Ooit een foto gezien van onze WesselBroken Balance wrote:Volgens mij heeft hij zichzelf daar aan geholpen toch? Ik weet sowieso dat hij zijn hersens helemaal de tering in heeft geholpen door veel te veel te gebruiken en in een inrichting is gekomen daardoor.ErikZ wrote:Wat BB vergeet is dat hij zeker wel verstandelijk gehandicapt is
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nop. Bekend in de kringen van de oude rotten hier. Heb de eer nog gehad 'm te kennen van/op feesten.RomanAnthony wrote:. Dat topic. Zeker dat het geen troll is? Lastig voor te stellen dat zoiets echt is namelijk.
Verder weet niemand precies hoe of wat dus het lijkt mij slim om hierover verder maar even op te houden.
Precies, dat was toen zo, wie weet wat hij nu doet en boeiend ook.
Wel vrij matig gemixt trouwens. En beetje rare volgorde.. tracks zelf zijn wel fijn.Parvuz wrote:De Hard Bass 2019 cd's.
Best wel mooie lijstjes. Uiteraard de 2009-2012 cd het vetst. Maar alle andere zijn ook best nice!
Nagenieten van Hellbound Gabberland
Eerste hardcore feest sinds Airforce 2016, zo goed bevallen, topsfeer. En early hardcore blijft kneiterdik; ouwe meuk heeft immers de beste beuk haha!
Eerste hardcore feest sinds Airforce 2016, zo goed bevallen, topsfeer. En early hardcore blijft kneiterdik; ouwe meuk heeft immers de beste beuk haha!
He, ben jij al weer uit je wekelijkse 2c-b trip?Lnka wrote:Nagenieten van Hellbound Gabberland![]()
Dat zeker!Remi wrote:He, ben jij al weer uit je wekelijkse 2c-b trip?Lnka wrote:Nagenieten van Hellbound Gabberland![]()
Doel is 3 maanden echt niks gebruiken, tijd voor rust en fitter worden.
Allemaal oude clubhouse/edm/progressive house uit de jaren 2009 - 2012 herontdekken. Oude Afrojack, Congorock, Axwell e.d.
Weer een geweldige vage flashback friday: hoe reageren bij rellen en/of straatgevechten??
Hahah wtf, dat heb ik helemaal gemist.Chroman wrote:Weer een geweldige vage flashback friday: hoe reageren bij rellen en/of straatgevechten??
Broken Balance wrote:Hahah wtf, dat heb ik helemaal gemist.Chroman wrote:Weer een geweldige vage flashback friday: hoe reageren bij rellen en/of straatgevechten??
Nieuw seizoen Temptation Island. Wat een volk weer 
Was er bijna die vrijdag spontaan nog heengegaan. Hoe was het live?Fothermucker wrote:Dit mogen aanschouwen in de AFAS![]()
Vind het alleszins maar een nep-programma, maar kan inderdaad wel lachen om dat volk. "Ik draag vaak petten en haar vriend draagt vaak petten, wat dat betreft lijk ik wel op haar vriend"Patjee410 wrote:Nieuw seizoen Temptation Island. Wat een volk weer
Deze was mooi inderdaad.THArdstyler wrote:Vind het alleszins maar een nep-programma, maar kan inderdaad wel lachen om dat volk. "Ik draag vaak petten en haar vriend draagt vaak petten, wat dat betreft lijk ik wel op haar vriend"Patjee410 wrote:Nieuw seizoen Temptation Island. Wat een volk weer
Verstand op 0 en genieten maarPatjee410 wrote:Nieuw seizoen Temptation Island. Wat een volk weer
Haha ik word soms fysiek ongemakkelijk van dat volk, maar blijf toch kijken. Die Sidney lijkt me wel een prima gozer trouwens.Patjee410 wrote:Nieuw seizoen Temptation Island. Wat een volk weer
Heel erg goed. Prachtig om die gast te zien genieten terwijl hij zelf live van een emotioneel pianostuk tot aan mega intense shit zoals Says bouwt. In oktober staat hij in Tivoli, zeker een aanrader.Khadber wrote:Was er bijna die vrijdag spontaan nog heengegaan. Hoe was het live?Fothermucker wrote:Dit mogen aanschouwen in de AFAS![]()
Kreeg ik inderdaad vandaag doorgestuurd, ik woon daar heel dichtbij dus de kans is groot dat ik er heen ga. Thanks voor de korte reviewFothermucker wrote: Heel erg goed. Prachtig om die gast te zien genieten terwijl hij zelf live van een emotioneel pianostuk tot aan mega intense shit zoals Says bouwt. In oktober staat hij in Tivoli, zeker een aanrader.
We mogen zo weerPatjee410 wrote:Nieuw seizoen Temptation Island. Wat een volk weer
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago