Hier nog een hoorwrote:Volgens mij ben je ook de enige van het forum die er écht bij wilt zijn.wrote:die zin doet meer vermoeden dat je de hele dag met schuurpapier gaat fappen.
maar ik wil ook intents!
wrote:De Intents Festival line up
A
E=NC²
Zou me er wel vermakenwrote:Volgens mij ben je ook de enige van het forum die er écht bij wilt zijn.wrote:die zin doet meer vermoeden dat je de hele dag met schuurpapier gaat fappen.
maar ik wil ook intents!
Dat southpark over 12 dagen alweer begint

C
Toets hebben. Als eerste klaar zijn en dan de leraar impressive look zien geven naar je.
Haalt hij je toets op en kijkt hij erop... weer die impressive look!
Haalt hij je toets op en kijkt hij erop... weer die impressive look!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Uiteindelijk een 1 krijgen? 
C
een 9!wrote:Uiteindelijk een 1 krijgen?
Netjes, welk vak was t?wrote:een 9!wrote:Uiteindelijk een 1 krijgen?
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTwrote:Dat southpark over 12 dagen alweer begint![]()
C
ICT & Bussiness.. ofwel hoop marketing en communicatie zooi waar ik niet voor leer omdat ik dat al kenwrote:Netjes, welk vak was t?wrote:een 9!wrote:Uiteindelijk een 1 krijgen?
Vnv weer bier drinken in d'n Boemelaer
.
Ritje Duitsland. Oa 12 flessen Cola Vanille opgehaald 
B
Nog gescheurd auf die autobahn? Heerlijk is dat.wrote:Ritje Duitsland. Oa 12 flessen Cola Vanille opgehaald
Stuur der ff een paar deze kant opwrote:Ritje Duitsland. Oa 12 flessen Cola Vanille opgehaald
Is niet zo ver voor mij, hoef niet over die autobahn. Maar is wel fijn jawrote:Nog gescheurd auf die autobahn? Heerlijk is dat.wrote:Ritje Duitsland. Oa 12 flessen Cola Vanille opgehaald
Kan maar halenwrote:Stuur der ff een paar deze kant opwrote:Ritje Duitsland. Oa 12 flessen Cola Vanille opgehaald
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Vanavond weer lekker gratis naar Superbash, wat is dat handig van die vrienden wie draaien. En dat je dan mee mag 
E=NC2
Alleen jammer dat ik het hoesje alweer gesloopt heb
hahaha ach dat hoesje kan je toch niet afspele:Pwrote:E=NC2![]()
Zo meteen vertrekken voor een weekendje Ardennen met de ploeg 
C
NC album op van een downloadje en dan oogjes dicht op bed... genieten2