Boyband?wrote:Ja is het logo van zijn oude bandwrote:Haha echt? Fucking toevalligwrote: LOL dat logo is gemaakt door m'n pa
Voor de band Jezus & Friends. Was een populaire band, veel volgers. Maar band viel uit elkaar doordat 1 van de bandleden de leadzanger had bedrogen waarnaar de leadzanger zich van het leven liet beroven. God was dat een goeie band.wrote:Tribute voor een oudere rockband
Sorry man, ik ga dan toch Vitesse supportenwrote:Dat dacht ik dus ff niet mattie![]()
NEC maakt gehakt van jullie Arneppers
okwrote:Voor de band Jezus & Friends. Was een populaire band, veel volgers. Maar band viel uit elkaar doordat 1 van de bandleden de leadzanger had bedrogen waarnaar de leadzanger zich van het leven liet beroven. God was dat een goeie band.wrote:Tribute voor een oudere rockband
[0.66% van alle berichten / 6.66 berichten per dag]

G
tja, tis nie anders hewrote:Hey Swoosh heeft zijn 20.000 berichten mijlpaal gemist.. alweer
K
wrote:Ik heb net de nieuwe tv uitgepakt, en de afstandsbediening zat in bubbeltjesplastic![]()
was ik weer even zoet
Nieuwe TV > Autistisch met bubbeltjes spelen
K
wrote:Ik heb net de nieuwe tv uitgepakt, en de afstandsbediening zat in bubbeltjesplastic![]()
was ik weer even zoet
Nieuwe TV > Autistisch met bubbeltjes spelen
E
K
wrote:
ja, net zoals autistisch dubbelposten![]()
Servert had een aanval denk ik
K
Gast no hatewrote: of jij weer een van je aanvalletjes![]()
G
E

the result of Ran-D - Feel My Fire
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Pannenkoek met nutella 
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Dit is de top comment:
soms als ik op de wc zit doe ik toiletpapier om mijn lul en doe alsof het een spook is
B
Moet dat nu echt meester?wrote:Wel bij de les blijven hè.

B
Ja
Busrit naar amsterdam duurt een half uur net zoals een aflevering van Californication en ik kan de afleveringen afspelen op mn telefoon. Jullie weten wat dit betekend.