heeeeelveel oude foto's terug vinden... pff, ben ook niet veel veranderd!
C
D
TOET!
Je vriendin voorstellen om zondagmiddag een chillmiddagje te hebben en met een biertje en een wijntje op de bank naar psv-twente te gaan kijken. En dan als reactie krijgen: Ja is goed schat! Leuk!
Wie wil nou niet zo'n vriendin die voetbal mooi vind!

Wie wil nou niet zo'n vriendin die voetbal mooi vind!
Ik, das een halve vent manwrote:
Wie wil nou niet zo'n vriendin die voetbal mooi vind!![]()
Genietmomentje : Met Decibel 2012 WEER in een Bungalow zitten! 
Nee joh. Jij snapt dr niets van haha.wrote:Ik, das een halve vent manwrote:
Wie wil nou niet zo'n vriendin die voetbal mooi vind!![]()
Die van mij speelde het zelfs tot ze een blessure kreeg.wrote: Wie wil nou niet zo'n vriendin die voetbal mooi vind!![]()
/topic
SSX die thuis op me ligt te wachten 
Vind er niet zoveel aan, waarom moeten tegenwoordig alle vette nummers geremixed worden
Pff. CDtje voor Nielstil in elkaar gemixed. Had mezelf als doel gezet ze ook alle 29 te gebruiken. 23 seconden over

W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
het ophidian setje van steffnov

M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Inderdaad, luister 'm de hele dagen door zitten zulke gruwelijke platen tussenwrote:het ophidian setje van steffnov
![]()
![]()
![]()
wrote:het ophidian setje van steffnov
![]()
![]()
![]()
wrote:Inderdaad, luister 'm de hele dagen door zitten zulke gruwelijke platen tussenwrote:het ophidian setje van steffnov
![]()
![]()
![]()
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
album heady 
wrote:Pff. CDtje voor Nielstil in elkaar gemixed. Had mezelf als doel gezet ze ook alle 29 te gebruiken. 23 seconden over

Terugdenken aan de opening van CO2 afgelopen weekend.
Met de break van S.I.T.E., dat was echt magistraal
Met de break van S.I.T.E., dat was echt magistraal
Ik niet! Als TT een beetje meezit kom ik zeker even kijkenwrote:The Outside Agency op Intents, wie had dat verwacht?
Ik heb dit op facebook gezet. Al die dagjesmensen happen! Geweldig
Let op mensen ik heb zondag 3 juni last van kramp in mijn vingers en verbrande vingers
heb ik iets gemist?wrote:Ik heb dit op facebook gezet. Al die dagjesmensen happen! GeweldigLet op mensen ik heb zondag 3 juni last van kramp in mijn vingers en verbrande vingers
Intents Festival line upwrote:heb ik iets gemist?wrote:Ik heb dit op facebook gezet. Al die dagjesmensen happen! GeweldigLet op mensen ik heb zondag 3 juni last van kramp in mijn vingers en verbrande vingers
G
die zin doet meer vermoeden dat je de hele dag met schuurpapier gaat fappen.

maar ik wil ook intents!
maar ik wil ook intents!