van nood toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedenk net dan mijn vriendin jarig is op de 28e, dus dat gaat hem voor mij dan sowieso niet worden om de hele dag achter mijn laptop te zitten streamen xd

Week ervoor of erna zijn ook ideeën, als dat lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Ik vond het Hardtraxx Power Hour heel tof, dat mag van mij wel terugkomen.

Dit was inderdaad heel vet. :yes:

Zou tof zijn om deze te kunnen terugluisteren. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zou tof zijn om deze te kunnen terugluisteren. :$

Jaaa! Heb deze moeten missen zondag, ben wel heel benieuwd! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2020 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke Defqon weekend is vol dus, wat zouden jullie een mooie datum vinden?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic