Ik had een ideetje, naar aanleiding van Qonnect, waar het toch best gezellig was in het Hardtraxx topic.
Dit kunnen wij natuurlijk ook gewoon, maar dan veel beter. Het idee is dat we op een zaterdag bijvoorbeeld van 13:00 tot 23:00 een online feestje organiseren, waarbij allerlei leden van Hardtraxx een online setje gaan draaien. Hoe we dit gaan doen qua techniek en streaming weet ik nog niet, daar voor is dit topic ook, alle input is welkom.
We kunnen als community natuurlijk ook mooie dingen op gaan zetten, die je op normale feesten niet tegen komt, bijvoorbeeld:
- Hardtraxx Top 25
- Tribute sets (Southstyling Donkeytek Show, Tribute to SAIFAM, Wildstylez vs Headhunterz classics, etc)
- Speciale thema's (RAW Classics, Italian Hour, festival anthems)
- andere Hardtraxx-gerelateerde show (Nuracore's Feel Good, Invervention's Summer is Calling)
Dan schakelen wij met zijn allen in en gaan we gezellig in de shoutbox (of hier) ouwehoeren en van de setjes genieten.
Heb je nog ideeën of wil je hieraan meewerken, stuur me een berichtje of reageer in dit topic en bij voldoende animo gaan we dit plan doorzetten.
#1:
feesten/quarantine-sessions-12-04-2020-online-event-t69605.html#2:
feesten/quarantine-sessions-2-0-31-05-2020-online-event-t69995.html #3:
feesten/quarantine-sessions-3-0-05-07-2020-t70644.html