Ben je veel mee opgeschoten dan. 

Als ontbijt
Jij bent lekkerwrote:vandaar die gaten in mijn arm en benen.
wrote:Gisteravond toen vriend van me een random groep meisjes probeerde te versieren er naartoe lopen en zeggen 'Ga je nou mee naar de gaybar?'
wrote:wrote:Gisteravond toen vriend van me een random groep meisjes probeerde te versieren er naartoe lopen en zeggen 'Ga je nou mee naar de gaybar?'![]()
![]()
burn!
Ga hem eerst zelf terug luisteren of ie wel het delen waard iswrote:Wil je hem ook delen, of heb je dat al gedaan?
Ok, qua TL is ie het namelijk wel waardwrote:Ga hem eerst zelf terug luisteren of ie wel het delen waard iswrote:Wil je hem ook delen, of heb je dat al gedaan?
wrote:http://hahgay.com/
Werk je bij een callcenter?wrote:Geld verdienen door naar trainingen te kijken hier op m'n werk yea
Nee ik werk achter de bar op m'n hockeyclub, maar als iedereen aan het trainen is kan ik hem chillen!wrote:Werk je bij een callcenter?wrote:Geld verdienen door naar trainingen te kijken hier op m'n werk yea
Thera nu ookal op de radio of q-dance radio ofzo haha.wrote:Thera & Yuna-X - People op de radio nu, ben hem toch echt heel vet gaan vinden
Bier met pinpongballenwrote:4 blikken Guinness krijgen van iemand omdat ie het niet lust