Het zien dat er weer een The Magic Show area op W!SH Outdoor staat...
was vorig jaar echt magisch mooi!
was vorig jaar echt magisch mooi!
wrote:Ook een mooi genietmoment: Dat me moeder vanuit beneden naar mij op de zolder belt of het geluid zachter mag omdat het beneden trilt
Gefeliciteerdwrote:Mijn zus die net bevallen is van een jongetje genaamd Tygo!![]()
Vette naam!wrote:Mijn zus die net bevallen is van een jongetje genaamd Tygo!![]()
Geachte heer Boelhouwer,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ****** van 28 februari 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus.
Bestelnummer: *******
Besteld bij bol.com:
Titel Aantal Prijs Totaal
SSX 1 € 59.99 € 59.99
Staat er ook.wrote:Zeg er dan ook meteen ff bij wat voor bestelling het is, lamlul
Ja, is een snowboard game volgens mijwrote:Staat er ook.wrote:Zeg er dan ook meteen ff bij wat voor bestelling het is, lamlul
SSX. Zal wel een game zijn?
Moet ik eerst bij je blijven logerenwrote:Gefeliciteerdwrote:Mijn zus die net bevallen is van een jongetje genaamd Tygo!![]()
![]()
Verdomme ik wil ook oom worden
Gefeliciteer Groznywrote:Gefeliciteerdwrote:Mijn zus die net bevallen is van een jongetje genaamd Tygo!![]()
![]()
Wie bedoel je dan?wrote:Dankzij een heleboel lievvvvvvvvvve vriendjes, toch aanwezig zijn op Penoze a.s. zaterdag![]()
. Jullie weten wel wie ik bedoel..
Jij staat natuurlijk als hoogst genoteerd Chukkelientjewrote:Wie bedoel je dan?wrote:Dankzij een heleboel lievvvvvvvvvve vriendjes, toch aanwezig zijn op Penoze a.s. zaterdag![]()
. Jullie weten wel wie ik bedoel..
Als je je eigen zus ook meeneemtwrote:Moet ik eerst bij je blijven logerenwrote:Gefeliciteerdwrote:Mijn zus die net bevallen is van een jongetje genaamd Tygo!![]()
![]()