Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag naar ODESZA in de AFAS geweest, nu nog steeds van aan het nagenieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou komt ie

Ten eerste. Ik vind Radical zijn muziek prima om af en toe op te zetten en op te kickfisten als ik half bezopen in de kroeg sta. De volgende vergelijking is meer een vergelijking tussen menselijke gedrags patronen en gaat niet inhoudelijk in op Joey’s muziek (ik mag gewoon Joey zeggen want ik kwam hem een keer tegen op vakantie).

Mensen steken graag de koppen bij elkaar om in een intersubjectief gezamenlijk ideaal te geloven. Dit intersubjectief element bindt mensen. Het zit in onze genen, zorgt voor gemakkelijke samenwerking en is in principe de reden waarom mensen zo succesvol zijn (iemand hier Sapiens gelezen?).

Momenteel kan je stellen dat er een verschuiving plaatsvind naar het rechter politiek spectrum. De wereld staat momenteel aan de wieg van grote verandering die een aanpassing van onze levensstijl vereisen voor een duurzame continuïteit van levensstandaarden voor de gehele wereld. Veel mensen accepteren deze verandering niet omdat het hun comfortabele positie aantast en daardoor zijn ze geneigd conservatiever te stemmen. Dit terwijl hun luxepositie precies de oorzaak is van de onheil. Economische vluchtelingen kan je bijvoorbeeld terugleiden tot neokolonialisme ten dienste van goedkope producten in de supermarkt van de westerse consument. Politieke vluchtelingen kan je vaak terugleiden tot omgevingsfactoren, zoals klimaatverandering (veroorzaakt door het westen), vervuiling (veroorzaakt door het westen), en demografische factoren (ontwikkelingslanden hebben vaak de demografische transitie niet kunnen voltooien door neokolonialisme van het westen) en ultimately globalisering (kapitalistische groeidrang, een idee uit het westen). Klimaatverandering is een probleem van ons neoliberaal / kapitalistisch economisch model wat oneindige groei op een eindige groei probeert te realiseren zonder daar de volledige kostprijs voor te betalen.

Hoe trek ik nou in godsnaam de vergelijking met Radical Redemption?

De intersubjectieve realiteit is bij Radical Redemption heel krachtig, dat kan je merken aan de mate waarin zijn publiek zich laat meeslepen door zijn performance, de teksten en de achterliggende gedachte van zijn act. Je ziet dat mensen erin meegaan, terwijl zijn act, muziek en thema vaak doem, dood en verderfenis propageren. Hier zag ik de vergelijking; mensen kiezen ervoor om deel uit te maken van een intersubjectieve realiteit, terwijl het inherent haaks staat op een duurzame continuïteit van hun leven of levensomstandigheden. Mensen kiezen ervoor om de gevaren te accepteren, om zelf een comfortabel leven te hebben of in Radical zijn geval, een leuke tijd te hebben. Gelukkig wordt wat Radical met zijn act, muziek en thema propageert niet voltrokken, maar hetzelfde psychologische effect ligt mijn inziens aan de grondslag. Tegelijkertijd; de mensen die rechts stemmen gaan er van uit dat hun problemen ook niet werkelijkheid worden door daadwerkelijk rechts te stemmen.

Daarnaast zie je in beide gevallen sterk het gevoel van een ‘wij’ creëren tegen een gezamenlijke vijandige entiteit. Dat is een duidelijk product van menselijke evolutie. Mensen die zich konden verenigen tegenover een gemeenschappelijk obstakel of vijandigheid waren succesvoller in het evolutieproces.

Welkom in mijn hersenpan. Dit doet mijn hoofd elke dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook in Azië op reis geweest en mijn leven en mijn beeld op het leven is ook totaal veranderd na het wassen van een olifant. Welkom bij de club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de plaatselijke jongerencentrum bij mij om de hoek word een hardcorefeestje gehouden. Dat ik dit mag meemaken in mijn dorp. xd
Sws even een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 02:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Woensdag naar ODESZA in de AFAS geweest, nu nog steeds van aan het nagenieten :loving:


Was daar ook, enorm vette visual show :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Geck-O en Wavolizer set op de Silver van Defqon 2018.

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
De Geck-O en Wavolizer set op de Silver van Defqon 2018.

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Motorrijbewijs gehaald :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Motorrijbewijs gehaald :D!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100.000 streams op Soundcloud bereikt :D Om dat te 'vieren' mijn bootleg van Warface - FTP (E-Force Remix) weggegeven op m'n Soundcloud: https://soundcloud.com/officialbionicle ... e-download
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in het buitenland draaien, Belgie welteverstaan, maar hee dat telt ook!

Met o.a. Killshot, Act of Rage, Rooler en nog wat onaangekondigde namen :clap: Best wel hyped.

https://www.facebook.com/2FacedNL/photo ... 2212912661
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De set van Eye-D & Hidden bij Blackout gisteren. Man wat een geweld :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Hard Bass 2019 cd's.
Best wel mooie lijstjes. Uiteraard de 2009-2012 cd het vetst. Maar alle andere zijn ook best nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2019 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warcraft 2 Tides of Darkness :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Genietmomentjes weer een aantal pagina's achter loopt op het Irritatiemomentjes topic: off-topic/mma-kickboks-topic-t16090-50.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waaaauuwwwww :lol: Hij is wel immuunm voor de stoten, pijn is fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een TLDR wat nou precies de deal was met die Tharec? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iemand een TLDR wat nou precies de deal was met die Tharec? :lol:


Te veel ketamine e.d.
Psychose
Inrichting
Kreeg internet daar
Had waanideeën zoals dat hij bij echte labels zat en een bekende DJ was en vroeg zo aan labels en feesten voor releases/signings/optredens, beetje lastig vallen e.d.
Had het idee dat hij heel goed was in alles dus poste mixes die compleet fout gemixt waren en platen die amper ergens naar klonken. En dingen zoals je in dat topic leest.
Sinds dat gestopt is niets meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: . Dat topic. Zeker dat het geen troll is? Lastig voor te stellen dat zoiets echt is namelijk.

Oh en genietmomentje: Cruelty dit mijn avatar heeft (te zien in het kickboks topic). Spread the love #romananthony.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Iemand een TLDR wat nou precies de deal was met die Tharec? :lol:


Te veel ketamine e.d.
Psychose
Inrichting
Kreeg internet daar
Had waanideeën zoals dat hij bij echte labels zat en een bekende DJ was en vroeg zo aan labels en feesten voor releases/signings/optredens, beetje lastig vallen e.d.
Had het idee dat hij heel goed was in alles dus poste mixes die compleet fout gemixt waren en platen die amper ergens naar klonken. En dingen zoals je in dat topic leest.
Sinds dat gestopt is niets meer van gehoord.


aaaah tering, ja ik wist nou niet of het een gehandicapte was of gewoon een sufferd :lol: Perfecte TLDR, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wat BB vergeet is dat hij zeker wel verstandelijk gehandicapt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat BB vergeet is dat hij zeker wel verstandelijk gehandicapt is


Gehandicapte sufferd, got it! Maar wel een vrij onschuldige zo te lezen? Dat liever dan die leipo Nobodygod.

Wat een volk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hij niet helemaal 100 was, is wel duidelijk. Maar had hij nu een aangeboren beperking of heeft hij zijn hersens gewoon naar de tyfus gesnoven? Desondanks mooie kerel inderdaad, doet geen vlieg kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zit iedereen immuunm belachelijk te maken? Nergens voor nodig jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat BB vergeet is dat hij zeker wel verstandelijk gehandicapt is


Volgens mij heeft hij zichzelf daar aan geholpen toch? Ik weet sowieso dat hij zijn hersens helemaal de tering in heeft geholpen door veel te veel te gebruiken en in een inrichting is gekomen daardoor.
Vorige  1 ... 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic