O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
K
leestekens de teringwrote:Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
waren uitverkocht zeker...
Ik moest hem vaak overlezen voordat ik het begreep.
Ik moest hem vaak overlezen voordat ik het begreep.
Dat valt nog wel mee toch. Het was nog wel te lezen. Al missen er inderdaad wel wat leestekens.
moet je nagaan, liters bier, en ik snap zelfs nog wat AF zegt
tsja, internet...
G
wrote:Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet iemand zet foto vanen vriend van me op fb met rode jas zeg ik leuke rode jas op whatsapp snaptie niet hoe ik dat weet..
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha ik moet echt duidelijker omschrijven mannen 
G
vooral interpunctiewrote:Haha ik moet echt duidelijker omschrijven mannen
Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Zoiets?wrote:Mensen die iets op fb posten en als ik er dan iets over zeg of vraag, ze maar niet weten hoe ik dat weet. Net als daarnet. Iemand zet foto van een vriend van me op fb met rode jas. Zeg ik "leuke rode jas" op whatsapp, snaptie niet hoe ik dat weet..

Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?wrote:Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
Misschien was de jas wel het genietmomentje, maar was het maar een gedeeltelijk genietmoment en de rest eigenlijk een irritatiemoment, maar besliste ze dat het genietgehalte hoger was dan het irritatiegehalte?wrote:Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?wrote:Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
Hmm...verliefd op de kleur rood...verklaard direct waarom ze toen haar screenpic gephotoshopped wou hebben naareen rood hesje.wrote:Misschien was de jas wel het genietmomentje, maar was het maar een gedeeltelijk genietmoment en de rest eigenlijk een irritatiemoment, maar besliste ze dat het genietgehalte hoger was dan het irritatiegehalte?wrote:Dit kan het onmogelijk zijn, het zou namelijk een genietmomentje moeten zijn. Iemand anders die een poging wil doen?wrote:Zij heeft dus op facebook een foto van iemand gezien die een rode jas aanhad. Spreekt ze die op whatsapp aan zegt dat hij een mooie rode jas heeft. Snapt hij niet hoe zij dat wist dat hij een rode jas had.
Kaboem! Nu weet je hoe je haar moet versieren, gewoon een rood t-shirt aandoen!
K
Gingerstyle, met verder nog een rooie slip. Succes gegarandeerd.wrote:Kaboem! Nu weet je hoe je haar moet versieren, gewoon een rood t-shirt aandoen!
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruiken
Sta een 7 voor nederlands namelijk
En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruiken
En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.
Verf je haar, B-Front style.wrote:![]()
K
Dan heb ik nog steeds mijn ziel ! Schiet ik niets mee op.wrote:Verf je haar, B-Front style.wrote:![]()
Geloof er niks van.wrote:Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruikenSta een 7 voor nederlands namelijk
![]()
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Je hebt 4 of 5 toetsen gehad op Nederlands?wrote:Fantasieopdeloop.nl
En ik weet echt wel hoe ik leestekens moet gebruikenSta een 7 voor nederlands namelijk
![]()
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Uhmm neinn ik leer al twee jaar interpunctie regels uit m'n hoofdwrote:Je hebt 4 of 5 toetsen gehad op Nederlands?wrote:Fantasieopdeloop.nl
![]()
En m'n genietmomentje was dat die jongen niet snapte hoe ik nou toch wist dat hij een rode jas aanhad.Waarbij 1 toets (betoog?) maar betrekking op leestekens had waarschijnlijk