betekend is in dit geval een persoonsvorm
Je kan toch de tijd veranderen kerel 
Theo Maassen heeft de afgelopen jaren meer prijzen gepakt dan PSV.
Doe loopt als voorbeeld want anders hebben we loopd?wrote:'Jullie weten wat dit betekent'
'Jullie weten hoe dit loopt'
Toch?
wrote:Damn![]()
![]()
![]()
![]()
Net thuis, 500 meter fietsen van het station naar huis, echt zeik en zeik nat

Hij kreeg er nog voor betaald door Ajax museum ook nog. Wat een psv-fan zeg.
wrote:Ik doe deze maar even vanuit Henk-Jan
Niet de smiley die ik verwacht had man.wrote:wrote:Ik doe deze maar even vanuit Henk-Jan
![]()
![]()
![]()
Das fokkop Gwrote:Niet de smiley die ik verwacht had man.wrote:wrote:Ik doe deze maar even vanuit Henk-Jan
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat dat ie daar blij mee iswrote:Ik doe deze maar even vanuit Henk-Jan
Waar staat die?wrote:Arvy heeft een edit gemaakt met kicks wie er vies veel op lijken, of het zijn.
Hier zit ie in: Arvy / Threat of Adverse MashupPackgewrote: Waar staat die?![]()
wrote:http://soundcloud.com/djatat/avicii-levels-remix-full
Ik heb ook een keer zoiets gehad met een gozer in de bus, bleef maar lullenwrote:in de trein zitten met een vent die overduidelijk aan het spacen is oid, en tegen mij loopt te babbelen
zegt ie dat ik een mooie telefoon heb, dat ie het echt meent, ik: ja maar hij is ook wel duur. "ja dat geloof ik wel, maa rhij is wel mooi joh"
Hahahaha ja
Zegt ie later dat het goed is dat mijn mobiel niet vergeet dat ie moet smsen, ik: "ja dat is wel fijn inderdaad, dan kan je toch goed berichtjes sturen"
hij: "ja, maar goed dat ik je die tip gaf he"
ik dacht echt wtfschitterend die vent
![]()
ook ineens vanuit het niets:
oh! ik ben weer terug!
ik had et wel met e mte doen, spacen in een drukke trein is niks
en een nog genialer moment: ziet ie de avatar van iemand hier op HT met Stewie die met zn armen draait:
Jaaa dat is een leuke tekenfilm he!!
Huh welke? Deze?
Ja! Die! Daar is ie dronkenhahaha
Ooh ja dat zou ik niet weten, maar het is inderdaad wel een leuke tekenfilm!
wat een vent