Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Deze liveset van Katharsys, lekkere gecontroleerde chaos :bomb:

View on SoundCloud
Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
View on YouTube

:yay: :yay:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
K
Onthafloorx wrote:Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
leestekens de tering :$
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
waren uitverkocht zeker...

Ik moest hem vaak overlezen voordat ik het begreep. :P
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Dat valt nog wel mee toch. Het was nog wel te lezen. Al missen er inderdaad wel wat leestekens.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 25 days ago
moet je nagaan, liters bier, en ik snap zelfs nog wat AF zegt :) tsja, internet...
G
Onthafloorx wrote:Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
:lol: waar gaat dit over echt xd
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha ik moet echt duidelijker omschrijven mannen >.<
G
Onthafloorx wrote:Haha ik moet echt duidelijker omschrijven mannen >.<
vooral interpunctie :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Onthafloorx wrote:Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag, ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet. Iemand zet foto van een vriend van me op fb met rode jas. Zeg ik "leuke rode jas" op whatsapp, snaptie niet hoe ik dat weet..
Zoiets?

Genietmomentjes
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Draidy wrote:Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Steffnov wrote:
Draidy wrote:Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?
Misschien was de jas wel het genietmomentje, maar was het maar een gedeeltelijk genietmoment en de rest eigenlijk een irritatiemoment, maar besliste ze dat het genietgehalte hoger was dan het irritatiegehalte?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
XtD wrote:
Steffnov wrote:
Misschien was de jas wel het genietmomentje, maar was het maar een gedeeltelijk genietmoment en de rest eigenlijk een irritatiemoment, maar besliste ze dat het genietgehalte hoger was dan het irritatiegehalte?
Hmm...verliefd op de kleur rood...verklaard direct waarom ze toen haar screenpic gephotoshopped wou hebben naareen rood hesje.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Kaboem! Nu weet je hoe je haar moet versieren, gewoon een rood t-shirt aandoen!
K
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
XtD wrote:Kaboem! Nu weet je hoe je haar moet versieren, gewoon een rood t-shirt aandoen!
Gingerstyle, met verder nog een rooie slip. Succes gegarandeerd.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruiken ;) Sta een 7 voor nederlands namelijk :yay:

En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
kaboem wrote: :lol:
Verf je haar, B-Front style. :cool:
K
Nando wrote:
kaboem wrote: :lol:
Verf je haar, B-Front style. :cool:
Dan heb ik nog steeds mijn ziel ! Schiet ik niets mee op.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Onthafloorx wrote:Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruiken ;) Sta een 7 voor nederlands namelijk :yay:
Geloof er niks van.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023

En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.
Je hebt 4 of 5 toetsen gehad op Nederlands? :D Waarbij 1 toets (betoog?) maar betrekking op leestekens had waarschijnlijk :huh:
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
M-arijn wrote:

Je hebt 4 of 5 toetsen gehad op Nederlands? :D Waarbij 1 toets (betoog?) maar betrekking op leestekens had waarschijnlijk :huh:
Uhmm neinn ik leer al twee jaar interpunctie regels uit m'n hoofd :). En ik heb zo'n tien betogen geschreven.en 10 samenvattingen!

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago