Haha die van mijwrote: en een nog genialer moment: ziet ie de avatar van iemand hier op HT met Stewie die met zn armen draait:
Jaaa dat is een leuke tekenfilm he!!
Huh welke? Deze?
Ja! Die! Daar is ie dronkenhahaha
Ooh ja dat zou ik niet weten, maar het is inderdaad wel een leuke tekenfilm!
wat een vent
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
nice ik heb dezelfde alleen met grijs ipv witwrote:Nieuwe Air Max Classics![]()
G
ja!wrote:Haha die van mijwrote: en een nog genialer moment: ziet ie de avatar van iemand hier op HT met Stewie die met zn armen draait:
Jaaa dat is een leuke tekenfilm he!!
Huh welke? Deze?
Ja! Die! Daar is ie dronkenhahaha
Ooh ja dat zou ik niet weten, maar het is inderdaad wel een leuke tekenfilm!
wat een vent?
G
schitterendwrote:ik had ook zoiets met koningingenacht toen ik naar huis ging, een of ander kerel vroeg me of ik n vuurtje had dus die gaf ik, zegt ie: kijk er komt vuur uit, handig he! Ja ik ben russisch en ik kan niet meer autorijden dus ik pak de bus maar, kijk dit zijn me autosleutels mooi he. Keek ik op me telefoon hoelaat het was, oh mooie telefoon ja die is heel goed blabla en nog n heel verhaal
weer een leuk WTF-momentje
Foto van mij, dehhwrote:Wieeehoee![]()
![]()
Waardebon teruggevonden van canvascreate die ik al iets van 2 jaar kwijt was,
gratis canvas van 1 meter x 1 meter![]()
Nu nog de vraag wat ik erop wil.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Kijk hem hier gaan danwrote:
Wat een held is het toch ook
View on YouTube[/quote]
Hoe heet die track op 8:00?
Edit: Ik faal wederom.
Last edited by Strep on , edited 1 time in total.
Hahahaha dat zou wat zijn
Gezellig voor als je oma op visite komt 
B-Front & Frontliner - Magic weer een keer horen.
Voor mij echt 1 van de beste en lekkerste tracks ooit!
Hahahawrote:Of het nageslacht hahaha. 'Kijk zo waren papa en mama vroeger'wrote:Hahahaha dat zou wat zijnGezellig voor als je oma op visite komt
Voor mij het beste nummer ooitwrote:B-Front & Frontliner - Magic weer een keer horen.![]()
Een beste nummer zou ik niet kunnen noemen. Maar als ik er echter over na zou denken zou Magic wel grote kans maken idd.wrote:Voor mij het beste nummer ooitwrote:B-Front & Frontliner - Magic weer een keer horen.![]()
Voor mij echt 1 van de beste en lekkerste tracks ooit!Luister hem dagelijks een paar keer
Die op canvas van 1 bij 1?
Ik zou dan echt een HQ foto uitzoeken anders ziet het er niet uit op zo'n groot formaat haha.
Ik zou dan echt een HQ foto uitzoeken anders ziet het er niet uit op zo'n groot formaat haha.
Aaaawh die is vet leuk
Die gewoon doen ja haha 
Alleen als HJ er ook mee instemt, anders zeg ik NEEwrote: Mag dat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een...een...grapje...?wrote:Dat van die foto was ook stiekem een grapje. Weet nog niet welke foto ik ga doenwrote:Die op canvas van 1 bij 1?![]()
Gewoon HJ dumpen.wrote:Ik doe gewoon deze, zie ons lief zijn![]()
Je bent voorbestemd met onze beste David.
Nu het over canvas gaat moet ik ook denken aan iets voor aan de muur haha. Heb nu grote kale plek omdat daar iets hing van mij en mn ex. 
Hey hey hey, doe is even niet zo absurd jongeman! Straks breng je die dame nog in de warwrote: Gewoon HJ dumpen.
G
je zou wel denken dat iemand dat denktwrote:Gewoon HJ dumpen.