Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:15 

Hardtraxx Addict

Deze liveset van Katharsys, lekkere gecontroleerde chaos :bomb:

Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:24 

Hardtraxx Beheerder

:yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:10 

Hardtraxx Elite

Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:15 

Onthafloorx schreef:
Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..

leestekens de tering :$
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

waren uitverkocht zeker...

Ik moest hem vaak overlezen voordat ik het begreep. :P
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:51 

Hardtraxxer

Dat valt nog wel mee toch. Het was nog wel te lezen. Al missen er inderdaad wel wat leestekens.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 03:55 

Hardtraxx Veteran

moet je nagaan, liters bier, en ik snap zelfs nog wat AF zegt :) tsja, internet...
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:30 

Onthafloorx schreef:

:lol: waar gaat dit over echt xd
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:41 

Hardtraxx Elite

Haha ik moet echt duidelijker omschrijven mannen >.<
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:10 

Onthafloorx schreef:
Haha ik moet echt duidelijker omschrijven mannen >.<

vooral interpunctie :P
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:01 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag, ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet. Iemand zet foto van een vriend van me op fb met rode jas. Zeg ik "leuke rode jas" op whatsapp, snaptie niet hoe ik dat weet..

Zoiets?

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:29 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.

Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Draidy schreef:

Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?

Misschien was de jas wel het genietmomentje, maar was het maar een gedeeltelijk genietmoment en de rest eigenlijk een irritatiemoment, maar besliste ze dat het genietgehalte hoger was dan het irritatiegehalte?
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Steffnov schreef:
Draidy schreef:

Misschien was de jas wel het genietmomentje, maar was het maar een gedeeltelijk genietmoment en de rest eigenlijk een irritatiemoment, maar besliste ze dat het genietgehalte hoger was dan het irritatiegehalte?

Hmm...verliefd op de kleur rood...verklaard direct waarom ze toen haar screenpic gephotoshopped wou hebben naareen rood hesje.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Kaboem! Nu weet je hoe je haar moet versieren, gewoon een rood t-shirt aandoen!
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:51 

Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Kaboem! Nu weet je hoe je haar moet versieren, gewoon een rood t-shirt aandoen!

Gingerstyle, met verder nog een rooie slip. Succes gegarandeerd.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:55 

Hardtraxx Elite

Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruiken ;) Sta een 7 voor nederlands namelijk :yay:

En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

Verf je haar, B-Front style. :cool:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:06 

Nando schreef:
kaboem schreef:

Verf je haar, B-Front style. :cool:

Dan heb ik nog steeds mijn ziel ! Schiet ik niets mee op.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:09 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruiken ;) Sta een 7 voor nederlands namelijk :yay:

Geloof er niks van.
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:12 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Fantasieopdeloop.nl

En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.

Je hebt 4 of 5 toetsen gehad op Nederlands? :D Waarbij 1 toets (betoog?) maar betrekking op leestekens had waarschijnlijk :huh:
Bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:41 

Hardtraxx Elite

M-arijn schreef:
Onthafloorx schreef:
Fantasieopdeloop.nl

Je hebt 4 of 5 toetsen gehad op Nederlands? :D Waarbij 1 toets (betoog?) maar betrekking op leestekens had waarschijnlijk :huh:

Uhmm neinn ik leer al twee jaar interpunctie regels uit m'n hoofd :). En ik heb zo'n tien betogen geschreven.en 10 samenvattingen!
Vorige  1 ... 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic