wrote:sniper elite V2![]()
Hahaha daar kan ik dus echt uren lang naar kijken
D
Boek schrijven jongeman!wrote:Afgelopen weekend...Alle mogelijke kutdingen die je totaal niet verwacht bij jezelf of je groep gebeurden gewoon en alle dingen die we van tevoren al als geniaal verwachtten, gebeurden en waren in werkelijkheid nog epischer. Conclusie is dat dit één van de meest geniale weekenden ooit was!
![]()
Geniaal weekendje Oberhausen met Sander en Luuk. Vaker doen!
A
wat is hier genieten aan?wrote:Afgelopen weekend...Alle mogelijke kutdingen die je totaal niet verwacht bij jezelf of je groep gebeurden gewoon en alle dingen die we van tevoren al als geniaal verwachtten, gebeurden en waren in werkelijkheid nog epischer. Conclusie is dat dit één van de meest geniale weekenden ooit was!
![]()
C
Na 3 jaar afwezigheid eindelijk weer het feestje van ons dorp terug hebben..
haha, fuck-u gemeenteraad
haha, fuck-u gemeenteraad
E
waarschijnlijk naar mijn inzien: geneukt als een gek en zn matties mochten het filmen?wrote:wat is hier genieten aan?wrote:Afgelopen weekend...Alle mogelijke kutdingen die je totaal niet verwacht bij jezelf of je groep gebeurden gewoon en alle dingen die we van tevoren al als geniaal verwachtten, gebeurden en waren in werkelijkheid nog epischer. Conclusie is dat dit één van de meest geniale weekenden ooit was!
![]()
Ja fuck Ground Zero of Q-Base of misschien wel alle twee, zo'n weekend wil ik nog wel eens meemaken, behalve dan bepaalde dingen, alhoewel het nog steeds daardoor nog vetter werdwrote:Afgelopen weekend...Alle mogelijke kutdingen die je totaal niet verwacht bij jezelf of je groep gebeurden gewoon en alle dingen die we van tevoren al als geniaal verwachtten, gebeurden en waren in werkelijkheid nog epischer. Conclusie is dat dit één van de meest geniale weekenden ooit was!
![]()
Door het ervaren van de kutmomenten, kon ik des te meer genieten van de prachtige momenten. Laatste keer dat ik zo intens genoten heb op een feest is echt een eeuwigheid geleden. Qountdown zal waarschijnlijk in de richting komen. Nee, ik had dit weekend op zich niet anders willen zien.wrote:wat is hier genieten aan?wrote:Afgelopen weekend...Alle mogelijke kutdingen die je totaal niet verwacht bij jezelf of je groep gebeurden gewoon en alle dingen die we van tevoren al als geniaal verwachtten, gebeurden en waren in werkelijkheid nog epischer. Conclusie is dat dit één van de meest geniale weekenden ooit was!
![]()
The Pitcher - Twist And Shout.
Toch wel geinig plaatje haha. Word er wel vrolijk van haha.
Toch wel geinig plaatje haha. Word er wel vrolijk van haha.
G
wrote:Brennan heart - We can escape
D
Die melodie is verslavend. 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
D-Block & S-Te-Fan - Our Music op vol volume in de auto tijdens lekker zonsondergang 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
In een vlaag van verveling reacties lezen op nieuwsberichten over Wilders of de euro op Hyves (ja het bestaat nog blijkbaar). Altijd prijs.
http://www.hyves.nl/topic/18619468/Alle ... oord/#2148
http://www.hyves.nl/topic/18619468/Alle ... oord/#2148
wrote:woehoe aanvraagplaatjes op de shoutbox sessionzzz
een van de mooiste moment ooit op een feest was datwrote:http://obi.q-dance.nl/Forever_Young.mp3
Heerlijk.
Hardtraxxers die onze Tinychat terroriseren 
Maar het was wel gezelligwrote:Hardtraxxers die onze Tinychat terroriseren
En je kunt erop wachten als je zo'n foto op de HT pagina zet haha
G
heel die track maakt me blij
en mn nieuwe avatar ook
en mn nieuwe avatar ook
Deze ben ik idd ook echt tot vervelends toe aan het luisterenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Our Music op vol volume in de auto tijdens lekker zonsondergang
Take Me There vind ik overigens ook geweldig
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Juist! Beste release van het jaar tot nu toewrote:Deze ben ik idd ook echt tot vervelends toe aan het luisterenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Our Music op vol volume in de auto tijdens lekker zonsondergangHeerlijke track
Take Me There vind ik overigens ook geweldig
Volgende genietmomentje, Adobe CS6 Master Collection erop gezet, kunnen we weer lekker hobbyen
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
beste mainstream releasewrote:Juist! Beste release van het jaar tot nu toewrote:Deze ben ik idd ook echt tot vervelends toe aan het luisterenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Our Music op vol volume in de auto tijdens lekker zonsondergangHeerlijke track
Take Me There vind ik overigens ook geweldig!
Volgende genietmomentje, Adobe CS6 Master Collection erop gezet, kunnen we weer lekker hobbyen
Van de mainstream, of van alle hardstyle?wrote:Juist! Beste release van het jaar tot nu toewrote:Deze ben ik idd ook echt tot vervelends toe aan het luisterenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Our Music op vol volume in de auto tijdens lekker zonsondergangHeerlijke track
Als het dat 2e is zeker niet, maar als het dat eerste is zeker wel
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Je vergeet de Ran-D remix van Crumpwrote:Juist! Beste release van het jaar tot nu toewrote:Deze ben ik idd ook echt tot vervelends toe aan het luisterenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Our Music op vol volume in de auto tijdens lekker zonsondergangHeerlijke track
Are you serious??wrote: Je vergeet de Ran-D remix van Crump
Naja okee, smaken verschillen zullen we maar zeggen
Persoonlijk vind ik zelf take me there beter dan de crump remix. Zit wat mij betreft een stuk meer gevoel achter en in het zonnetje is het helemaal genieten